Wyniki 11. edycji Jesiennych Targów Grupy PSB

Podziel się:

Jesienne Targi Grupy PSB ponownie potwierdziły swoją rangę jako jedno z najważniejszych wydarzeń handlowych w branży budowlanej. 11. edycja Targów, odbyła się w dniach 3–4 września 2025 r. w formule online za pośrednictwem platformy Zoom, zgromadziła szerokie grono uczestników – 370 partnerów handlowych PSB oraz 92 dostawców.


 

Dotychczas sfinalizowano już 7 600 kontraktów o łącznej wartości blisko 240 mln zł, a proces rejestrowania zamówień wciąż trwa.

Najlepsze wyniki kontraktowe po stronie dostawców osiągnęły firmy: Swiss Krono, Solbet, Knauf, Stalco, Akzo Nobel, Atlas, Rawlplug, Ursa, Rockwool i Dedra Exim. 
Wśród partnerów PSB największe zamówienia złożyły natomiast firmy: Sufigs, Modom Podhale, Attic, Elmas, PSB Warszawa, Pagaz, Marsan, Omega, Bat i Impuls.

Jesienne Targi PSB to nie tylko okazja do zawierania atrakcyjnych kontraktów, ale również przestrzeń do wzmacniania relacji biznesowych i przygotowania się do obsługi klientów na lokalnych rynkach. Wyniki tegorocznej edycji dowodzą, że branża budowlana wchodzi w nadchodzący sezon z dużym optymizmem.

 



Grupa PSB
Grupa PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełczu k./Buska-Zdroju, działa na rynku od 27 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza ponad 400 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 280 składach budowlanych, w 400 marketach PSB Mrówka oraz w 77 placówkach handlowych PSB Profi. Placówki obecne są w 90% powiatów w Polsce, co sprawia, że Grupa PSB dociera do niemal każdego mieszkańca kraju. Łącznie zatrudniają one około 14 tysięcy osób.
W 2024 r. łączne przychody partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu, wyniosły 9,1 mld zł, co stanowi wzrost o 4,9% w porównaniu z 2023 rokiem. Z kolei przychody Grupy PSB Handel S.A. osiągnęły 4,2 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 8% rok do roku. 
Według badań prowadzonych w 2024 roku dowolną markę Grupy PSB rozpoznaje 80% respondentów: markę Grupy PSB zna 58% Polaków, PSB Mrówka 77%, a PSB Profi 48%.

REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grupa PSB
#wiadomości #wiadomosci #biznes #Grupa PSB

Więcej tematów: