W styczniowo-lutowym wydaniu Głosu PSB (nr1/2021) publikujemy analizy rynku sektora budowlanego. Choć w cieniu COVID-19 trudno o przedstawienie jednoznacznej oceny. Nie mniej jednak, jak co roku w numerze pierwszym „Głosu PSB” przedstawiamy uwarunkowania budownictwa w bieżącym sezonie, poprzedzając je podsumowaniem minionego roku, w artykułach pt.: „Jaki był rok 2020 i jaki będzie sezon 2021?” oraz „Budownictwo mieszkaniowe w sezonie 2021. W cieniu COVID-19”.
Fot. PSBWiodącym tematem tej edycji są artykuły pod zbiorczym tytułem „Budowa fundamentów i piwnic”. Z których można dowiedzieć się m.in. o doborze materiałów do budowy fundamentów oraz o produktach hydroizolacyjnych i termoizolacyjnych, które chronią podziemne części budynku. Jakie wybrać produkty i jak je zastosować podpowiadają specjaliści z firm: Termat, Lammi Fundament, Lemar, Ursa i Gutta – str. 2-13.
W dziale „Technologie i produkty” oraz „Reklamy” przedstawiamy produkty oferowane przez dostawców Grupy PSB.
Na III okładce przedstawiamy statystyki dotyczące oglądalności serwisów internetowych PSB oraz publikacji w prasie i Internecie o Grupie w 2020 roku.
W dziale „Technologie i produkty” oraz „Reklamy” przedstawiamy produkty oferowane przez dostawców Grupy PSB.
Na III okładce przedstawiamy statystyki dotyczące oglądalności serwisów internetowych PSB oraz publikacji w prasie i Internecie o Grupie w 2020 roku.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: PSB