Podczas konferencji Związku POiD, na której oficjalnie zainaugurowano kontynuację działań kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ” omówiono prawidłowy montaż i energooszczędność, które są obecnie jednym z najważniejszych wyzwań stojących przed branżą stolarki budowlanej w Polsce.

Działa nowa strona internetowa inicjatywy, na której oprócz praktycznych porad i wywiadów z ekspertami, znalazła się również wyszukiwarka profesjonalnych monterów.Kampania jest też promowana na portalu społecznościowym Facebook, a jej logotyp będzie można zobaczyć na plakatach zlokalizowanych w punktach sprzedaży stolarki oraz na odzieży roboczej monterów z ekip montażowych Partnerów akcji. Kontynuowane są rozbudowane działania komunikacyjne. Do mediów budowlanych, branżowych i wnętrzarskich trafiają artykuły prasowe prezentujące różne aspekty montażu. „DOBRY MONTAŻ”, w charakterze jego Ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy stolarki budowlanej.

Podczas konferencji nastąpiło zawiązanie Grupy Zadaniowej OSŁONY w strukturach Związku POiD. Wydarzenie było też dobrą okazją do rozmów na temat etykietowania energetycznego okien. Zagadnienie to zaprezentował Jacek Gromniak, reprezentant Związku POiD w kontaktach z organizacjami europejskimi. Znalezienie uniwersalnego miernika dla stolarki okiennej jest niezwykle trudne, dlatego kwestia etykiet energetycznych jest wciąż przedmiotem dyskusji na forum europejskim i najprawdopodobniej zostanie ostatecznie rozstrzygnięta w połowie przyszłego roku. Związek POiD będzie w tym temacie realizował konsultacje z Instytutem Techniki Budowlanej i spotkania branżowe.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD