Centrum Analiz Branżowych już po raz 13. przeprowadziło badanie sposobu postrzegania dostawców profili aluminiowych przez producentów okien. Na podstawie uzyskanych odpowiedzi powstał raport „Opinie producentów okien o dostawcach profili aluminiowych, edycja 2022”. Wynika z niego, że jedną z najbardziej cenionych firm w tym sektorze jest Aluprof – aż 74% producentów wskazuje ją jako dostarczyciela produktów najwyższej jakości.
Fot. Aluprof
Celem badania przeprowadzonego na losowej grupie 125 osób, wśród których znaleźli się technolodzy, szefowie produkcji oraz osoby zajmujące się współpracą z dostawcami materiałów do produkcji okien, było wskazanie, które elementy współpracy z dostawcami są dla nich najistotniejsze, a także którzy dostawcy najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Analiza została przeprowadzona w lutym i marcu 2022 roku za pomocą technik badawczych CATI (wspomagane komputerowo wywiady telefoniczne) oraz CAWI (wywiady internetowe). Wyniki potwierdzają, że jednym z najlepiej postrzeganych dostawców profili aluminiowych jest Aluprof SA.
Fot. Aluprof
Fot. Aluprof
„Wyniki raportu „Opinie producentów okien o dostawcach profili aluminiowych, edycja 2022”, wyraźnie pokazują, że pomimo trudnej sytuacji na rynku, związanej m.in. ze wzrostem cen surowców, rosnącą inflacją i coraz wyższymi cenami energii, Aluprof umacnia się na pozycji lidera dostaw profili aluminiowych. Szczególnie cieszy fakt, że producenci okien docenili wysoką jakość oferowanych przez nas rozwiązań, która idzie w parze z atrakcyjną ceną. Tak pozytywny odbiór jest dla nas powodem do dumy, a jednocześnie motywacją do ciągłego ulepszania naszej oferty i podnoszenia jakości obsługi”, podkreśla Bożena Ryszka, Dyrektor Działu Marketingu i PR Aluprof SA.
Celem badania przeprowadzonego na losowej grupie 125 osób, wśród których znaleźli się technolodzy, szefowie produkcji oraz osoby zajmujące się współpracą z dostawcami materiałów do produkcji okien, było wskazanie, które elementy współpracy z dostawcami są dla nich najistotniejsze, a także którzy dostawcy najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Analiza została przeprowadzona w lutym i marcu 2022 roku za pomocą technik badawczych CATI (wspomagane komputerowo wywiady telefoniczne) oraz CAWI (wywiady internetowe). Wyniki potwierdzają, że jednym z najlepiej postrzeganych dostawców profili aluminiowych jest Aluprof SA.
Fot. Aluprof
Producenci okien wybierają rozwiązania Aluprof
Respondenci biorący udział w badaniu oceniali dostawców profili aluminiowych m.in. pod kątem jakości dostarczanych przez nich produktów, wysokości cen oferowanych profili, ich wizerunku na polskim rynku, atrakcyjności oferty produktowej czy innowacyjności. Z przeprowadzonej analizy wynika, że wśród najlepiej postrzeganych dostawców profili aluminiowych znalazł się Aluprof. Aż 74% badanych uznało, że oferuje on produkty najwyższej jakości, a połowa z nich doceniła atrakcyjną cenę profili producenta. Jednocześnie to właśnie ta firma była najczęściej wyróżniana za najlepszą relację jakości do ceny – ten aspekt wskazało aż 62% producentów. Dodatkowo, aż 7 na 10 badanych uznało ofertę produktową Aluprof za szeroką, a blisko 60% stwierdziło, że dostarczane przez firmę rozwiązania wyróżniają się na tle konkurencji innowacyjnością. Uczestnicy badania przeprowadzonego przez Centrum Analiz Branżowych zostali też zapytani o to, z jakimi dostawcami profili aluminiowych obecnie współpracują. 63% z nich zadeklarowało współpracę z Aluprof. Producenci okien jako najważniejsze powody podjęcia współpracy z firmą wskazywali atrakcyjny stosunek jakości do ceny, dobrą współpracę (wysoką jakość obsługi), silną pozycję na rynku oraz wysoką jakość oferowanych produktów.Fot. Aluprof
„Wyniki raportu „Opinie producentów okien o dostawcach profili aluminiowych, edycja 2022”, wyraźnie pokazują, że pomimo trudnej sytuacji na rynku, związanej m.in. ze wzrostem cen surowców, rosnącą inflacją i coraz wyższymi cenami energii, Aluprof umacnia się na pozycji lidera dostaw profili aluminiowych. Szczególnie cieszy fakt, że producenci okien docenili wysoką jakość oferowanych przez nas rozwiązań, która idzie w parze z atrakcyjną ceną. Tak pozytywny odbiór jest dla nas powodem do dumy, a jednocześnie motywacją do ciągłego ulepszania naszej oferty i podnoszenia jakości obsługi”, podkreśla Bożena Ryszka, Dyrektor Działu Marketingu i PR Aluprof SA.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof