Gresy, które zmieniają przestrzeń. Marka Stargres z kampanią promującą płyty z linii STAR 2.0 i STAR 3.0

Podziel się:

Jak stworzyć funkcjonalną i wytrzymałą nawierzchnię, która dodatkowo będzie stanowiła ozdobę przestrzeni? Pomóc w tym mogą gresowe płyty zewnętrzne STAR 2.0 i STAR 3.0. To pierwsze takie rozwiązania na polskim rynku, które stanowią ciekawą alternatywę dla wszechobecnego betonu czy kostki brukowej. W ramach rozpoczętej właśnie kampanii „Zmieniamy przestrzeń” marka Stargres chce zwiększyć świadomość obu rozwiązań wśród grupy docelowej oraz podkreślić ich wszechstronność i funkcjonalność. 

Zewnętrzne płyty gresowe Stargres to produkty, które zrewolucjonizowały branżę stając się istotnym wsparciem dla wykonawców i architektów. Rozwiązania z linii STAR 2.0 to pierwsze produkowane w Polsce gresy o grubości 2 centymetrów, które łączą najwyższą jakość z nowoczesnym designem. – Sukces tego produktu skłonił nas do dalszych innowacji i zaowocował wprowadzeniem na rynek kolejnej nowości – płyt gresowych STAR 3.0. Ich imponująca grubość – 3 centymetry – przekłada się na wyjątkową wytrzymałość i sprawia, że mogą być z powodzeniem stosowane nawet w najbardziej wymagających przestrzeniach: na obszarach przemysłowych, parkingach, podjazdach, w warsztatach samochodowych czy garażach”, podkreśla Artur Sieczka, Head of Product Training marki Stargres. Do dziś Stargres jest jedynym polskim producentem płytek gresowych o grubości 3 cm.

Gresy w służbie designu i funkcjonalności

Tym, co przede wszystkim odróżnia płyty gresowe Stargres od innych materiałów nawierzchniowych, jest ich wygląd, wiernie odwzorowujący strukturę i kolorystykę naturalnych odpowiedników (drewna, betonu czy kamienia), oraz wysoka wytrzymałość i odporność na oddziaływanie niekorzystnych czynników, takich jak wilgoć, skoki temperatur czy grzyby. Niska porowatość gresów sprawia, że płytka jest mrozoodporna, łatwa do utrzymania w czystości oraz niewrażliwa na działanie silnych środków chemicznych. Płyty Stargres są też odporne na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne, w tym zarysowania. Co ważne, wykazują się też wysoką antypoślizgowością, dzięki czemu pozostają bezpieczne dla użytkowników o każdej porze roku, także na schodach czy w otoczeniu basenów.

„Zmieniamy przestrzeń” – kampania promocyjna gresów STAR 2.0 i STAR 3.0

W ramach promocji płyt zewnętrznych STAR 2.0 i STAR 3.0. marka Stargres rozpoczęła kampanię pod hasłem „Zmieniamy przestrzeń”. Jej celem jest zwiększenie świadomości obu rozwiązań wśród grupy docelowej oraz podkreślenie wszechstronności i funkcjonalności płyt gresowych, dzięki którym przestrzenie prywatne i publiczne zyskują nowoczesny charakter. W ramach kampanii powstała poświęcona obu rozwiązaniom strona internetowa dostępna pod adresem plytyzewnetrzne.pl. Kampania przewiduje też wzmożoną aktywność w mediach społecznościowych i na platformie Google Ads, działania z obszaru public relations, w tym przygotowanie i dystrybucję newsletterów i e-booka, oraz reklamy w mediach branżowych. W komunikacji wykorzystane zostaną m.in. wykonane na potrzeby kampanii zdjęcia, animacje instruktażowe oraz filmy prezentujące wybrane realizacje z użyciem płyt z linii STAR 2.0 i STAR 3.0. Nie zabraknie też materiałów eksperckich, które powstały we współpracy z architektem krajobrazu Benedyktem Kawęckim z pracowni AKBK.

REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Stargres
#czytelnia #ściany #wnętrza #gres #Wykończenia ścian wewnetrznych

Więcej tematów: