Działanie to jest elementem strategii firmy, mającej na celu wspieranie rozwoju branży około budowlanej w kraju.
Dla nas największą wartością związaną z dołączeniem do Związku Polskie Okna i Drzwi jest możliwość wymiany doświadczeń oraz dzielenia się wiedzą z innymi podmiotami, które wpływają na dalszą profesjonalizację branży około budowlanej – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast. – Wstąpienie do POiD tylko potwierdza kierunek, w którym od lat się rozwijamy m.in. poprzez budowanie pozytywnego wizerunku produktów „Made in Poland”.
Związek POiD (Polskie Okna i Drzwi) zrzesza polskich producentów, dostawców i dystrybutorów z branży stolarki budowlanej. Działa on na rzecz rozwoju sektora okołobudowlanego w Polsce, zespalając najpotężniejsze i najlepiej rozwijające się polskie marki. Organizacja aktywnie wspiera także działania eksportowe producentów. W ramach realizacji tych zadań związek organizuje m.in. cykliczne wydarzenie Kongres Stolarki Polskiej, w którym uczestniczą nie tylko przedsiębiorcy, lecz także osobistości ze świata nauki i biznesu oraz przedstawiciele mediów.
Grupa Oknoplast to przedsiębiorstwo rodzinne należące do pierwszej piątki największych producentów okien PVC w Europie. Firma dystrybuuje swoje produkty w 13 państwach europejskich, m.in.: w Niemczech, Francji, Włoszech i krajach skandynawskich. W ciągu 23 lat działalności Grupa Oknoplast opracowała ponad 40 innowacyjnych rozwiązań na rynku europejskim. Dzięki nieszablonowym pomysłom przedsiębiorstwo kreuje trendy w branży stolarki otworowej w Polsce i za granicą, niejednokrotnie wyznaczając kierunek jej rozwoju.
Poprzez jakość i innowacyjność naszych produktów kreujemy także pozytywny wizerunek kraju – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast. – Od samego początku naszej działalności staraliśmy się budować markę na rynkach zagranicznych. Dlatego też dzisiaj Oknoplast jako polski brand jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek okiennych w Europie.
Związek POiD (Polskie Okna i Drzwi) zrzesza polskich producentów, dostawców i dystrybutorów z branży stolarki budowlanej. Działa on na rzecz rozwoju sektora okołobudowlanego w Polsce, zespalając najpotężniejsze i najlepiej rozwijające się polskie marki. Organizacja aktywnie wspiera także działania eksportowe producentów. W ramach realizacji tych zadań związek organizuje m.in. cykliczne wydarzenie Kongres Stolarki Polskiej, w którym uczestniczą nie tylko przedsiębiorcy, lecz także osobistości ze świata nauki i biznesu oraz przedstawiciele mediów.
REKLAMA:
Grupa Oknoplast to przedsiębiorstwo rodzinne należące do pierwszej piątki największych producentów okien PVC w Europie. Firma dystrybuuje swoje produkty w 13 państwach europejskich, m.in.: w Niemczech, Francji, Włoszech i krajach skandynawskich. W ciągu 23 lat działalności Grupa Oknoplast opracowała ponad 40 innowacyjnych rozwiązań na rynku europejskim. Dzięki nieszablonowym pomysłom przedsiębiorstwo kreuje trendy w branży stolarki otworowej w Polsce i za granicą, niejednokrotnie wyznaczając kierunek jej rozwoju.
Poprzez jakość i innowacyjność naszych produktów kreujemy także pozytywny wizerunek kraju – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast. – Od samego początku naszej działalności staraliśmy się budować markę na rynkach zagranicznych. Dlatego też dzisiaj Oknoplast jako polski brand jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek okiennych w Europie.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast