KRISPOL - nowe kanały komunikacji z klientem

Podziel się:
KRISPOL stworzył nowe kanały komunikacji z klientem. Multimedialne otwarcie, to kolejny krok w ramach kampanii „KRISPOL. BLIŻEJ CIEBIE”, realizowanej przez firmę.

Rys. KrispolRys. KrispolNa początku czerwca uruchomiona została nowa strona internetowa, kanał You Tube - KRISPOL videos oraz profil KRISPOLpl na Facebooku. Nowe metody komunikacji z klientem i branżą mają być narzędziem umożliwiającym szczegółową prezentację asortymentu oraz samej firmy.
REKLAMA:

Na stronie internetowej znaleźć można przebudowaną, szczegółową ofertę. Na kanale You Tube - KRISPOL videos prezentowane są relacje z ważnych wydarzeń, imprez sportowych i lokalnych oraz filmy instruktażowe. Znaleźć tam można również krótkie materiały filmowe, zamknięte w serii „Jak to działa”, które są relacją z procesu produkcyjnego. Profil na Facebooku umożliwia lepsze poznanie samego producenta. Zamieszczane są na nim informacje o bieżących wydarzeniach, promocjach oraz o sportowcach i imprezach wspieranych przez firmę.
- Zależy nam na kontakcie z klientem i przejrzystej prezentacji asortymentu. Stworzyliśmy przestrzeń, w której chcemy pokazać, jak powstają i działają nasze produkty. -mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy KRISPOL Sp. z o.o. - Wybór bramy, okien, drzwi i rolet nie jest prosty. Dzięki nowym kanałom komunikacji ułatwiamy proces doboru tych elementów i usprawniamy etap zamykania stanu surowego budynku.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Krispol
#okna #wiadomości #brama #inwestycje #okna i drzwi #krispol

Więcej tematów: