Sprzedażowe hity, nowości produktowe, rozwiązania dla budownictwa energooszczędnego – tak prezentowała się firma Röben, wiodący producent ceramiki budowlanej, na tegorocznych targach BUDMA w Poznaniu. Nawiązując do hasła imprezy: Inspiracje, Budowa, Remont, ekspozycję targową ukierunkowano nie tylko na prezentację oferowanych produktów i rozwiązań technologicznych, ale również ciekawych możliwości ich zastosowania.
Fot. RöbenFot. Röben
Na stoisku firmy Röben znalazł się przekrój oferty producenta, z najpopularniejszymi dachówkami MONZAplus i Piemont w nowych kolorach Titan i Maduro oraz nowością cegłą klinkierową Brisbane na czele. Ekspozycja objęła także nowe materiały z oferty cegieł i płytek importowanych oraz system pustaków ze zintegrowaną izolacją z wełny mineralnej Thermoziegel, które odznaczają się znakomitymi właściwościami termoizolacyjnymi, doskonale wpisując się w coraz popularniejszy nurt budownictwa energooszczędnego. Dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyła się dachówka płaska prezentowana jak przedprodukcyjny model pokazowy oraz cegły glazurowane i angobowane w kolorach dachówek.
Fot. RöbenFot. Röben
Cztery dni targowe były także doskonałą okazją do branżowych spotkań i konsultacji z reprezentantami firmy służącymi doradztwem technicznym dotyczącym produktów marki Röben. Inspirującym rozmowom zarówno z inwestorami indywidualnymi, jak architektami i profesjonalistami z branży, sprzyjała tegoroczna aranżacja stoiska ukierunkowana na prezentację zarówno produktów, jak też pomysłów na ich wykorzystanie - w budownictwie jednorodzinnym, architekturze użytkowej i we wnętrzach.
Fot. Röben
Na stoisku firmy Röben znalazł się przekrój oferty producenta, z najpopularniejszymi dachówkami MONZAplus i Piemont w nowych kolorach Titan i Maduro oraz nowością cegłą klinkierową Brisbane na czele. Ekspozycja objęła także nowe materiały z oferty cegieł i płytek importowanych oraz system pustaków ze zintegrowaną izolacją z wełny mineralnej Thermoziegel, które odznaczają się znakomitymi właściwościami termoizolacyjnymi, doskonale wpisując się w coraz popularniejszy nurt budownictwa energooszczędnego. Dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyła się dachówka płaska prezentowana jak przedprodukcyjny model pokazowy oraz cegły glazurowane i angobowane w kolorach dachówek.
Fot. RöbenFot. Röben
Cztery dni targowe były także doskonałą okazją do branżowych spotkań i konsultacji z reprezentantami firmy służącymi doradztwem technicznym dotyczącym produktów marki Röben. Inspirującym rozmowom zarówno z inwestorami indywidualnymi, jak architektami i profesjonalistami z branży, sprzyjała tegoroczna aranżacja stoiska ukierunkowana na prezentację zarówno produktów, jak też pomysłów na ich wykorzystanie - w budownictwie jednorodzinnym, architekturze użytkowej i we wnętrzach.
Fot. Röben
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Röben