WIŚNIOWSKI rozpoczyna sezon z Pawłem Wąskiem

Podziel się:

Kiedy skoczkowie przygotowują się do zimowych wyzwań, marka WIŚNIOWSKI otwiera sezon z jednym z najzdolniejszych zawodników młodego pokolenia – Pawłem Wąskiem. To właśnie on stanie w centrum uwagi nie tylko kibiców, ale i kamery – jako bohater nowego filmu dokumentalnego reżyserowanego przez Kacpra Merka z Eurosportu.


Skoki narciarskie w Polsce są szalenie popularne – zaraz po piłce nożnej to najchętniej oglądana dyscyplina. A Paweł był w zeszłym roku naszym najlepszym skoczkiem. Teraz jedzie na igrzyska olimpijskie jako jeden z liderów kadry, mogący walczyć o medale. Chcemy pokazać, jak wygląda jego droga – nie tylko te kilka sekund w powietrzu, które widzowie oglądają w transmisji, ale miesiące ciężkiej pracy, treningów i poświęceń – mówi Kacper Merk, reżyser filmu.

Zdjęcia do dokumentu rozpoczęły się w kwietniu, od badań medycyny sportowej, które otworzyły przed Wąskiem drogę do sezonu olimpijskiego. Ekipa towarzyszy zawodnikowi zarówno na treningach i obozach, jak i w jego życiu prywatnym – m.in. podczas startów w amatorskiej lidze kartingowej w Czechach czy chwil relaksu na wodzie. – Od kwietnia trochę uprzykrzamy Pawłowi życie – żartuje Merk. – Ale dzięki temu możemy pokazać, co naprawdę znaczy przygotowanie do tej wielkiej imprezy sportowej, jaką będą XXV Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2026 Milano Cortina.


Sam Paweł Wąsek podchodzi do sezonu z optymizmem. – Lato było ciężkie, ale trenowałem po to, żeby zimą dać z siebie wszystko. Film dokumentalny, który powstaje we współpracy z Eurosportem jest dla mnie okazją, by pokazać, jak wygląda proces przygotowania do igrzysk olimpijskich od kulis – nie tylko skoki, które widzą kibice, ale też codzienność sportowca. Mam nadzieję, że uda się pokazać, ile pracy kosztują te dwa decydujące skoki.

Podczas nagrań w siedzibie WIŚNIOWSKI nie mogło zabraknąć dyrektor marketingu marki, która podkreślała, że zaangażowanie firmy w sport ma głębszy wymiar. – Sport jest naturalnym nośnikiem wartości bliskich naszej marce – wytrwałości, pracy zespołowej i dążenia do doskonałości. Współpraca z zawodnikami to dla nas coś więcej niż promocja – przekonuje Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI. Jak dodaje, skoki narciarskie są dyscypliną, która jednoczy i inspiruje Polaków – dlatego wybór Pawła Wąska na ambasadora był naturalny.

Marka WIŚNIOWSKI, od lat wspierająca polski sport, otwiera tym samym nowy sezon z energią, pasją i wiarą w sukcesy reprezentacji. Paweł Wąsek już niebawem rozpocznie zimową rywalizację, a kamera będzie towarzyszyć mu aż do najważniejszego momentu sezonu – igrzysk olimpijskich we Włoszech.

REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski
#wiadomości #sponsoring #okna i drzwi #wisniowski #wiadomosci

Więcej tematów: