Największy polski producent styropianu od początku swojej działalności, czyli już od 15 lat, nieustannie pracuje nad jakością i innowacyjnością produktów. Tworzy nowe rodzaje styropianów, nowoczesne standardy, w końcu własny kompletny system ociepleń, a wszystko po to, by sprostać najbardziej wymagającym oczekiwaniom klientów. Polityka firmy wybiega jednak również daleko poza obszar produktowy

Konsekwentna dobroczynność
Producent unikalnego Dalmatyńczyka od niemal dekady generuje pieniądze ze sprzedaży paczek styropianu na stałą pomoc charytatywną dla trzech krajowych ośrodków pomocy - krakowskiego Domu Dziecka im. Jana Brzechwy, mieleckiego Ośrodka Rehabilitacyjno – Wychowawczego dla Dzieci z Upośledzeniem Umysłowym oraz Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Stoku Lackim. Styropianowe finanse zapewniają podopiecznym wsparcie różnych działań i aktywności, np. wyjazdów na wakacje czy ferie zimowe. Fundusze są przeznaczone również na lekarstwa, czy niestandardowe leczenie, które jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania.
Wsparcie dla kreatywności
Firma zasłynęła jako inicjator niezwykłego przedsięwzięcia, jakim był konkurs dla studentów ASP na styropianową rzeźbę Lecha Wałęsy. Impreza zorganizowana została z okazji XX rocznicy przyznania pokojowej nagrody Nobla przywódcy „Solidarności”. Plonem konkursu była wystawa prac w Muzeum Solidarności na terenie Stoczni Gdańskiej. W 2009 roku firma zorganizowała konkurs „Termo Organika Gaudi Projekt” na wykonanie artystycznego projektu fasady, który jednocześnie spełniałby zadanie termoizolacyjne. Akcja społeczna promowała energooszczędne budownictwo oraz młodych twórców związanych głównie z architekturą. Niebanalne projekty wyróżnione w tym ogólnopolskim konkursie wciąż czekają na inwestorów planujących termomodernizację. Na początku obecnej dekady krakowska firma zorganizowała ogólnopolski artystyczny konkurs promujący młode talenty „Sztuka w kropki - Termo Organika”. W jego ramach zorganizowano m.in. aukcję charytatywną nadesłanych prac, z której całkowity dochód został przekazany na krakowski Dom Dziecka im. Jana Brzechwy.REKLAMA:
Promocja budownictwa energooszczędnego
Kampania społeczna „Innowacyjna Polska 2010-2020. Wysokoenergooszczędne budynki pasywne w polskich gminach i miastach” to ostatni projekt Termo Organiki organizowany wspólnie z pracownią architektoniczną „Architektura Pasywna”, „Narodową Agencją Poszanowania Energii” oraz „Polskim Instytutem Budownictwa Pasywnego”. Akcja ma na celu zachęcenie polityków szczebla lokalnego, władzy i administracji samorządowej do inwestycji energooszczędnych w obiektach użyteczności publicznej, tj. szkołach, przedszkolach czy żłobkach.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Termo Organika