Firmę WIŚNIOWSKI podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki nagrodzono tytułem Lidera Rynku Stolarki 2022. Wyniki sprzedażowe pokazują, że od 2011 roku firma WIŚNIOWSKI niezmiennie plasuje się w rankingu Centrum Analiz Branżowych jako lider segmentu bram w Polsce.
Fot. WIŚNIOWSKI
Fot. WIŚNIOWSKIFot. WIŚNIOWSKI
„Choć na rynku producentów bram działa spora liczba lokalnych wytwórców, to jest ich jednak znacznie mniej, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Co więcej, tylko 2 marki bram rozpoznawane są przez co najmniej 20% polskich inwestorów. Wśród nich jest oczywiście lider w tym segmencie – firma WIŚNIOWSKI.”
Fot. WIŚNIOWSKI
Ważna nagroda w trudnych czasach
– W 1989 roku wraz z początkiem historii firmy WIŚNIOWSKI powstała pierwsza polska automatyczna brama garażowa. Dzisiaj linia technologiczna do produkcji autorskich paneli bram segmentowych WIŚNIOWSKI ma długość 550 metrów, a cały obszar produkcyjny rozciąga się na 27 ha – mówi Marcin Strzelec, dyrektor zarządzający grupą produktową. – Za nami 33 lata działalności. To przestrzeń czasowa, w której zdążyła dokonać się rewolucja przemysłowa, przeszliśmy przez trudne doświadczenie pandemii, a dzisiaj w wyniku intensywnych zmian stoimy w obliczu poważnego kryzysu. Nagroda Lidera Rynku Stolarki 2022 cieszy tym bardziej, że przyznawana jest w tak niepewnym czasie.Fot. WIŚNIOWSKIFot. WIŚNIOWSKI
Lider w segmencie bram – firma WIŚNIOWSKI
Firmę WIŚNIOWSKI nagrodzono w tym roku szeregiem wyróżnień, w tym nagrodami TOP BUILDER czy statuetkami Budowlanej Marki Roku. Jak podają organizatorzy Gali Liderów Stolarki:„Choć na rynku producentów bram działa spora liczba lokalnych wytwórców, to jest ich jednak znacznie mniej, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Co więcej, tylko 2 marki bram rozpoznawane są przez co najmniej 20% polskich inwestorów. Wśród nich jest oczywiście lider w tym segmencie – firma WIŚNIOWSKI.”
Fot. WIŚNIOWSKI
Nowe rynki – nowe szanse
– Kolejna nagroda w portfolio marki WIŚNIOWSKI to motywacja do rozwoju mimo aktualnej sytuacji gospodarczej. Przed nami era walki o uwagę konsumenta i czas koncentracji na odpowiedzialności społecznej za moment historyczny, w którym wszyscy się znaleźliśmy. Najważniejsze, by nie rezygnować z przemyślanej strategii, ale reagować na najbardziej palące potrzeby konsumenta. Nowe szanse, w myśl tematyki tegorocznego Ogólnopolskiego Forum Stolarki, niosą ze sobą nowe rynki, przyszłość zależy więc od odważnych działań na rynkach zagranicznych – komentuje Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym w firmie WIŚNIOWSKI, która odebrała nagrodę Lidera Rynku Stolarki w segmencie bram podczas Gali Liderów Stolarki 2022.REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: WIŚNIOWSKI