DAKO na Polsat Boxing Night

Podziel się:
8 listopada marka DAKO była promowana podczas gali Polsat Boxing Night, transmitowanej na żywo w Polsat Sport. Promocja obejmowała sponsoring nowosądeckiego boksera Andrzeja Sołdry (10-1-1, 5 KO), w pojedynku z powracającym na ring Dawidem Kosteckim (39-1, 25 KO).

 Fot. DAKO Fot. DAKO Walką wieczoru, gwarantującą wysoką oglądalność gali był szlagierowy pojedynek Tomasza Adamka z Arturem Szpilką. Walka Kosteckiego i Sołdry zajmowała w karcie 4 pozycję, przed walką wieczoru oraz przed starciem Grzegorza Proksy z Maciejem Sulęckim.
REKLAMA:

Dzięki wysokiemu poziomowi sportowemu oraz sensacyjnemu rozstrzygnięciu na korzyść Sołdry, walka była najczęściej omawianym pojedynkiem gali, poza starciem Szpilki z Adamkiem. Duża ilość informacji i zdjęć dotyczących walki przełożyła się na bardzo dobry efekt promocyjny marki DAKO. Galę obejrzało 18 000 widzów w nowej hali Kraków Arena. W telewizji Gala była dostępna w systemie Pay-per-view oraz na ipla.tv.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dako
#okna #wiadomości #okna i drzwi #dako

Więcej tematów: