17 października 2014, w nowoczesnym centrum konferencyjno – hotelowym „Hotel Poznański”, w Luboniu k. Poznania odbyło się szkolenie dla Partnerów Alpha-InnoTec.
Fot. Hydro-Tech Przedsiębiorstwo Hydro-Tech jest cyklicznym organizatorem szkoleń związanych z tematyką systemów grzewczych opartych na urządzeniach marki Alpha-InnoTec. Spotkanie, podobnie jak w ubiegłym roku odbyło się w pobliżu poznańskiego oddziału Przedsiębiorstwa „Hydro-Tech” Konin, w centrum konferencyjno-hotelowym „Hotel Poznański”.
Spotkanie rozpoczęło się od przedstawienia kluczowych informacji dotyczących marki Alpha-InnoTec, kierunków rozwoju marki, a także obecnej pozycji rynku w odniesieniu do Europy oraz Polski. Zaprezentowano również cele, jakie przyświecają marce Alpha-InnoTec na kolejne lata.Szkolenie pompy ciepła Alpha-InnoTec
Fot. Hydro-Tech Po wstępie przystąpiono do zaprezentowania nowości w ofercie Alpha-InnoTec, takich jak regulator pokojowy „RBE”, pompy ciepła powietrze/woda z regulacją mocy, czy też nowy moduł hydrauliczny (informacje na temat tych produktów znajdą Państwo tutaj). Zaprezentowano zaawansowane funkcje, jakie dostarcza regulator Luxtronik w dostępnych wariantach oprogramowania. Po zakończeniu tej prezentacji wszyscy udali się na przerwę. Podczas przerwy, wszyscy obecni udali się na wspólny obiad, podczas którego znalazł się czas, aby wymieć się zdobytymi informacjami, jak również poznać innych Partnerów pracujących w branży pomp ciepła.
Fot. Hydro-Tech Druga część szkolenia rozpoczęła się od prezentacji na temat chłodzenia aktywnego, w pompach ciepła. Ostatnim z tematów dotyczących urządzeń Alpha-InnoTec była prezentacja aplikacji mobilnej AlphaWeb, z poziomu dostępu klienta (o aplikacji szerzej tutaj). Po tej prezentacji rozpoczął się ostatni punkt spotkania poświęcony działaniom oraz celom działu marketingu.
Prezentacja marketingu poruszyła zarówno podstawowe wartości marki, jak również cele związane z komunikacją. Wśród treści znalazło się podsumowanie obecnych kanałów komunikacji z klientami, instalatorami. Na koniec zaprezentowano kilka przykładów z tegorocznych materiałów zarówno w prasie, jak i w Internecie.
Fot. Hydro-Tech Spotkaniu Partnerów towarzyszyła również niecodzienna okazja, jaką był jubileusz pracy jednego z opiekunów regionu, Bartosza Bigosińskiego. W ramach wdzięczności za zaangażowanie w rozwój przedsiębiorstwa otrzymał słowne gratulacje od Właściciela Przedsiębiorstwa „Hydro-Tech” Konin, a także pamiątkowy dyplom z wydarzenia.
Na zakończenie, każdy ze specjalistów mógł zadać pytania do prowadzących spotkanie, podzielić się doświadczeniami związanymi z tematyką systemów grzewczych, jak również wymienić się kontaktami.
Każdy z uczestników otrzymał również pamiątkowy certyfikat, który jest dowodem nabycia wiedzy w wyżej wymienionych tematach.
Spotkanie rozpoczęło się od przedstawienia kluczowych informacji dotyczących marki Alpha-InnoTec, kierunków rozwoju marki, a także obecnej pozycji rynku w odniesieniu do Europy oraz Polski. Zaprezentowano również cele, jakie przyświecają marce Alpha-InnoTec na kolejne lata.Szkolenie pompy ciepła Alpha-InnoTec
REKLAMA:
Fot. Hydro-Tech Po wstępie przystąpiono do zaprezentowania nowości w ofercie Alpha-InnoTec, takich jak regulator pokojowy „RBE”, pompy ciepła powietrze/woda z regulacją mocy, czy też nowy moduł hydrauliczny (informacje na temat tych produktów znajdą Państwo tutaj). Zaprezentowano zaawansowane funkcje, jakie dostarcza regulator Luxtronik w dostępnych wariantach oprogramowania. Po zakończeniu tej prezentacji wszyscy udali się na przerwę. Podczas przerwy, wszyscy obecni udali się na wspólny obiad, podczas którego znalazł się czas, aby wymieć się zdobytymi informacjami, jak również poznać innych Partnerów pracujących w branży pomp ciepła.
Fot. Hydro-Tech Druga część szkolenia rozpoczęła się od prezentacji na temat chłodzenia aktywnego, w pompach ciepła. Ostatnim z tematów dotyczących urządzeń Alpha-InnoTec była prezentacja aplikacji mobilnej AlphaWeb, z poziomu dostępu klienta (o aplikacji szerzej tutaj). Po tej prezentacji rozpoczął się ostatni punkt spotkania poświęcony działaniom oraz celom działu marketingu.
Prezentacja marketingu poruszyła zarówno podstawowe wartości marki, jak również cele związane z komunikacją. Wśród treści znalazło się podsumowanie obecnych kanałów komunikacji z klientami, instalatorami. Na koniec zaprezentowano kilka przykładów z tegorocznych materiałów zarówno w prasie, jak i w Internecie.
Fot. Hydro-Tech Spotkaniu Partnerów towarzyszyła również niecodzienna okazja, jaką był jubileusz pracy jednego z opiekunów regionu, Bartosza Bigosińskiego. W ramach wdzięczności za zaangażowanie w rozwój przedsiębiorstwa otrzymał słowne gratulacje od Właściciela Przedsiębiorstwa „Hydro-Tech” Konin, a także pamiątkowy dyplom z wydarzenia.
Na zakończenie, każdy ze specjalistów mógł zadać pytania do prowadzących spotkanie, podzielić się doświadczeniami związanymi z tematyką systemów grzewczych, jak również wymienić się kontaktami.
Każdy z uczestników otrzymał również pamiątkowy certyfikat, który jest dowodem nabycia wiedzy w wyżej wymienionych tematach.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Hydro-Tech