Firma GTV – międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia - po raz pierwszy wzięła udział w indyjskich targach Mumbai 2018 r. Podczas wydarzenia zaprezentowano najważniejsze produkty z oferty GTV. Udział w wydarzeniu to również kolejny krok do rozwoju dystrybucji w tym kraju.
Fot. GTV
INDEX Mumbai Indie to największe wydarzenie związane z branżą wnętrzarsko - architektoniczną w tym kraju. Firma GTV zaprezentowała w Bombaju m.in. oświetlenie meblowe, profile GLAX oraz przedłużacze biurkowe. Uczestnicy targów mogli obejrzeć również akcesoria - szeroką ofertę prowadnic zawiasów, systemów szuflad oraz podnośników.
Największą popularnością i zainteresowaniem gości cieszyły się bestsellery z portfolio firmy takie, jak prowadnice Versalite i Modernslide, system szuflad AXIS oraz elektroniczny system otwierania szuflad Modern Drive. W wyniku wizyty na targach INDEX Mubmai 2018r. firma pozyskała ponad 1000 nowych kontaktów, a stoisko GTV odwiedziło ponad 3000osób.
- Udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych to dla nas doskonała okazja na zaprezentowanie naszej bogatej oferty produktowej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki GTV. Obecność w Indiach to również możliwość poznania lokalnego rynku oraz jego specyfiki, zaznajomienia się z obowiązującymi tam procedurami handlowymi, a także poznania przyszłych, potencjalnych kontrahentów. Finalnie działania te umożliwią nam rozwój dystrybucji w Indiach – mówi Przemysław Szpojankowski, Export Manager w GTV.
Indyjski rynek meblarski oraz wyposażenia wnętrz rozwija się dynamicznie.
W ciągu dwóch ostatnich lat jego wartość zwiększyła się o blisko 50% - z 976 do 1,4 tys. miliardów dolarów. Do 2022r. jego wartość wzrośnie niemal o 100% i będzie wynosiła 2,7 tys. miliardów dolarów.
INDEX Mumbai Indie to największe wydarzenie związane z branżą wnętrzarsko - architektoniczną w tym kraju. Firma GTV zaprezentowała w Bombaju m.in. oświetlenie meblowe, profile GLAX oraz przedłużacze biurkowe. Uczestnicy targów mogli obejrzeć również akcesoria - szeroką ofertę prowadnic zawiasów, systemów szuflad oraz podnośników.
Największą popularnością i zainteresowaniem gości cieszyły się bestsellery z portfolio firmy takie, jak prowadnice Versalite i Modernslide, system szuflad AXIS oraz elektroniczny system otwierania szuflad Modern Drive. W wyniku wizyty na targach INDEX Mubmai 2018r. firma pozyskała ponad 1000 nowych kontaktów, a stoisko GTV odwiedziło ponad 3000osób.
REKLAMA:
- Udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych to dla nas doskonała okazja na zaprezentowanie naszej bogatej oferty produktowej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki GTV. Obecność w Indiach to również możliwość poznania lokalnego rynku oraz jego specyfiki, zaznajomienia się z obowiązującymi tam procedurami handlowymi, a także poznania przyszłych, potencjalnych kontrahentów. Finalnie działania te umożliwią nam rozwój dystrybucji w Indiach – mówi Przemysław Szpojankowski, Export Manager w GTV.
Indyjski rynek meblarski oraz wyposażenia wnętrz rozwija się dynamicznie.
W ciągu dwóch ostatnich lat jego wartość zwiększyła się o blisko 50% - z 976 do 1,4 tys. miliardów dolarów. Do 2022r. jego wartość wzrośnie niemal o 100% i będzie wynosiła 2,7 tys. miliardów dolarów.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: GTV