Kongres Polskiej Stolarki to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży. Już po raz dziesiąty Zarząd Związku Polskie Okna i Drzwi wybrał firmy, których działalność wyróżnia się na tle konkurencji.
Fot. Krispol
Na tegorocznej konferencji spółka KRISPOL została doceniona wyróżnieniem Orła Polskiej Stolarki w kategorii Firma Zaangażowana Społecznie. To szczególna nagroda, gdyż działania CSR-owe są na stałe wpisane w DNA firmy i stanowią ważny element strategii przedsiębiorstwa. – Głównym obszarem naszej działalności społecznej stała się pomoc podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Oprócz wymiany okien w domach podopiecznych, stworzyliśmy projekt „Okno z widokiem na przyszłość”.
Fot. Krispol
Ufundowaliśmy stypendia dla dzieci pochodzących z rozbitych czy osieroconych rodzin. Za główny cel postawiliśmy sobie pomoc w zapewnieniu równego startu w dorosłość – mówi Katarzyna Kozłowska - kierownik marketingu KRISPOL. Innym aspektem działań CSR firmy jest współtworzenie zawodu montera stolarki budowlanej oraz angażowanie się w szkolenie uczniów ze szkół technicznych. To ważny element długofalowej polityki spółki – budowanie przyszłych kadr dla własnych zakładów oraz młodych specjalistów, którzy znajdą zatrudnienie w sieci salonów KRISHOME.
Na Kongresie Polskiej Stolarki Związek Okna i Drzwi przyznał również rekomendację dla firm, których produkty wyróżniają się najwyższą jakością. Ta gratyfikacja stanowi rzetelne potwierdzenie wiarygodności biznesowej dla firm z branży. – Cieszymy się, że firma KRISPOL została doceniona i wyróżniona. Naszą markę budujemy dzień po dniu od blisko 30-lat. Takie wydarzenia są dla nas bardzo inspirujące. Znajomość najnowszych trendów pozwala tworzyć plany na przyszłość – dodaje Katarzyna Kozłowska.
Na tegorocznej konferencji spółka KRISPOL została doceniona wyróżnieniem Orła Polskiej Stolarki w kategorii Firma Zaangażowana Społecznie. To szczególna nagroda, gdyż działania CSR-owe są na stałe wpisane w DNA firmy i stanowią ważny element strategii przedsiębiorstwa. – Głównym obszarem naszej działalności społecznej stała się pomoc podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Oprócz wymiany okien w domach podopiecznych, stworzyliśmy projekt „Okno z widokiem na przyszłość”.
Fot. Krispol
Ufundowaliśmy stypendia dla dzieci pochodzących z rozbitych czy osieroconych rodzin. Za główny cel postawiliśmy sobie pomoc w zapewnieniu równego startu w dorosłość – mówi Katarzyna Kozłowska - kierownik marketingu KRISPOL. Innym aspektem działań CSR firmy jest współtworzenie zawodu montera stolarki budowlanej oraz angażowanie się w szkolenie uczniów ze szkół technicznych. To ważny element długofalowej polityki spółki – budowanie przyszłych kadr dla własnych zakładów oraz młodych specjalistów, którzy znajdą zatrudnienie w sieci salonów KRISHOME.
REKLAMA:
Na Kongresie Polskiej Stolarki Związek Okna i Drzwi przyznał również rekomendację dla firm, których produkty wyróżniają się najwyższą jakością. Ta gratyfikacja stanowi rzetelne potwierdzenie wiarygodności biznesowej dla firm z branży. – Cieszymy się, że firma KRISPOL została doceniona i wyróżniona. Naszą markę budujemy dzień po dniu od blisko 30-lat. Takie wydarzenia są dla nas bardzo inspirujące. Znajomość najnowszych trendów pozwala tworzyć plany na przyszłość – dodaje Katarzyna Kozłowska.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Krispol