Prestiżowe targi wnętrzarskie skupiają tylko najlepszych w branży. W ten wymóg wpasuje się Grupa Geberit. W łazience piękny styl jest niezwykle istotny, ale nie wystarczy – liczy się także funkcjonalność. Można się było się o tym przekonać, odwiedzając stoiska Geberit i Koło podczas targów wnętrzarskich Warsaw Home 2018.
Fot. GeberitW pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. m² swoje stoiska zaprezentowało około 800 wystawców z sektorów Furniture, Kitchen & Dining, Interior Finish oraz Deco. Wśród nich nie mogło zabraknąć Geberit oraz Koło. Spektakularna ekspozycja produktów z serii ceramicznych i meblowych, zorganizowana na powierzchni 320 m², była doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami obu marek.
Fot. KOŁOZ dużym uznaniem odwiedzających spotkała się nowa linia umywalek marki Koło VariForm. Wyróżnia się ona wielością rozwiązań, nowoczesnym designem oraz możliwością łatwego dopasowania do każdej łazienki, zarówno pod względem stylu, jak i gabarytu czy sposobu montażu. Wszechstronność i elegancja tej serii sprawiają, że dobrze trafia ona w potrzeby architektów i projektantów wnętrz.
Fot. Grupa Geberit zaprezentowała stoisko o powierzchni 320 m².
REKLAMA:
Wśród licznych produktów, zaprezentowanych przez Geberit, uwagę przyciągała słynna toaleta myjąca AquaClean, którą można było dokładnie obejrzeć, a nawet - wypróbować w jednej z dwóch supernowoczesnych ciężarówek ekspozycyjnych, tzw. Comfort Trucków Geberit. Obok nich znalazło się także miejsce dla ekspozycji stelaży podtynkowych i przycisków Geberit, a także rozwiązań do natrysków bezbrodzikowych: CleanLine i Setaplano.
Oprócz tego, na stoisku szwajcarskiego koncernu w Hali C, na odwiedzających czekały gorąca kawa oraz zespół profesjonalnych doradców. Geberit, jako lider branży, wyraźnie stawia na ciągły rozwój i innowacyjność swoich rozwiązań, a także na technologie przyjazne dla środowiska i ułatwiające oszczędzanie wody. Cechami jego oferty, które wybijają się na pierwszy plan, są ponadczasowa trwałość, nowoczesny design i ekologiczne myślenie - wartości wysoko cenione nie tylko wśród odwiedzających warszawskie targi.
Największe w Polsce targi designu nie zwalniają tempa. Kolejna edycja Warsaw Home już za rok.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Geberit