System kuchenny GROHE Blue Home

Podziel się:
Inteligentne rozwiązanie, które pozwala zmniejszyć roczne spożycie wody butelkowanej przez europejskie rodziny i tym samym zredukować emisję CO2 aż o 60% 1. Konsumenci zyskują wybór między niegazowaną, lekko gazowaną i mocno gazowaną wodą, a nawet możliwość wzbogacenia jej o magnez – wszystko to prosto z baterii kuchennej . Zaawansowany system filtracji usuwa chlorany, biocydy, pestycydy oraz bakterie nawet w regionach o szczególnie niskiej jakości wody

Fot. GroheFot. Grohe
Fot. GroheFot. Grohe106 litrów – dokładnie tyle wody butelkowanej wypija w ciągu roku przeciętny obywatel Europy 1 Trwająca obecnie dyskusja na temat emisji CO2, skali zanieczyszczenia plastikiem i ich wpływu na kondycję naszej planety, zmusza nas bardziej niż kiedykolwiek do podjęcia kroków w celu zmniejszenia spożycia wody z plastikowych butelek jednorazowego użytku.

Inteligentne rozwiązanie

System kuchenny GROHE Blue Home to rozwiązanie, dzięki któremu każdy może przyczynić się do redukcji używanego w gospodarstwie domowym plastiku. Nawet w zaciszu małej kuchni można cieszyć się pyszną, schłodzoną wodą, tak, jak lubi się najbardziej: niegazowaną, lekko gazowaną lub mocno gazowaną, a nawet z możliwością wzbogacenia jej o magnez – wszystko wprost z baterii kuchennej.
REKLAMA:

System kuchenny oznacza dla przeciętnej europejskiej rodziny możliwość uniknięcia konieczności zakupów dużej ilości wody butelkowanej, bez jednoczesnego rezygnowania z dobrej jakości czy smaku wody pitnej. W dodatku nieocenioną wartością staje się świadomość, że przyczyniamy się w ten sposób do redukcji emisji CO2 aż o 60% w stosunku do jego emisji podczas produkcji wody butelkowanej.

Fot. GroheFot. Grohe
Fot. GroheFot. Grohe

Stylowo i bezpiecznie

Rozwiązanie to sprawia, że łatwiej jest wkroczyć na ścieżkę bardziej ekologicznego, świadomego i zdrowego życia. Jednak to nie koniec jego zalet. Produkt ten zachwyca smukłym wzornictwem oraz wyborem wariantów kolorystycznych, stając się pięknym i stylowym dodatkiem do każdej kuchni.

Nowoczesna technologia, zastosowana w produkcie, usuwa z wody wszelkie szkodliwe cząsteczki, które psują jej smak. W większości regionów na świecie ogólny stan wody pitnej jest dobry, chociaż to właśnie smak pozostawia wiele do życzenia. Są jednak miejsca, a nawet całe kraje, w których zwykła woda z kranu jest zupełnie niezdatna do picia. Firma wie jak rozwiązać ten problem. W swojej ofercie ma bowiem specjalny filtr Ultrasafe, który usuwa z wody nie tylko biocydy, ale także pestycydy oraz bakterie.

Dzięki filtrom Ultrasafe dostępnym w systemach można uzdatnić wodę, która wcześniej nie nadawała się do konsumpcji. W ten sposób odblokowuje się jej cenne zasoby, w przypadku których niska jakość wody stanowiła do tej pory problem. Rozwiązanie to przyczynia się w dalszej perspektywie do zmniejszenia zależności wielu regionów od wody butelkowanej.

Fot. GroheFot. Grohe
Fot. GroheFot. Grohe

Wygodnie i zawsze pod kontrolą

Można połączyć z aplikacją GROHE Ondus, kompatybilną z każdym smartfonem lub tabletem (z aktualnym oprogramowaniem). Aplikacja przesyła powiadomienia o konieczności wymiany filtra lub butli CO2 oraz umożliwia zamówienie zamienników za jednym kliknięciem. Ponadto śledzi ona stan spożycia wody, informując często zabieganych domowników o ilości wypijanej wody, co znacznie ułatwia prowadzenie zdrowego stylu życia.

Najnowsza odsłona systemu została wyróżniona przez konsumentów nagrodą “Kitchen Innovation of the Year 2019” za wszystkie korzyści, które daje produkt, łatwość obsługi oraz design: wyciągana wylewka zapewnia elastyczność oraz wygodę w codziennym użytkowaniu.

Misja: zrównoważony rozwój

System jest elementem misji marki, polegającej na tworzeniu produktów, które pozwalają ludziom odpowiedzialnie i świadomie korzystać z zasobów wodnych i energetycznych naszej planety bez kompromisu w postaci jakości, przyjemności czy dobrego smaku wody.

Jurorzy Design Zentrum w Nadrenii Północnej w Niemczech, docenili wyjątkowy sposób w jaki marka prowadzi swoje działania komunikacyjne, przyznając jej nagrodę „Red Dot: Sanitary Brand of the Year w kategorii Communication Design. Międzynarodowe grono ekspertów doceniło wyjątkową jakość projektowania komunikacji i niezwykle spójne przekazywanie własnych wartości w różnych kanałach.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grohe
#czytelnia #w kuchnia #instalacje #grohe #systemy #Instalacje - pozostałe

Więcej tematów: