Zadowolona z dotychczasowego zaangażowania w turniej VELUX EHF Champions League, Grupa VELUX przedłużyła umowę sponsorską o kolejne trzy lata zobowiązując się tym samym do 6-letniego wsparcia Ligi Mistrzów
Najbardziej prestiżowe europejskie rozgrywki klubowe, VELUX EHF Champions League, okazały się doskonałym wyborem dla Grupy VELUX, która posiada przedstawicielstwa handlowe w całej Europie. W 2010 r. firma podpisała trzyletni kontrakt z EHF Marketing wkraczając do rozgrywek jako pierwszy w historii sponsor tytularny Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Obecnie, w połowie drugiego sezonu współpracy, Grupa VELUX zdecydowała się na sponsorowanie VELUX EHF Champions League przez kolejne trzy lata.
Przedłużając umowę, podkreślamy dużą wagę sponsoringu sportowego w naszych działaniach marketingowych. VELUX EHF Champions League jest potężną platformą komunikacyjną nie tylko ze względu na porywającą naturę tych rozgrywek, ale także dlatego, że dociera do wszystkich: mężczyzn i kobiet oraz dzieci i dorosłych, mówi Michael Rasmussen, dyrektor ds. brandingu i marketingu Grupy VELUX.
Komentując zawarcie umowy, Tor Lian, Prezydent EHF, powiedział: EHF, bardzo się cieszy ze satysfakcjonującej współpracy z Grupą VELUX, która umożliwiła rozwój „Ligi Mistrzów” oraz pozwoliła na jej zaistnienie na międzynarodowym rynku sportowym. Jestem przekonany, że ta pozytywna współpraca będzie kontynuowana w przyszłości.
Oczekiwania Grupy VELUX zostały spełnione już w początkowym okresie kontraktu sponsorskiego. Rozgrywki okazały się bardzo atrakcyjne i popularne wśród pracowników przedstawicielstw handlowych VELUX. Firma mogła z powodzeniem zaangażować w to wydarzenie swoich pracowników dzięki szerokiemu zasięgowi geograficznemu oraz częstotliwości rozgrywania meczów.
Podczas pierwszego sezonu rozgrywek, na mecze zaproszonych zostało 3500 gości VELUX. Podczas finałów 2011 roku - VELUX EHF FINAL4, firma zaprosiła aż 650 gości. Podczas finałowego spotkania w Kolonii w maju bieżącego roku, będzie ich jeszcze więcej – około 800. Wezmą oni udział w emocjonującym weekendzie z piłką ręczną wraz z 20 tys. kibiców w hali Laxness w Kolonii oraz 300 mln widzów telewizyjnych w całej Europie.
Przedłużając umowę, podkreślamy dużą wagę sponsoringu sportowego w naszych działaniach marketingowych. VELUX EHF Champions League jest potężną platformą komunikacyjną nie tylko ze względu na porywającą naturę tych rozgrywek, ale także dlatego, że dociera do wszystkich: mężczyzn i kobiet oraz dzieci i dorosłych, mówi Michael Rasmussen, dyrektor ds. brandingu i marketingu Grupy VELUX.
REKLAMA:
Komentując zawarcie umowy, Tor Lian, Prezydent EHF, powiedział: EHF, bardzo się cieszy ze satysfakcjonującej współpracy z Grupą VELUX, która umożliwiła rozwój „Ligi Mistrzów” oraz pozwoliła na jej zaistnienie na międzynarodowym rynku sportowym. Jestem przekonany, że ta pozytywna współpraca będzie kontynuowana w przyszłości.
Oczekiwania Grupy VELUX zostały spełnione już w początkowym okresie kontraktu sponsorskiego. Rozgrywki okazały się bardzo atrakcyjne i popularne wśród pracowników przedstawicielstw handlowych VELUX. Firma mogła z powodzeniem zaangażować w to wydarzenie swoich pracowników dzięki szerokiemu zasięgowi geograficznemu oraz częstotliwości rozgrywania meczów.
Podczas pierwszego sezonu rozgrywek, na mecze zaproszonych zostało 3500 gości VELUX. Podczas finałów 2011 roku - VELUX EHF FINAL4, firma zaprosiła aż 650 gości. Podczas finałowego spotkania w Kolonii w maju bieżącego roku, będzie ich jeszcze więcej – około 800. Wezmą oni udział w emocjonującym weekendzie z piłką ręczną wraz z 20 tys. kibiców w hali Laxness w Kolonii oraz 300 mln widzów telewizyjnych w całej Europie.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Velux