Firma FAKRO dzięki jednemu z innowacyjnych rozwiązań – markizie pionowej VMZ Solar – otrzymała tytuł „Innowacji Roku 2016”.
Fot. Fakro
Celem programu jest promocja nowoczesnych, unikalnych i oryginalnych rozwiązań, produktów i usług, nowych lub w istotny sposób zmodyfikowanych, a także projektów o charakterze innowacyjnym. Ideą konkursu jest pokazanie integracji pomiędzy światem nauki a biznesu.
W ocenie zgłoszonych produktów Komisja Konkursowa uwzględniła następujące kryteria: niepowtarzalne właściwości innowacyjne produktu, usługi, projektu, użyteczność; jakość potwierdzona badaniami kompetentnych instytucji; bezpieczeństwo użytkownika.
Istotnym elementem mającym wpływ na pozytywną ocenę zgłoszonego produktu jest nowoczesna i innowacyjna technologia w zakresie dostępnych na polskim rynku markiz. Markiza pionowa VMZ Solar spełnia najbardziej zaawansowane parametry techniczne, które są pod każdym względem korzystne dla użytkownika produktu.
Konkurs został zrealizowany pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.
Celem programu jest promocja nowoczesnych, unikalnych i oryginalnych rozwiązań, produktów i usług, nowych lub w istotny sposób zmodyfikowanych, a także projektów o charakterze innowacyjnym. Ideą konkursu jest pokazanie integracji pomiędzy światem nauki a biznesu.
W ocenie zgłoszonych produktów Komisja Konkursowa uwzględniła następujące kryteria: niepowtarzalne właściwości innowacyjne produktu, usługi, projektu, użyteczność; jakość potwierdzona badaniami kompetentnych instytucji; bezpieczeństwo użytkownika.
REKLAMA:
Istotnym elementem mającym wpływ na pozytywną ocenę zgłoszonego produktu jest nowoczesna i innowacyjna technologia w zakresie dostępnych na polskim rynku markiz. Markiza pionowa VMZ Solar spełnia najbardziej zaawansowane parametry techniczne, które są pod każdym względem korzystne dla użytkownika produktu.
Konkurs został zrealizowany pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro