OKNOPLAST, czołowy producent okien, od środy 2 października prezentował swoje nowości z oferty na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Made Expo 2013 w Mediolanie. Obecność polskiej marki na targach uświetniły największe gwiazdy futbolu z Mediolanu: Hugo Campagnaro oraz Mauro Icardi, piłkarze klubu Inter Mediolan, którego firma jest sponsorem.
![Fot. Oknoplast](https://obud.pl/Images/Posts/27641/InText/8026z1.jpg)
Sport jest źródłem naturalnych ludzkich emocji. Dzięki temu sponsoring sportu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku marki. Dziś benefity racjonalne nie są wystarczające, by móc przebić się z produktem, emocjonalna wartość marki jest równie ważna – wyjaśnia strategię takiej prezentacji firmy podczas targów Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST.
REKLAMA:
![Fot. Oknoplast](https://obud.pl/Images/Posts/27641/InText/8026z2.jpg)
OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości
i najlepszych rozwiązań ze swojej oferty. Jedną z nich było okno Winergetic Premium Passive – łączące świetne parametry energooszczędne i nowoczesny design. System spełnia rygorystyczne wymagania okien przeznaczonych do budynków pasywnych co zostało potwierdzone certyfikatem renomowanego instytutu badawczego IFT Rosenheim. Daje również ogromne możliwości aranżacyjne - można w nim, wykonywać konstrukcje w pełnej gamie kolorystycznej i bez dodatkowych ograniczeń wymiarowych w stosunku do standardowej stolarki. Winergetic Premium Passive to pierwsze i dotychczas jedyne okno PVC, w którym wykorzystano areożel – materiał, dotychczas używany m.in. przy budowie statków i skafandrów kosmicznych, będący najlepszym izolatorem na świecie.![Fot. Oknoplast](https://obud.pl/Images/Posts/27641/InText/8026z3.jpg)
W większości okien na targach pokazano innowacyjną termoramkę WARMATEC, dzięki której minimalizujemy mostek termiczny i jednocześnie dopełniamy walorów estetycznych. Termoramka WARMATEC dostępna jest w trzech kolorach, idealnie dopasowanych do kolorów uszczelek. Zaprezentowano również okucia i klamki z nowej linii dESIGN+. Linia dESIGN+ została zaprojektowana wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. dla Audi, KTM czy Hondy. Odwiedzający targi Made Expo w tym roku mieli również szansę zapoznać się z drzwiami z oferty Aluhaus – nowej marki z Grupy OKNOPLAST, której trzonem działalności są aluminiowe drzwi zewnętrzne i okna klasy Premium.
![Fot. Oknoplast](https://obud.pl/Images/Posts/27641/InText/8026z4.jpg)
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast