W dniach 6-10 listopada odbyły się w Paryżu Międzynarodowe Targi Budowlane BATIMAT – największe i jednocześnie najważniejsze wydarzenie na francuskim rynku budowlanym, które od ponad pół wieku gromadzi przedstawicieli branży budowlanej z całego świata. To pokaz, którego kolejne edycje mają miejsce nieprzerwanie od 1959 roku, a każda z nich rok rocznie przyciąga ok. 2,5 tys. wystawców oraz 350 tys. odwiedzających z całego świata.
Fot. Aluprof
Jednym ze stałych uczestników tego renomowanego wydarzenia jest firma ALUPROF S.A., dla której strategicznym celem jest ekspansja sprzedaży systemów okienno-drzwiowych, fasadowych, przeciwpożarowych i roletowych na rynku francuskim.
W czasie 5 dni targów odwiedzający mieli możliwość kompleksowego przeglądu oferty produktowej polskiego dostawcy, jak i zapoznania się ze specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dobranymi precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego. Unikalne i nietuzinkowe stoisko o powierzchni 145 m2 cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających. Uwagę przyciągało nie tylko nietypowym designem, ale szeroką gamą wysokiej jakości produktów. Szczególny nacisk przy prezentacji oferty położono na zaprezentowanie rozwiązań przeciwpożarowych – opracowanych i przebadanych specjalnie pod potrzeby rynku francuskiego.
– Jesteśmy bardzo dumni z naszej ekspozycji podczas targów BATIMAT 2017. Francja to dla ALUPROF jeden z najważniejszych i najbardziej perspektywicznych rynków eksportowych. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby innowacyjność naszych produktów została dostrzeżona przez jak największą grupę europejskich odbiorców. Jako lider produkcji systemów aluminiowych obraliśmy za cel wsparcie ekspozycji polskich firm produkujących stolarkę i będących naszymi partnerami. Są to najlepsi ambasadorowie Polski i polskich produktów we Francji: Eko - Okna, Wiśniowski, Dako, Drutex, Oknoplast, Teamplast i Fakro. Tak buduje się polską markę i wysokiej jakości produkty na rynkach zagranicznych – mówi Bożena Ryszka, Marketing Manager w ALUPROF S.A.
Na początku 2018 roku ALUPROF zaprezentuje swoją ofertę na Polyclose 2018 – najbardziej prestiżowych targach budowlanych w krajach Beneluxu.
Jednym ze stałych uczestników tego renomowanego wydarzenia jest firma ALUPROF S.A., dla której strategicznym celem jest ekspansja sprzedaży systemów okienno-drzwiowych, fasadowych, przeciwpożarowych i roletowych na rynku francuskim.
W czasie 5 dni targów odwiedzający mieli możliwość kompleksowego przeglądu oferty produktowej polskiego dostawcy, jak i zapoznania się ze specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dobranymi precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego. Unikalne i nietuzinkowe stoisko o powierzchni 145 m2 cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających. Uwagę przyciągało nie tylko nietypowym designem, ale szeroką gamą wysokiej jakości produktów. Szczególny nacisk przy prezentacji oferty położono na zaprezentowanie rozwiązań przeciwpożarowych – opracowanych i przebadanych specjalnie pod potrzeby rynku francuskiego.
REKLAMA:
– Jesteśmy bardzo dumni z naszej ekspozycji podczas targów BATIMAT 2017. Francja to dla ALUPROF jeden z najważniejszych i najbardziej perspektywicznych rynków eksportowych. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby innowacyjność naszych produktów została dostrzeżona przez jak największą grupę europejskich odbiorców. Jako lider produkcji systemów aluminiowych obraliśmy za cel wsparcie ekspozycji polskich firm produkujących stolarkę i będących naszymi partnerami. Są to najlepsi ambasadorowie Polski i polskich produktów we Francji: Eko - Okna, Wiśniowski, Dako, Drutex, Oknoplast, Teamplast i Fakro. Tak buduje się polską markę i wysokiej jakości produkty na rynkach zagranicznych – mówi Bożena Ryszka, Marketing Manager w ALUPROF S.A.
Na początku 2018 roku ALUPROF zaprezentuje swoją ofertę na Polyclose 2018 – najbardziej prestiżowych targach budowlanych w krajach Beneluxu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof