Oknoplast na spotkaniu w Polskiej Izbie Handlowo-Przemysłowej we Francji

Podziel się:
11 maja br. w Paryżu odbyło się spotkanie Poland Now organizowane przez Polską Izbę Handlowo-Przemysłową we Francji. Celem wydarzenia była prezentacja najprężniejszych polskich firm, które z powodzeniem prowadzą działania biznesowe na rynku francuskim. Na ekskluzywne spotkanie zostali zaproszeni również reprezentanci Grupy Oknoplast z Mikołajem Plackiem na czele.

Fot. OknoplastFot. OknoplastFot. OknoplastFot. Oknoplast
Poland Now to cykliczne konferencje poświęcone potędze wybranych segmentów polskiego rynku oraz sile nowych trendów w zróżnicowanych dziedzinach biznesu. Podczas wydarzenia zaprezentowano najlepsze polskie firmy z sektora Home & Design. Wśród nich pojawiły się również przedsiębiorstwa branży budowlanej. Dzięki wysokiej jakości dostarczanych przez nie produktów oraz innowacyjności znajdują one uznanie na całym świecie, w tym we Francji. Mocną pozycję w segmencie stolarki na rynku francuskim zajmuje firma Oknoplast, której przedstawiciele także wzięli udział w spotkaniu. Obok Prezesa Grupy, Mikołaja Placka, w elitarnym gronie zaproszonych gości znalazł się też Gregoire Cauvin – Prezes Oknoplast France.

Podczas spotkania Poland Now zostały zaprezentowane historie sukcesów polskich firm z branży Home & Design, które od lat z powodzeniem działają na rynku francuskim. Wydarzenie było także doskonałą okazją do wymiany poglądów podczas inspirującej dyskusji na temat wyzwań, przyszłości oraz rozwoju biznesu polskiego we Francji.
REKLAMA:

Grupa Oknoplast zaistniała na rynku francuskim w 2010 roku. Od tego czasu nieustannie inwestuje w rozwój biznesowy w tym regionie, zarówno pod kątem wprowadzanych produktów i innowacji technologicznych, jak i działań marketingowych.

W ramach francuskiej struktury OKNOPLAST posiada spółkę-matkę, prezesa, lokalną obsługę klienta oraz dział marketingu. Niezmiernie ważną rolę w drodze do sukcesu firmy na rynku francuskim odegrały również nakłady na działania reklamowe i PR-owe. Do dobrych wyników przedsiębiorstwa we Francji przyczyniła się także strategia zakładająca precyzyjne dostosowanie produktów
i sposobu zarządzania firmą do specyfiki regionu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #okna i drzwi #konferencja #oknoplast

Więcej tematów: