5i50 Ironman Warsaw za nami

Podziel się:
W weekend 15 i 16 czerwca w Warszawie po raz czwarty odbyły się zawody triathlonowe 5i50 IROMNAM i WIŚNIOWSKI IRONMAN KIDS, których marka WIŚNIOWSKI była sponsorem w ramach swojego wieloletniego projektu „BE THE WINNER”, mającego na celu wsparcie sportowców zawodowych jak i amatorów.

Fot. WiśniowskiFot. WiśniowskiFot. WiśniowskiFot. Wiśniowski

WIŚNIOWSKI dla sportu

Firma WIŚNIOWSKI 15 czerwca, czyli  dzień przed 5150 IRONMAN Warsaw, zorganizowała bieg dedykowany dzieciom – WIŚNIOWSKI IRONKIDS. Tego dnia na trasie biegowej wystartowało aż 108 dzieci w  12 kategoriach wiekowych, od najmłodszych 3-latków do najstarszych biegaczy - 15-latków. Każdy z uczestników zawodów otrzymał pamiątkowy medal, a laureaci, którzy stanęli na podium w swoich kategoriach wiekowych odebrali od przedstawiciela firmy WIŚNIOWSKI zwycięskie statuetki oraz nagrody rzeczowe.

Fot. WiśniowskiFot. Wiśniowski
Sport ma wiele wspólnego z biznesem – osiągnięcie w nich sukcesu wymaga ambicji, ciągłego doskonalenia siebie oraz ciężkiej i systematycznej pracy. Czymś naturalnym jest więc współpraca tych dwóch światów przy zdobywaniu kolejnych szczytów. Marka WIŚNIOWSKI, angażując się w sponsoring sportowy, wspiera lokalne i globalne wydarzenia, które promują zdrowy tryb życia i uniwersalne wartości, czego potwierdzeniem jest projekt BE THE WINNER.

Fot. WiśniowskiFot. Wiśniowski
- Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny mogliśmy się zaangażować i wesprzeć zawody WIŚNIOWSKI IRONMAN KIDS i 5i50 IRONMAN, które są sportowym świętem stolicy. Niezwykle istotne jest dla nas, by promować sport już od najmłodszych lat, dlatego tak bardzo cieszy liczba dzieci, które wzięły udział w WIŚNIOWSKI IRONMAN KIDS. Zawodnicy mimo wysokiej temperatury, licznie stawili się na starcie, co świadczy o ogromnym harcie ducha. W projekcie BE THE WINNER wspieramy sportowców – zawodowców i amatorów – bo wierzymy, że wspólnie możemy odnosić sukcesy, a wsparcie solidnego partnera okaże się nieocenioną wartością. Wspieramy kibiców, by dzielić emocje, jakie towarzyszą im podczas zagrzewania do walki ich ulubionych zawodników i uwielbianych drużyn. Razem tworzymy społeczność ludzi aktywnych – mówi Irmina Długopolska, Menedżer ds. Sponsoringu Sportowego WIŚNIOWSKI.

Fot. WiśniowskiFot. WiśniowskiCzwartą edycję zawodów triathlonowych IRONMAN wygrał Sergiy Kuroczkin z Ukrainy zaś wśród kobiet zwyciężyła Małgorzata Otworowska. Olimpijski dystans pokonało w tym roku 1100 osób z 20 krajów, docierając na metę przy pomniku Syrenki Warszawskiej.

5i50 IRONMAN WARSAW to międzynarodowe i jedne z najbardziej wymagających zawodów triathlonowych na świecie. Trasa pływacka liczy 1,5 km, kolarska 40 km, a biegowa 10 km. Prestiżowa impreza przyciąga z roku na rok coraz więcej osób, zarówno uczestników, także tych z zagranicy, jak i kibiców. W zawodach udział wzięli przedstawiciele świata mediów, sportu i kultury, m.in. mistrz świata w pływaniu Paweł Korzeniowski, satyryk Tomasz Jachimek, lekkoatleci: Grzegorz Sudoł i Piotr Długosielski, aktorka Karolina Gorczyca oraz dziennikarze: Jacek Kurowski, Beata Sadowska, Maciej Dowbor i Marek Kacprzak.

REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski
#okna #wiadomości #sponsoring #okna i drzwi #wisniowski #imprezy

Więcej tematów: