Ministerstwo Gospodarki zaprosiło zainteresowane podmioty do składania propozycji w zakresie branż i grup produktowych lub usługowych, które posiadają potencjał wizerunkowy do promowania ich na rynkach zagranicznych. W odpowiedzi na ten komunikat, odpowiednie zgłoszenie złożył już Związek POiD – organizacja reprezentująca rodzimą branżę stolarki budowlanej.

REKLAMA:
Polska branża stolarki budowlanej posiada duży potencjał proeksportowy, co pokazał m.in. realizowany we współpracy z Ministerstwem Gospodarki Branżowy Program Promocji „POLSKIE OKNA I DRZWI". Umożliwił on uczestniczącym w nim firmom obecność na największych międzynarodowych imprezach targowych, promocję w katalogach eksportowych, a także zagranicznych mediach branżowych. Program to także wizyty studyjne dziennikarzy zza granicy w rodzimych zakładach produkcyjnych oraz ścisła współpraca z polskimi placówkami dyplomatycznymi na całym świecie. Wszystkie te inicjatywy, które aktywnie wspiera Związek POiD, zmierzają do budowy silnej, rozpoznawalnej marki stolarki budowlanej „made in Poland".
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD