Polskie okna i drzwi w Francji

Podziel się:
Od 8 lat marka DAKO eksportuje swoje wyroby nad Sekwanę. W 2014 roku firma uznana została za najlepszego polskiego eksportera do Francji.

Fot. DakoFot. DakoPołowa sprzedawanych przez DAKO produktów trafia na rynki zagraniczne. W stosunku do ubiegłego roku, firma odnotowała 40-procentowy wzrost sprzedaży eksportowej prestiżowych konstrukcji z aluminium. Segmentem wyrobów, które coraz chętniej wybierają zagraniczni klienci, są także drewniane okna i drzwi DAKO. – Francja to jeden z naszych kluczowych rynków zbytu. Prowadzone dotychczas działania sprzedażowe zostały docenione przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Paryżu. W 2014 roku, z rąk Ambasadora Tomasza Orłowskiego, odebraliśmy tytuł najlepszego polskiego eksportera w branży stolarki okienno-drzwiowej. Wówczas poziom sprzedaży na rynek francuski wyniósł około 30% ogólnej sprzedaży eksportu DAKO. W tym roku spodziewamy się dalszego wzrostu sprzedaży - mówi Karolina Kaczor, Dyrektor Sprzedaży na rynek francuski z DAKO.

Fot. DakoFot. DakoFrancuscy inwestorzy coraz częściej zwracają też szczególną uwagę na walory wizualne drzwi i okien oraz dbają o idealne dopasowanie do siebie wszystkich elementów stolarki otworowej. By sprostać estetycznym oczekiwaniom klientów – nie tylko z Francji, ale z całej Europy - DAKO wprowadziło do oferty innowacyjną linię produktów HarmonyLine. - W ramach tej linii okna, drzwi, rolety i bramy DAKO są projektowane wspólnie. Dzięki temu wszystkie produkty są do siebie wizualnie dopasowane, a klienci otrzymują gwarancję harmonijnego i unikatowego wyglądu elewacji obiektu – mówi Prezes Zarządu Fabryki Okien DAKO. Kompozycje HarmonyLine są dostępne na wszystkich rynkach, jednak są one dostosowywane do preferencji estetycznych klientów w poszczególnych krajach.

W tym roku znaczącym wydarzeniem dla DAKO będzie uczestnictwo w Międzynarodowych Targach Budowlanych Batimat, które odbędą się na początku listopada w Paryżu – mówi Karolina Kaczor. Firma planuje też wzmocnić swoją obecność we francuskich mediach, także tych ogólnokrajowych, poprzez rozbudowane akcje reklamowe. – Najistotniejsze pozostaje dla nas budowanie wizji marki DAKO jako solidnego partnera biznesowego, dostarczającego swoim klientom wyroby doskonałej jakości i wsłuchującego się w ich potrzeby. Stąd też, od 25 września do 2 października, w całej Francji odbywają się konferencje szkoleniowe dla francuskich Partnerów Handlowych, podczas których prezentowane są informacje dotyczące wizji rozwoju marki DAKO oraz nowych rozwiązań wdrażanych przez DAKO. Skupiamy się także na zacieśnianiu współpracy z naszymi dotychczasowymi kontrahentami oraz poszukujemy nowych partnerów biznesowych– dodaje przedstawicielka DAKO.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dako
#okna #wiadomości #okno #inwestycje #okna i drzwi #dako

Więcej tematów: