Oddziały i fabryki Grupy fischer odpowiedzialne za pordukcję i sprzedaż systemów zamocowań oraz automotive, które zostały tymczasowo zamknięte z powodu pandemii koronawirusa, zostały ponownie otwarte. Fakt, że zakłady produkcyjne działają na pełnych obrotach, świadczy o pozytywnych zmianach w Chinach.
fot. fischer
Aktywność Grupy w Chinach, szybko nabiera rozpędu. Od trzech tygodni, zakłady produkcyjne odpowiedzialne za systemy zamocowań fischer oraz fischer automotive, działały na niemal pełnych obrotach. Kraj jest ważnym rynkiem dla Grupy fischer, która jest tam obecna od ponad 20 lat.
- Ilość poszczególnych projektów w dziale dostaw motoryzacyjnych znacznie wzrosła, co pokazuje, że ludzie w Chinach ponownie zaczynają odwiedzać salony samochodowe i w efekcie kupować samochody, tak jak przed pandemią koronawirusa. - mówi Andreas Giesinger, dyrektor zarządzający fischer automotive i systemów mocowania fischer automotive w Chinach.
Dane sprzedaży firmy w dziale systemów mocowań w Chinach były znacznie wyższe niż docelowo planowane w kwietniu i w porównaniu z danymi z poprzedniego roku. Sprzedaż produktów fischer automotive również wzrosła w porównaniu z lutym i marcem br., ponieważ producenci samochodów wznowili produkcję w Chinach w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.
Oprócz systemów instalacyjnych (SaMontec), dużym zainteresowaniem cieszą się mocowania chemiczne i stalowe. Nastąpił gwałtowny wzrost popytu na te produkty i dodatkowe grupy produktów w całym kraju (z wyjątkiem Pekinu, gdzie działalność gospodarcza jest nadal ograniczona). Po tymczasowym zamknięciu zakładów produkcyjnych w Taicang koło Szanghaju z powodu pandemii koronawirusa, fischer ponownie otworzył dywizje odpowiedzialne za systemy zamocowań oraz automotive – już 10 lutego. Początkowo aktywność spółek była ograniczona. W żadnym z chińskich oddziałów fischer nie było przypadków infekcji.
Otwarty w 2018 roku: nowy zakład produkcji samochodów Fischer w Taicang koło Szanghaju, gdzie firma produkuje komponenty wewnętrzne dla głównych producentów samochodów w Chinach.
fot. fischer
W całym kraju projekty infrastrukturalne, wstrzymane z powodu pandemii, zostały teraz ponownie uruchomione. fischer bierze udział w wielu znaczących inwestycjach, takich jak np. budowa kolei na linii Chiny - Laos, wchodzącej w skład wielkiego projektu budowy Nowego Jedwabnego Szlaku. Około 10 000 zapraw iniekcyjnych fischer (FIS-HB) i ponad 100 000 kotew prętowych fischer (N FHB-A) wykorzystano do zainstalowania napowietrznych przewodów elektrycznych, niezbędnych przy tym projekcie.
Oprócz zakładów produkcyjnych systemów mocowania i automotive w Taicang, firma posiada również zakłady bezpośrednio w Szanghaju, gdzie swą siedzibę mają fischer Consulting, oraz dział zakupów.
Aktywność Grupy w Chinach, szybko nabiera rozpędu. Od trzech tygodni, zakłady produkcyjne odpowiedzialne za systemy zamocowań fischer oraz fischer automotive, działały na niemal pełnych obrotach. Kraj jest ważnym rynkiem dla Grupy fischer, która jest tam obecna od ponad 20 lat.
- Ilość poszczególnych projektów w dziale dostaw motoryzacyjnych znacznie wzrosła, co pokazuje, że ludzie w Chinach ponownie zaczynają odwiedzać salony samochodowe i w efekcie kupować samochody, tak jak przed pandemią koronawirusa. - mówi Andreas Giesinger, dyrektor zarządzający fischer automotive i systemów mocowania fischer automotive w Chinach.
REKLAMA:
Dane sprzedaży firmy w dziale systemów mocowań w Chinach były znacznie wyższe niż docelowo planowane w kwietniu i w porównaniu z danymi z poprzedniego roku. Sprzedaż produktów fischer automotive również wzrosła w porównaniu z lutym i marcem br., ponieważ producenci samochodów wznowili produkcję w Chinach w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.
Oprócz systemów instalacyjnych (SaMontec), dużym zainteresowaniem cieszą się mocowania chemiczne i stalowe. Nastąpił gwałtowny wzrost popytu na te produkty i dodatkowe grupy produktów w całym kraju (z wyjątkiem Pekinu, gdzie działalność gospodarcza jest nadal ograniczona). Po tymczasowym zamknięciu zakładów produkcyjnych w Taicang koło Szanghaju z powodu pandemii koronawirusa, fischer ponownie otworzył dywizje odpowiedzialne za systemy zamocowań oraz automotive – już 10 lutego. Początkowo aktywność spółek była ograniczona. W żadnym z chińskich oddziałów fischer nie było przypadków infekcji.
Otwarty w 2018 roku: nowy zakład produkcji samochodów Fischer w Taicang koło Szanghaju, gdzie firma produkuje komponenty wewnętrzne dla głównych producentów samochodów w Chinach.
fot. fischer
W całym kraju projekty infrastrukturalne, wstrzymane z powodu pandemii, zostały teraz ponownie uruchomione. fischer bierze udział w wielu znaczących inwestycjach, takich jak np. budowa kolei na linii Chiny - Laos, wchodzącej w skład wielkiego projektu budowy Nowego Jedwabnego Szlaku. Około 10 000 zapraw iniekcyjnych fischer (FIS-HB) i ponad 100 000 kotew prętowych fischer (N FHB-A) wykorzystano do zainstalowania napowietrznych przewodów elektrycznych, niezbędnych przy tym projekcie.
Oprócz zakładów produkcyjnych systemów mocowania i automotive w Taicang, firma posiada również zakłady bezpośrednio w Szanghaju, gdzie swą siedzibę mają fischer Consulting, oraz dział zakupów.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: fischer