X edycja Targów PSB w Kielcach należała do wyjątkowych. Po raz pierwszy wzięło w niej udział 270 dostawców(wzrost o 70 w stosunku do rok 2011).
Fot. Nowy LądW tej edycji targów miał też swój debiut Nowy Ląd z ofertą ekstra białych gipsowych i anhydrytowych spoiw budowlanych. Udział w ogólnopolskich targach PSB jest elementem zapoczątkowanej przed dwu laty budowy kanałów dystrybucji produktów sygnowanych marką Nowy Ląd. Oferta była skierowana głównie do już współpracujących akcjonariuszy PSB, jednak zaznaczenie obecności na targach, działało uwiarygodniająco w oczach potencjalnie nowych klientów. Udział w targach firma ocenia bardzo pozytywnie. Najbardziej mierzalnym ich efektem jest ilość pozyskanych deklaracji zamówień. Jeżeli chodzi o firmę Nowy Ląd ich wartość jest równa połowie ubiegłorocznych obrotów z Grupą PSB. Producentowi udało się pozyskać nowych klientów oraz reaktywować tych starszych, z którymi z różnych przyczyn współpraca była zaniechana.
Zainteresowanie ofertą targową firmy wśród akcjonariuszy PSB traktowane jest jako dobry prognostyk dalszego rozwoju marki. Firma Nowy Ląd żywi nadzieję, iż na kolejnej XI edycji targów podwoi obecnie uzyskany wynik.
REKLAMA:
Zainteresowanie ofertą targową firmy wśród akcjonariuszy PSB traktowane jest jako dobry prognostyk dalszego rozwoju marki. Firma Nowy Ląd żywi nadzieję, iż na kolejnej XI edycji targów podwoi obecnie uzyskany wynik.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Nowy Ląd