OKNOPLAST, czołowy producent okien, od środy 2 października prezentował swoje nowości z oferty na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Made Expo 2013 w Mediolanie. Obecność polskiej marki na targach uświetniły największe gwiazdy futbolu z Mediolanu: Hugo Campagnaro oraz Mauro Icardi, piłkarze klubu Inter Mediolan, którego firma jest sponsorem.

Sport jest źródłem naturalnych ludzkich emocji. Dzięki temu sponsoring sportu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku marki. Dziś benefity racjonalne nie są wystarczające, by móc przebić się z produktem, emocjonalna wartość marki jest równie ważna – wyjaśnia strategię takiej prezentacji firmy podczas targów Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST.
REKLAMA:

OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości
i najlepszych rozwiązań ze swojej oferty. Jedną z nich było okno Winergetic Premium Passive – łączące świetne parametry energooszczędne i nowoczesny design. System spełnia rygorystyczne wymagania okien przeznaczonych do budynków pasywnych co zostało potwierdzone certyfikatem renomowanego instytutu badawczego IFT Rosenheim. Daje również ogromne możliwości aranżacyjne - można w nim, wykonywać konstrukcje w pełnej gamie kolorystycznej i bez dodatkowych ograniczeń wymiarowych w stosunku do standardowej stolarki. Winergetic Premium Passive to pierwsze i dotychczas jedyne okno PVC, w którym wykorzystano areożel – materiał, dotychczas używany m.in. przy budowie statków i skafandrów kosmicznych, będący najlepszym izolatorem na świecie.
W większości okien na targach pokazano innowacyjną termoramkę WARMATEC, dzięki której minimalizujemy mostek termiczny i jednocześnie dopełniamy walorów estetycznych. Termoramka WARMATEC dostępna jest w trzech kolorach, idealnie dopasowanych do kolorów uszczelek. Zaprezentowano również okucia i klamki z nowej linii dESIGN+. Linia dESIGN+ została zaprojektowana wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. dla Audi, KTM czy Hondy. Odwiedzający targi Made Expo w tym roku mieli również szansę zapoznać się z drzwiami z oferty Aluhaus – nowej marki z Grupy OKNOPLAST, której trzonem działalności są aluminiowe drzwi zewnętrzne i okna klasy Premium.

REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast