Wśród firm angażujących się w tegoroczne rozgrywki żużlowców Starego Kontynentu w walce o tytuł Indywidualnego Mistrza Europy był Krispol, czołowy producent bram garażowych i stolarki otworowej. Firma była oficjalnym sponsorem finałowych zawodów Speedway European Championships 2014, które odbyły się we wrześniu w Częstochowie.
Fot. Krispol Zaproszenie partnerów handlowych Krispolu na finałową rundę SEC było ukoronowaniem sponsorskiego zaangażowania przedsiębiorstwa w tę imprezę. Goście firmy odwiedzili parking maszyn i spotkali się z legendą polskiego żużla - Tomaszem Gollobem.
Krispol wspierał także wcześniejsze turnieje w ramach tegorocznego cyklu SEC. Był sponsorem głównym 1. rundy zawodów, która odbyła się 6 lipca w niemieckim Güstrow i sponsorem sierpniowych wyścigów w duńskim Holsted.
Fot. Krispol - Speedway European Championships to rozgrywki o coraz mocniejszej pozycji na światowym rynku. Dzięki transmisjom na żywo przez telewizję Eurosport, wszystkie rundy cyklu oglądane były w 71 krajach świata. To bardzo dobry wynik i okazja do promocji marki nie tylko na polską, ale na globalną skalę – mówi Karol Lejman z agencji One Sport Marketing. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że firma Krispol skorzystała z tej możliwości i bardzo dziękujemy za wsparcie naszych eventów.
– Obecność podczas tych europejskich rozrywek dobrze wpisała się w naszą strategię sponsoringu sportowego. Charakter mistrzostw i transmisje w Eurosporcie pozwoliły nam zaistnieć medialnie na istotnych dla nas, europejskich rynkach, takich jak Niemcy, Dania czy Szwecja. To ważni odbiorcy naszych produktów, szczególnie bram garażowych - mówi Agnieszka Kubicka z Krispolu. – Co więcej, mistrzostwa doskonale wpisują się w strategię promocji naszej marki w Polsce, w oparciu o trzy najpopularniejsze dyscypliny sportu. Oprócz żużla, Krispol jest od kilku sezonów widoczny podczas transmisji meczów T-Mobile Ekstraklasy. W tym roku objęliśmy też sponsoringiem KRISPOL 1. Ligę Siatkarzy.
Krispol wspierał także wcześniejsze turnieje w ramach tegorocznego cyklu SEC. Był sponsorem głównym 1. rundy zawodów, która odbyła się 6 lipca w niemieckim Güstrow i sponsorem sierpniowych wyścigów w duńskim Holsted.
REKLAMA:
Fot. Krispol - Speedway European Championships to rozgrywki o coraz mocniejszej pozycji na światowym rynku. Dzięki transmisjom na żywo przez telewizję Eurosport, wszystkie rundy cyklu oglądane były w 71 krajach świata. To bardzo dobry wynik i okazja do promocji marki nie tylko na polską, ale na globalną skalę – mówi Karol Lejman z agencji One Sport Marketing. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że firma Krispol skorzystała z tej możliwości i bardzo dziękujemy za wsparcie naszych eventów.
– Obecność podczas tych europejskich rozrywek dobrze wpisała się w naszą strategię sponsoringu sportowego. Charakter mistrzostw i transmisje w Eurosporcie pozwoliły nam zaistnieć medialnie na istotnych dla nas, europejskich rynkach, takich jak Niemcy, Dania czy Szwecja. To ważni odbiorcy naszych produktów, szczególnie bram garażowych - mówi Agnieszka Kubicka z Krispolu. – Co więcej, mistrzostwa doskonale wpisują się w strategię promocji naszej marki w Polsce, w oparciu o trzy najpopularniejsze dyscypliny sportu. Oprócz żużla, Krispol jest od kilku sezonów widoczny podczas transmisji meczów T-Mobile Ekstraklasy. W tym roku objęliśmy też sponsoringiem KRISPOL 1. Ligę Siatkarzy.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Krispol