OKNOPLAST w europejskiej ekstraklasie

Podziel się:
OKNOPLAST to jeden z pięciu największych producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Z jednej strony, sukces ten jest efektem dynamicznie rozwijanej sieci sprzedaży, z drugiej bezprecedensowych na rynku polskim działań wizerunkowych.

Zarówno dołączenie do elitarnego grona Top Sponsorów Interu Mediolan czy zmiana nazwy klubu koszykarskiego na OKNOPLAST Bolonia sprawiły, że jest to obecnie jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek w Europie. Warto dodać, że oba te działania są pierwszymi takimi przypadkami w historii rodzimego biznesu i stanowią awangardę działań polskich firm w zakresie marketingu do klientów ostatecznych na rynkach Europy Zachodniej. Sport przyciąga miliony ludzi, pozwala wspólnie przeżywać emocje, a przede wszystkim wzmacnia lojalność kibiców nie tylko wobec ukochanej drużyny, ale również firm z nią związanych. OKNOPLAST stawia na sponsoring sportowy w celu umocnienia pozycji preferowanego producenta na rynku europejskim. Co więcej, wybór klubów nie jest przypadkowy. Do współpracy zaproszono drużyny z licznymi tytułami mistrzowskimi – Inter Mediolan oraz Virtus Bolonia.

Fot. OknoplastFot. OknoplastOKNOPLAST rozpoczął współpracę z klubem Inter Mediolan w styczniu 2012 roku, a na początku maja 2013 kontakt ten został przedłużony o kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015. Do elitarnego grona Top Sponsorów Interu Mediolan przyjmowane są jedynie firmy o silnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku. Dzięki tej współpracy zwiększyliśmy rozpoznawalność marki OKNOPLAST zarówno w Polsce, jak i we Włoszech. Dostrzegamy także wzrost zainteresowania produktami OKNOPLAST wśród klientów ostatecznych – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST. Polska nadal pozostaje dla nas najważniejszym rynkiem, ale planujemy dalszy dynamiczny rozwój poza granicami kraju. Zamierzamy jeszcze umocnić firmy pozycję , dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy z Interem Mediolan – dodaje.
REKLAMA:

Fot. OknoplastFot. OknoplastUmowa sponsorska obejmuje umieszczenie logotypu OKNOPLAST na stadionie podczas meczy – na bandach video i ekranach, na totemach w strefie VIP oraz w Centrum Sportowym im. Angelo Morattiego w Appiano Gentile. Reklama firmy pojawia się również na stronie internetowej klubu. W ramach współpracy OKNOPLAST ma prawo posługiwać się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami piłkarzy w swoich materiałach reklamowych.

Fot. OknoplastFot. OknoplastFirma aktywnie wspiera również lokalnych sportowców m.in. drużynę piłkarską MKS Puszcza Niepołomice, której piłkarze biegali po boiskach II-ligi z nazwą głównego sponsora na plecach, czyli OKNOPLAST. Czas przeszły „biegali” jest tu jak najbardziej uzasadniony, bowiem już na jedną kolejkę przed końcem sezonu Puszcza awansowała do I-szej ligi, gdzie zmierzy się m.in. z takimi drużynami jak Arka Gdynia, Sandecja Nowy Sącz czy GKS Katowice. OKNOPLAST nie zapomina również o młodych talentach, wspierając Akademię Sportu Progres pod patronatem Jerzego Dudka, gdzie szkoli się ponad 200 chłopców i dziewczynek z roczników 1998-2007.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #okna i drzwi #oknoplast

Więcej tematów: