„Salonowe Rewolucje” – premiera trzeciego odcinka programu

Podziel się:
We wtorek, 21 kwietnia odbyła się premiera trzeciego odcinka programu „Salonowe Rewolucje”, autorskiej serii produkowanej przez markę WIŚNIOWSKI. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, przez przeszło rok przeobrażał przestrzeń punktów handlowych w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku.

Fot. WiśniowskiFot. Wiśniowski
Na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=bhFPWs3s7iU&feature=youtu.be dostępny jest trzeci odcinek programu „Salonowe Rewolucje”, który został zrealizowany w salonie OLBUD w Straszynie niedaleko Gdańska.

Przeszedł on całkowitą metamorfozę, w wyniku której powstała uporządkowana i kompleksowa ekspozycja. Produkty zostały rozmieszczone nie tylko wewnątrz lokalu, ale przede wszystkim na świeżym powietrzu, w ich naturalnym środowisku. Dzięki temu zabiegowi można im się dokładnie przyjrzeć w dziennym świetle.

- Ogrodzenia w sposób naturalny stały się dominantą przestrzeni zewnętrznej. Klient może się przekonać, jak znoszą deszczowe jesienie, mroźne zimy czy upalne lata oraz że ich kolor nie blednie i nie płowieje. Umiejscowienie produktów marki WIŚNIOWSKI na zewnątrz to odważna decyzja, ale jednocześnie dowodzi ich najwyżej jakości – ani producent, ani sprzedający nie ma wątpliwości, że będą równie piękne za dwa, pięć czy dziesięć lat – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ambasador projektu „Salonowe Rewolucje”.

Fot. WiśniowskiFot. Wiśniowski
- Ekspozycja zewnętrzna to także najlepsza reklama, ponieważ zamiast obietnic, prezentuje prawdziwy produkt. Napis „Otwórz mnie!” ośmiela klienta i pozwala mu samodzielnie sprawdzić, że brama pracuje szybko i cicho, a automat działa płynnie. Ważne są jednak nie tylko zaproszenia, ale również informacje przekazane w jasny i prosty sposób, np. „Mogę mieć 6 metrów szerokości”. To wstęp do procesu zakupowego – przekonuje dr Marek Borowiński. I tłumaczy, że dobrze zaprojektowana oraz przemyślana ekspozycja wpływa na nasze decyzje zakupowe. Jeżeli komunikacja jest przystępna – szybko i zrozumiale prezentuje cechy produktu, to mamy gwarancję sukcesu.

Jak zmienił się salon OLBUD ze Straszyna?

Salon OLBUD postawił na metamorfozę swojego otoczenia i stworzenie atrakcyjnej ekspozycji zewnętrznej, która będzie zachęcała klienta do wejścia do sklepu. Przed punktem sprzedaży klient może obejrzeć najważniejsze modele ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI, a w roli głównej, z uwagi na elegancki i przyciągający oko design, „obsadzono” ogrodzenie z serii LUX. Warto także zwrócić uwagę na bramę wjazdową z kolekcji MODERN, która stanowi przykład nowoczesnego i eleganckiego wzornictwa.
REKLAMA:

Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami

Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.

Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje”, powstałe w wyniku innowacyjnego projektu realizowanego przez blisko rok, będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski
#okna #wiadomości #brama #okna i drzwi #wisniowski

Więcej tematów: