Polacy zniechęceni do programów lojalnościowych?

Podziel się:
Prawie połowa Polaków twierdzi, że nic nie jest ich w stanie zachęcić do uczestnictwa w konsumenckich programach lojalnościowych – wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network.

W badaniu przeprowadzonym na zlecenie On Board PR Ecco Network wśród reprezentatywnej grupy Polaków prawie połowa badanych stwierdziła, że nic ich nie zachęca do brania udziału w programach lojalnościowych.

Do czynników najczęściej wskazywanych jako te, które mogłyby sprawić, że Polacy chętniej angażowaliby się w tego rodzaju programy, należą: możliwość wymiany zebranych punktów na pieniądze (21 proc.), otrzymanie natychmiastowego rabatu (18 proc.) oraz nagrody rzeczowej (16 proc.).
REKLAMA:

– Rabaty, nagrody pieniężne oraz rzeczowe w odczuciu badanych dają realne korzyści z przeprowadzanych transakcji, natomiast wartość dodana w postaci np. przynależności do elitarnego klubu okazuje się niewystarczającym argumentem. Liczą się konkretne korzyści, najlepiej według zasady pay back. Badania potwierdziły też, że im starsza grupa docelowa, tym trudniej ją przekonać do udziału w programie lojalnościowym – komentuje Tomasz Lis z On Board PR.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Marketing przy kawie
#wiadomości #prawo #obud

Więcej tematów: