Marka VOX podczas tegorocznych wydarzeń Meble Polska i Arena Design udowodniła, że we wnętrzach bardziej niż konkretna stylistyka liczą się osobiste potrzeby domowników. Jako jedyna marka dysponująca pawilonem na wyłączność zaprezentowała najnowsze kolekcje mebli, drzwi, podłóg i systemów ściennych, dopasowane do różnych sposobów i stylów życia. Zaprosiła również do spotkań z projektantami i rozmów o wnętrzach.
Podczas tegorocznych targów Meble Polska marka VOX zaaranżowała unikatową strefę, która nawiązywała do naturalnych potrzeb związanych z urządzaniem mieszkań i domów. W centralnym punkcie ekspozycji powstała w pełni funkcjonalna 70-metrowa przestrzeń mieszkalna z salonem, kuchnią, łazienką, pokojem dziecięcym, sypialnią i gabinetem. Stanowiła ona odzwierciedlenie tego, jak mieszkają klienci VOX i w jaki sposób marka odpowiada na ich oczekiwania. W zbudowanym na potrzeby targowe mieszkaniu można było zapoznać się ze wszystkimi grupami produktów do wyposażenia wnętrz – meblami, drzwiami, podłogami czy systemami ściennymi. Elementy te stworzyły domowe i, co ważne, spójne wnętrze, które było podporządkowane konkretnym potrzebom i stylom życia.
Fot. VOX
„W pawilonie VOX zostały zaprezentowane kompleksowe rozwiązania wnętrzarskie. Pod hasłem Wolność zaczyna się w domu konsekwentnie od kilku lat przekonujemy Polaków, że sposób, w jaki żyjemy, ma ogromny wpływ na to, kim jesteśmy. Zdajemy sobie sprawę, że nasze produkty powinny odpowiadać na indywidualny styl życia i potrzeby klienta. Kluczem do sukcesu jest szeroka paleta oferowanych przez VOX możliwości, dzięki którym każdy wykreuje prawdziwie osobiste wnętrze” – komentuje obecność firmy na targach Przemysław Jędrowski, Dyrektor Marketingu VOX.
Fot. VOX
Architekturę całego pawilonu zaprojektowała Mode:lina, a za koncept wnętrzarski odpowiadali styliści VOX. Pawilon został podzielony na trzy strefy. W strefie VOX LAB można było zajrzeć za kulisy procesu projektowego, przetestować prototypy kolekcji, nad którymi aktualnie pracują projektanci VOX, a także podzielić się z nimi swoją opinią na temat funkcjonalności i estetyki oglądanych brył. W strefie VOX NEWS zaprezentowane zostały premierowe kolekcje, a także nowe odsłony już istniejących linii meblowych. A w VOX HOME wszyscy odwiedzający mogli się oddać relaksowi i poczuć się jak w prawdziwym domu. W ten sposób pawilon VOX stał się unikatową przestrzenią, która gwarantowała odwiedzającym kreatywne uczestnictwo w wydarzeniach targowych.
W tym roku marka VOX zaprezentowała zarówno premiery, jak i nowe odsłony już znanych kolekcji. Ich wspólnym mianownikiem był nie określony styl wnętrzarski, lecz styl życia różnych grup odbiorców. Dlatego poszczególne kolekcje zostały zaprojektowane tak, by można było je ze sobą łączyć, personalizując wnętrze zgodnie ze swoimi aktualnymi potrzebami. Wszystkie nowości zostaną wprowadzone do sprzedaży pod koniec pierwszej połowy roku.
Projekt: Łukasz Stawarski, Bartłomiej Pawlak
Projekt: Tabanda
Projekt: Marta Krupińska
Fot. VOX
Podczas targów marka VOX zorganizowała również liczne spotkania, w trakcie których rozmawiano o wnętrzach na wiele sposobów – zarówno o wystroju mieszkań i domów, jak i ludzkich emocjach oraz potrzebach. Na scenie głównej odbył się panel dyskusyjny projektantów związanych z marką VOX, m.in. Piotrem Kuchcińskim, Wiktorią Lenart i Martą Krupińską, dotyczący projektowania dla różnych grup odbiorców.
Fot. VOX
W trakcie targów podsumowano również ogólnopolską akcję „Porozmawiajmy o wnętrzu” prowadzoną przez VOX z psychoterapeutką i psycholożką Katarzyną Miller, w której marka zapraszała do rozmów o sprawach najważniejszych – wolności osobistej, emocjach i relacjach z innymi ludźmi. Działania w ramach akcji trwały pół roku i realizowane były w przestrzeni wirtualnej, jak i w formie bezpośrednich spotkań w salonach marki. Finałowe spotkanie z Katarzyną Miller odbyło się na scenie głównej Areny Design i poświęcone było głównemu hasłu targów, czyli pokoleniom. Kolejnym wydarzeniem było spotkanie z Małgorzatą Czyńską, autorką książki Dom polski. Meblościanka z pikasami. Rozmowa o mieszkaniowych potrzebach Polaków stanowiła zapowiedź kolejnego wątku komunikacyjnego VOX, który marka rozwijać będzie w kolejnych miesiącach. Jego motywem przewodnim jest projektowanie skoncentrowane na stylu życia i odpowiadające na nasze indywidualne potrzeby.
Fot. VOX
„W pawilonie VOX zostały zaprezentowane kompleksowe rozwiązania wnętrzarskie. Pod hasłem Wolność zaczyna się w domu konsekwentnie od kilku lat przekonujemy Polaków, że sposób, w jaki żyjemy, ma ogromny wpływ na to, kim jesteśmy. Zdajemy sobie sprawę, że nasze produkty powinny odpowiadać na indywidualny styl życia i potrzeby klienta. Kluczem do sukcesu jest szeroka paleta oferowanych przez VOX możliwości, dzięki którym każdy wykreuje prawdziwie osobiste wnętrze” – komentuje obecność firmy na targach Przemysław Jędrowski, Dyrektor Marketingu VOX.
Fot. VOX
Architekturę całego pawilonu zaprojektowała Mode:lina, a za koncept wnętrzarski odpowiadali styliści VOX. Pawilon został podzielony na trzy strefy. W strefie VOX LAB można było zajrzeć za kulisy procesu projektowego, przetestować prototypy kolekcji, nad którymi aktualnie pracują projektanci VOX, a także podzielić się z nimi swoją opinią na temat funkcjonalności i estetyki oglądanych brył. W strefie VOX NEWS zaprezentowane zostały premierowe kolekcje, a także nowe odsłony już istniejących linii meblowych. A w VOX HOME wszyscy odwiedzający mogli się oddać relaksowi i poczuć się jak w prawdziwym domu. W ten sposób pawilon VOX stał się unikatową przestrzenią, która gwarantowała odwiedzającym kreatywne uczestnictwo w wydarzeniach targowych.
W tym roku marka VOX zaprezentowała zarówno premiery, jak i nowe odsłony już znanych kolekcji. Ich wspólnym mianownikiem był nie określony styl wnętrzarski, lecz styl życia różnych grup odbiorców. Dlatego poszczególne kolekcje zostały zaprojektowane tak, by można było je ze sobą łączyć, personalizując wnętrze zgodnie ze swoimi aktualnymi potrzebami. Wszystkie nowości zostaną wprowadzone do sprzedaży pod koniec pierwszej połowy roku.
REKLAMA:
Stige
Pokój dziecka to jego pierwsza osobista przestrzeń. Stamtąd wyrusza odkrywać świat, rozwija swoje pasje i dokonuje pierwszych samodzielnych wyborów. Dzięki możliwościom kolekcji Stige każde dziecko będzie mogło samo zdecydować o wyglądzie swojego pokoju. Moduły mebli działają jak klocki – można wybrać element, zdecydować o jego kolorze, dobrać akcesoria i pokój gotowy. Charakterystycznym elementem tej kolekcji jest drewniana drabinka przylegająca do łóżka oraz biurka, którą dziecko może samodzielnie zaaranżować, korzystając z gotowych elementów (skrzynki, organizery, pojemniki, lustro) lub zawieszając na niej swoje ulubione przedmioty.Projekt: Łukasz Stawarski, Bartłomiej Pawlak
Nature
Wolność człowieka leży w jego naturze, więc kolekcja Nature sięga właśnie do niej. To w bliskości z naturą szukamy wytchnienia. Dlatego oprócz jadalni i salonu Nature marka VOX zaprojektowała również sypialnię. Dębowy zagłówek łóżka i drewniane nóżki wprowadzają do tego wyjątkowego pomieszczenia klimat sprzyjający wyciszeniu. Dzięki subtelnym kolorom i oszczędnej estetyce wszystkich mebli Nature sypialnia może stać się ulubionym miejscem w domu.Projekt: Tabanda
Young Users
Pikselowy Young Users zyskał nową odsłonę! Kolorowa kolekcja, która od kilku lat była najchętniej wybieraną linią młodzieżową z oferty VOX, po siedmiu latach wydoroślała. Czerpiąc inspiracje z natury, projektantka Marta Krupińska wprowadziła jej nową, subtelniejszą wersję kolorystyczną. Dzięki temu dziecięce, kontrastowe meble Young Users zmieniły się w dojrzałą kolekcję. Young Users nigdy nie przestanie zaskakiwać.Projekt: Marta Krupińska
Fot. VOX
Podczas targów marka VOX zorganizowała również liczne spotkania, w trakcie których rozmawiano o wnętrzach na wiele sposobów – zarówno o wystroju mieszkań i domów, jak i ludzkich emocjach oraz potrzebach. Na scenie głównej odbył się panel dyskusyjny projektantów związanych z marką VOX, m.in. Piotrem Kuchcińskim, Wiktorią Lenart i Martą Krupińską, dotyczący projektowania dla różnych grup odbiorców.
Fot. VOX
W trakcie targów podsumowano również ogólnopolską akcję „Porozmawiajmy o wnętrzu” prowadzoną przez VOX z psychoterapeutką i psycholożką Katarzyną Miller, w której marka zapraszała do rozmów o sprawach najważniejszych – wolności osobistej, emocjach i relacjach z innymi ludźmi. Działania w ramach akcji trwały pół roku i realizowane były w przestrzeni wirtualnej, jak i w formie bezpośrednich spotkań w salonach marki. Finałowe spotkanie z Katarzyną Miller odbyło się na scenie głównej Areny Design i poświęcone było głównemu hasłu targów, czyli pokoleniom. Kolejnym wydarzeniem było spotkanie z Małgorzatą Czyńską, autorką książki Dom polski. Meblościanka z pikasami. Rozmowa o mieszkaniowych potrzebach Polaków stanowiła zapowiedź kolejnego wątku komunikacyjnego VOX, który marka rozwijać będzie w kolejnych miesiącach. Jego motywem przewodnim jest projektowanie skoncentrowane na stylu życia i odpowiadające na nasze indywidualne potrzeby.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Vox