IV edycja największych w naszej części Europy targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home 2019 już za nami. Przemierzając 120 000 m kw. powierzchni wystawowej w hali Ptak Warsaw Expo, kilkadziesiąt tysięcy osób miało okazję zapoznać się z najświeższymi trendami aranżacyjnymi.
Fot. SteguFot. Stegu
Warsaw Home to zarówno doskonała platforma biznesowa, jak i inspirująca przestrzeń dla pasjonatów pięknych wnętrz. Właśnie taka – mieszana formuła organizacyjna rokrocznie przekłada się na coraz wyższą frekwencję podczas targów. Podobnie jak w poprzednich latach, odbywające się w dniach 3-6.10.2019 wnętrzarskie święto, przyciągnęło dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu z kilkudziesięciu krajów – projektantów, architektów, producentów, dystrybutorów oraz osób poszukujących wyposażenia dla biur, hoteli, restauracji i własnych czterech kątów. Przez cztery dni wystawy swoją ofertę zaprezentowało 800 marek z Polski oraz zagranicy – przedstawicieli branży meblowej, dekoracyjnej, wykończeniowej oraz dodatków.
Fot. Stegu
Tradycyjnie podczas targów byliśmy świadkami wielu rynkowych premier. Jednym z ciekawszych debiutów, który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem zwiedzających, były dekoracyjne panele tapicerowane Mollis z efektem 3D od firmy Stegu, zaprezentowane w 4 z 12 dostępnych odsłon kolorystycznych: miodowej, granatowej, różowej i beżowej.
Fot. SteguFot. Stegu
– Do naszej oferty dołączyły panele Mollis w 12 kolorach. Bogata kolorystyka otwiera możliwości do oryginalnych aranżacji. Co ważne, szybki montaż typu DIY pozwala na sprawną aplikację na ścianę bez pomocy fachowca. Panele mogą być mocowane za pomocą kleju montażowego lub na rzepach – mówi Robert Szybiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Stegu. – Pomimo, że faktura kojarzy się z domowym zastosowaniem, nasza nowa propozycja doskonale sprawdzi się także w biurach, hotelach czy restauracjach.
W specjalnie zaaranżowanym mieszkaniu ekspozycyjnym firma Stegu zaprezentowała cały szereg nietuzinkowych możliwości w zakresie aranżacji ścian. W sypialni można było podziwiać wspomniane panele tapicerowane Mollis w towarzystwie grafitowego kamienia dekoracyjnego Sierra 3. W salonie natomiast pierwsze skrzypce grały białe płytki cegłopodobne Sotano 1 z wyciekającą fugą. W jadalni dech w piersiach zapierały niezwykle efektowne betonowe płytki drewnopodobne Timber 1. Przechadzając się przez przedpokój można było zobaczyć jak w takim pomieszczeniu prezentują się płytki cegłopodobne Vintage 2. Bardzo ciekawym akcentem tegorocznej ekspozycji Stegu były również płytki architektoniczne Rubica, zdobiące front recepcji.
– Targi Warsaw Home 2019, do których przygotowywaliśmy się od kilku miesięcy już za nami. Pomimo zmęczenia czujemy się szczęśliwi i mocno podbudowani. Zwiedzający po raz kolejny nie zawiedli, bardzo tłumnie odwiedzając nasze stoisko, za co z tego miejsca im serdecznie dziękujemy. Czytany z ich twarzy zachwyt to największa nagroda za wysiłek wkładany przez nas każdego dnia w rozwijanie oferty i kreowanie nowych trendów w aranżacji wnętrz. – podsumowuje Robert Szybiak.
Warsaw Home to zarówno doskonała platforma biznesowa, jak i inspirująca przestrzeń dla pasjonatów pięknych wnętrz. Właśnie taka – mieszana formuła organizacyjna rokrocznie przekłada się na coraz wyższą frekwencję podczas targów. Podobnie jak w poprzednich latach, odbywające się w dniach 3-6.10.2019 wnętrzarskie święto, przyciągnęło dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu z kilkudziesięciu krajów – projektantów, architektów, producentów, dystrybutorów oraz osób poszukujących wyposażenia dla biur, hoteli, restauracji i własnych czterech kątów. Przez cztery dni wystawy swoją ofertę zaprezentowało 800 marek z Polski oraz zagranicy – przedstawicieli branży meblowej, dekoracyjnej, wykończeniowej oraz dodatków.
Fot. Stegu
Tradycyjnie podczas targów byliśmy świadkami wielu rynkowych premier. Jednym z ciekawszych debiutów, który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem zwiedzających, były dekoracyjne panele tapicerowane Mollis z efektem 3D od firmy Stegu, zaprezentowane w 4 z 12 dostępnych odsłon kolorystycznych: miodowej, granatowej, różowej i beżowej.
Fot. SteguFot. Stegu
– Do naszej oferty dołączyły panele Mollis w 12 kolorach. Bogata kolorystyka otwiera możliwości do oryginalnych aranżacji. Co ważne, szybki montaż typu DIY pozwala na sprawną aplikację na ścianę bez pomocy fachowca. Panele mogą być mocowane za pomocą kleju montażowego lub na rzepach – mówi Robert Szybiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Stegu. – Pomimo, że faktura kojarzy się z domowym zastosowaniem, nasza nowa propozycja doskonale sprawdzi się także w biurach, hotelach czy restauracjach.
REKLAMA:
W specjalnie zaaranżowanym mieszkaniu ekspozycyjnym firma Stegu zaprezentowała cały szereg nietuzinkowych możliwości w zakresie aranżacji ścian. W sypialni można było podziwiać wspomniane panele tapicerowane Mollis w towarzystwie grafitowego kamienia dekoracyjnego Sierra 3. W salonie natomiast pierwsze skrzypce grały białe płytki cegłopodobne Sotano 1 z wyciekającą fugą. W jadalni dech w piersiach zapierały niezwykle efektowne betonowe płytki drewnopodobne Timber 1. Przechadzając się przez przedpokój można było zobaczyć jak w takim pomieszczeniu prezentują się płytki cegłopodobne Vintage 2. Bardzo ciekawym akcentem tegorocznej ekspozycji Stegu były również płytki architektoniczne Rubica, zdobiące front recepcji.
– Targi Warsaw Home 2019, do których przygotowywaliśmy się od kilku miesięcy już za nami. Pomimo zmęczenia czujemy się szczęśliwi i mocno podbudowani. Zwiedzający po raz kolejny nie zawiedli, bardzo tłumnie odwiedzając nasze stoisko, za co z tego miejsca im serdecznie dziękujemy. Czytany z ich twarzy zachwyt to największa nagroda za wysiłek wkładany przez nas każdego dnia w rozwijanie oferty i kreowanie nowych trendów w aranżacji wnętrz. – podsumowuje Robert Szybiak.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Stegu