Firma OKNOPLAST została laureatem nagrody The Champ Awards. Tytuł ten otrzymują najlepsze polskie kampanie sportowe. Jury przyznało OKNOPLAST wyróżnienie specjalne za sponsoring jednego z najlepszych światowych klubów - Interu Mediolan.
Fot. OKNOPLASTCelem The Champ Awards jest stworzenie platformy łączącej polski sport z biznesem i promocja kultury fizycznej. Dlatego nagrody przyznawane są sportowcom, firmom i instytucjom, których działania w znaczący sposób wpłynęły na popularyzację sportu. Laureatów wyłoniła Kapituła złożona z byłych sportowców – Mariusza Czerkawskiego i Mateusza Kusznierewicza oraz przedstawicieli biznesu – prezesów firm ITI, Kompanii Piwowarskiej i PwC. W jury zasiedli także senator Andrzej Person oraz aktor Robert Rozmus.
Firma OKNOPLAST została uhonorowana wyróżnieniem specjalnym za sponsoring klubu piłkarskiego Inter Mediolan. Kapituła programu w argumentacji swej decyzji podała, że OKNOPLAST zostając Top Sponsorem włoskiej drużyny zdecydował się na tak duże przedsięwzięcie, o tak szerokim zasięgu komunikacyjnym jako pierwsza firma w Polsce i tym samym przyczynił się do promocji naszego kraju w Europie. Przyznana nagroda to dla nas ważne wyróżnienie. Podejmując decyzję o współpracy ze słynnym Interem Mediolan chcieliśmy zwiększyć rozpoznawalność marki OKNOPLAST na świecie. Naszym celem była również poprawa wizerunku polskich firm za granicą. Bardzo się cieszymy, że nasze działania zostały docenione – mówi Monika Sosnowska – Rainer, Manager ds. PR OKNOPLAST. Sponsoring Interu Mediolan to owoc długich negocjacji między firmą a klubem. Popularna drużyna wiąże się bowiem jedynie z przedsiębiorstwami o silnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku, a jej sponsorzy tworzą prestiżowe grono.
Wręczenie nagród The Champ Awards odbyło się 11 lutego w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Wśród zwycięzców znaleźli się m.in. dwukrotny złoty medalista Igrzysk Olimpijskich Tomasz Majewski, Urząd Miasta Łodzi za wspólną kampanię z Marcinem Gortatem pt. „Tylko słabi gracze biorą dopalacze” oraz najsłynniejszy polski komentator sportowy Bohdan Tomaszewski za całokształt swojej kariery.
Firma OKNOPLAST została uhonorowana wyróżnieniem specjalnym za sponsoring klubu piłkarskiego Inter Mediolan. Kapituła programu w argumentacji swej decyzji podała, że OKNOPLAST zostając Top Sponsorem włoskiej drużyny zdecydował się na tak duże przedsięwzięcie, o tak szerokim zasięgu komunikacyjnym jako pierwsza firma w Polsce i tym samym przyczynił się do promocji naszego kraju w Europie. Przyznana nagroda to dla nas ważne wyróżnienie. Podejmując decyzję o współpracy ze słynnym Interem Mediolan chcieliśmy zwiększyć rozpoznawalność marki OKNOPLAST na świecie. Naszym celem była również poprawa wizerunku polskich firm za granicą. Bardzo się cieszymy, że nasze działania zostały docenione – mówi Monika Sosnowska – Rainer, Manager ds. PR OKNOPLAST. Sponsoring Interu Mediolan to owoc długich negocjacji między firmą a klubem. Popularna drużyna wiąże się bowiem jedynie z przedsiębiorstwami o silnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku, a jej sponsorzy tworzą prestiżowe grono.
REKLAMA:
Wręczenie nagród The Champ Awards odbyło się 11 lutego w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Wśród zwycięzców znaleźli się m.in. dwukrotny złoty medalista Igrzysk Olimpijskich Tomasz Majewski, Urząd Miasta Łodzi za wspólną kampanię z Marcinem Gortatem pt. „Tylko słabi gracze biorą dopalacze” oraz najsłynniejszy polski komentator sportowy Bohdan Tomaszewski za całokształt swojej kariery.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast