Relacja z konferencji prasowej Geberit

Podziel się:
16.04 br. w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie odbyła się konferencja prasowa firmy Geberit. Miejsce spotkania wybrano nieprzypadkowo – IWP to bowiem miejsce, w którym design spotyka się z nowoczesną technologią… a takie są nowości Geberit. Gośćmi konferencji było blisko 50 osób z kręgu mediów branżowych, wnętrzarskich i life stylowych.

Fot. GeberitFot. GeberitOtwierając konferencję Andrzej Dobrut, dyrektor zarządzający stojący na czele polskiego oddziału Geberit od 18 lat, przedstawił wyniki spółki w skali globalnej i opowiedział o jej obecnej pozycji. Wystąpienie zakończyła krótka prognoza na bieżący rok, w której podkreślone zostało, że mimo mało optymistycznych nastrojów w branży, Geberit podąża precyzyjnie zaplanowaną ścieżką i z sukcesem realizuje krok po kroku swoje plany.

Warto przy tej okazji zaznaczyć, że Grupa Geberit jest liderem europejskiego rynku w dziedzinie technologii sanitarnej i globalnym dostawcą realizującym sprzedaż o wartości 2,1 miliarda CHF. Zatrudnia 6 000 pracowników w 41 krajach na całym świecie. Polska spółka Geberit odnotowała wzrost o 8% w stosunku do zeszłego roku.
REKLAMA:

Kolejnym prelegentem była Katarzyna Rzehak, dyrektor kreatywna IWP, która wprowadziła zebranychw tematykę historii designu w łazienkach oraz omówiła najnowsze trendy w tej dziedzinie.
Z kolei Marcin Ilski, coach oraz trener rozwoju osobistego i biznesu, zaprezentował wyniki badania TOALETOWO – KOMFORTOWO dotyczącego higieny osobistej przeprowadzonego z inicjatywy Geberit w 12 krajach. Okazało się, że Polska jest otwarta na zmiany zachowań i przyzwyczajeń związanych z korzystaniem z toalety. Co interesujące, najwyżej spośród przebadanych narodowości cenimy sobie czystość i komfort w kontekście higieny osobistej. Aż 89% respondentów uważa je za bardzo ważne, a niewiele mniej, bo - 80% deklaruje już teraz chęć zakupu toalety myjącej.

Fot. GeberitFot. GeberitOdpowiedzią firmy Geberit na takie zapotrzebowanie rynku jest jej najnowszy produkt, czyli toaleta myjąca Aqua Clean SELA. Urządzenie to łączy w sobie prosty i elegancki design (projekt Matteo Thuna) oraz nowoczesną funkcjonalność. Goście obecni na konferencji mogli przekonać się, że SELA swoim wyglądem nie przypomina typowych toalet myjących, wpisując się doskonale w trendy współczesnego designu. Inne ważne atuty SELI to nieskomplikowany montaż, łatwa obsługa oraz wygodne użytkowanie. Prezentujący nowości Adam Pilich dyrektor działu PM zwrócił również uwagę na to że, SELA została zaprojektowana tak, aby można ukryć w niej elementy instalacyjne i odpowiadające za jej funkcje myjące.

Pokazano również najnowsze wersje przycisków spłukujących Sigma 50 i Sigma 10 wpisujących się swym wyglądem w nowoczesne wzornictwo i wymagające oczekiwania klientów.

Fot. GeberitFot. GeberitGościem specjalnym konferencji był Bartek Ostałowski – kierowca rajdowy, malarz, pasjonat motoryzacji, który na co dzień jest użytkownikiem najnowocześniejszych rozwiązań łazienkowych Geberit, w tym toalety myjącej. 26-letni Bartek Ostałowski jest jedynym na świecie kierowcą z licencją rajdową, który prowadzi samochód stopą po tym, jak przed sześciu laty w wypadku motoryzacyjnym stracił obydwie ręce. Podczas rozmowy z Anną Dąbrowską-Makara, Dyrektorem asortymentu GAC, opowiedział on o swoich doświadczeniach związanych z użytkowaniem produktów Geberit.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Geberit
#wiadomości #wnetrza #lazienka #seminaria #geberit

Więcej tematów: