Rywali na torze łączy Nice

Podziel się:
W miniony piątek kibice na Kujawach i Pomorzu emocjonowali się starciem drużyn żużlowych Get Well Toruń oraz MrGarden GKM Grudziądz. Rywalizacja, w której ostatecznie minimalnie lepsi okazali się goście z Grudziądza, trwała do ostatniego biegu. Obie drużyny, poza niesamowitą wolą walki, połączył także Nice, który jako wspólny sponsor obu klubów, przeprowadził w ten weekend wiele akcji promocyjnych w obu miastach.

Fot. NiceFot. Nice
Wszystko rozpoczęło się w czwartek (27.06.2019) w sklepie Castorama w Grudziądzu. W godzinach wieczornych, z inicjatywy Nice, odbyło się spotkanie z zawodnikami z Grudziądza. Na pytania kibiców przez blisko godzinę odpowiadali Antonio Lindbaeck, Marcin Turowski oraz Kamil Wieczorek. Licznie zgromadzeni kibice byli także świadkami niezwykłej próby. Zawodnicy wzięli udział w specjalnym konkursie – ich zadaniem było jak najszybsze wczytanie pilota MT4 do centrali sterującej. Lindbaeck stanął przed bramą skrzydłową i siłownikiem z rodziny Moovo XW4, a juniorzy mieli za zadanie zaprogramować nadajnik do centrali Moovo LN432. Uczestnicy konkursu wykazali się zupełnie innym podejściem. – Antonio Lindbaeck rozpoczął od czytania instrukcji, ale po krótkiej chwili zupełnie zmienił swoje podejście. Wyciągnął z kieszeni smartfona i zaczął szukać materiałów video w Internecie. Bardzo szybko trafił na właściwy video tutorial, który poprowadził go krok po kroku, jak zaprogramować pilota. Co ciekawe, był on na tyle intuicyjny, że Szwed zrozumiał wszystko po polsku – mówi Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska. – Z kolei Turowski i Wieczorek pozostali wierni tradycyjnym metodom i całkowicie polegali na instrukcji obsługi. W obu przypadkach zadanie wykonano poprawnie, a to było przecież najważniejsze – dodaje Jankowski. Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody niespodzianki w postaci akcesoriów do motocykli.

Fot. NiceFot. Nice
W dniu meczu derbowego (piątek) reprezentanci Nice przeprowadzili akcję promocyjną w sklepie Leroy Merlin w Toruniu. Przez cały dzień promowane były rozwiązania z rodziny NiceHome. Każdy z zainteresowanych miał okazję do spróbowania swoich sił w montażu siłownika Filo w wirtualnym świecie. Wystarczyło tylko założyć specjalny plecak na plecy, okulary 3D na oczy, a także wziąć do ręki dwa kontrolery. Z tej możliwości skorzystali m.in. trener młodzieży MrGarden GKM Grudziądz, Robert Kościecha, a także Mariusz Puszakowski – były zawodnik NiceRacing Team, a obecnie manager Krzysztofa Buczkowskiego. Z kolei w konkursie na jak najszybszy montaż siłownika w wirtualnej rzeczywistości udział wzięli juniorzy drużyny Get Well Toruń: Aleks Rydlewski i Jakub Janik. Minimalnie szybszy okazał się ten drugi, który w nagrodę otrzymał zestaw tarczek sprzęgłowych. Podobne konkursy przeprowadzono wcześniej w innych miastach dla żużlowców startujących w rozgrywkach Nice 1 Ligi Żużlowej.

Fot. NiceFot. NiceW godzinach wieczornych stoisko promocyjne Nice zlokalizowane zostało w miasteczku kibica przed MotoAreną. Kibice pytali przede wszystkim o ekonomiczne rozwiązania z zakresu automatyzacji bram wjazdowych. Wiele pytań dotyczyło również możliwości integracji z pozostałymi elementami inteligentnego domu.

W sobotę kontynuowana była akcja promocyjna w sklepie Castorama w Grudziądzu. Przed sklepem przeprowadzono prezentacje oraz pokazy, a także szkolenia produktowe dla pracowników działu technicznego. – Przez 3 dni próbowaliśmy udowodnić, że produkty dostępne w marketach budowlanych są wyjątkowo proste w instalacji. Jeśli Antonio Lindbaeck, korzystając z naszych materiałów wsparcia, nie miał większych problemów z przejściem przez fazę programowania, to znaczy, że konfiguracja siłowników z rodziny Moovo jest naprawdę intuicyjna – mówi Dariusz Wróblewski, Product Manager DIY w Nice Polska.
REKLAMA:

Nice Polska oferuje wiele narzędzi wsparcia, począwszy od intuicyjnych instrukcji poprzez aplikacje mobilne, kończąc na dostępnej w dni robocze technicznej infolinii. Na półkach w sklepach Castorama można także znaleźć linię automatyki premium – Moovo Professional. Wszystkie produkty z segmentu DIY przeznczone są do samodzielnego montażu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Nice
#wiadomości #sponsoring #instalacje #nice

Więcej tematów: