Nowa aplikacja Geberit dla urządzeń mobilnych

Podziel się:
Pod koniec grudnia 2014 r. firma Geberit udostępniła nowoczesną aplikację mobilną dla systemów Android oraz iOS, przeznaczoną dla Oficjalnych Dystrybutorów i Serwisantów Geberit. Można ją bezpłatnie pobrać ze sklepu Google Play lub Apple App Store. Aplikacja wykorzystuje bazę produktów online, dzięki czemu informacje o produktach są zawsze aktualne.

 Fot. Geberit Fot. Geberit
 Fot. Geberit Fot. Geberit

Koniec z czasochłonnym szukaniem

Przeszukiwanie drukowanych katalogów produktowych potrafi sprawić czasem dużo kłopotu. Teraz dzięki aplikacji ProApp wszystkie produkty i części zamienne można odnaleźć w szybki, prosty i intuicyjny sposób. Aplikacja posiada wyjątkowo przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs składający się z zaledwie kilku „kafelków” menu – można tu znaleźć między innymi katalog części zamiennych, katalog produktów czy filmy instruktażowe. Teraz każda osoba zajmująca się sprzedażą czy doradztwem w zakresie produktów Geberit może mieć wszystko w jednym miejscu i zawsze pod ręką. Katalog produktów w aplikacji posiada wszystkie informacje znajdujące się w katalogach drukowanych czy w katalogu elektronicznym znajdującym się na stronie www.geberit.pl. Dzięki temu w swoim urządzeniu mobilnym można odnaleźć opis potrzebnego produktu wraz z informacjami o jego zastosowaniu, danymi technicznymi czy charakterystyką. Oficjalny Dystrybutor może też jednym kliknięciem zaznaczyć wybrane produkty i wysłać zamówienie do firmy Geberit.

Serwis jeszcze łatwiejszy

Każdy Oficjalny Serwisant Geberit posiadający zainstalowaną aplikację ProApp będzie mógł teraz jeszcze szybciej wykonać procedurę serwisową. Pomoże mu w tym znajdujący się w aplikacji Katalog części zamiennych, który szybko wskaże dostępne części zamienne dla danego produktu, a także umożliwi ich szybkie zamówienie bezpośrednio przez aplikację. Niezwykle pomocną funkcją aplikacji jest również Identyfikator produktów który rozpozna spłuczkę poprzez wskazanie zdjęcia przycisku spłukującego, identycznego z serwisowanym w danej chwili zestawem. Po wybraniu przycisku serwisant zobaczy na ekranie swojego telefonu lub tabletu dostępne części zamienne do rozpoznanej spłuczki.
REKLAMA:

FOT. GeberitFOT. Geberit
 Fot. Geberit Fot. Geberit

 Fot. Geberit Fot. Geberit
 Fot. Geberit Fot. Geberit

Montaż w mgnieniu oka

Od teraz każdy montaż będzie łatwiejszy dzięki filmom z kanału YouTube, który został zaimplementowany do aplikacji. Wystarczy jedno kliknięcie i na ekranie urządzenia mobilnego wyświetli się wybrany film instruktażowy, który poprowadzi użytkownika przez wszystkie etapy montażu.

 Fot. Geberit Fot. Geberit

Skaner kodów kreskowych

Aplikacja posiada też ciekawą funkcję skanowania kodów kreskowych z opakowań produktów. Jedno kliknięcie pozwoli na zeskanowanie kodu a system automatycznie pokaże nam rozpoznany produkt na ekranie naszego urządzenia bez potrzeby szukania go ręcznie w katalogu.

Uwaga: dokonywanie zamówień produktów lub części zamiennych Geberit w aplikacji ProApp możliwe jest wyłącznie dla Oficjalnych Dystrybutorów i Serwisantów Geberit.

Szybkie pobranie aplikacji – zeskanuj kod QR:

Google Play, Fot. GeberitGoogle Play, Fot. Geberit Fot. Geberit Fot. Geberit
Źródło: Geberit
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Geberit
#wiadomości #instalacje #geberit

Więcej tematów: