Rozpoczął się sezon wielkich finałów konkursów branży budowlanej i plebiscytów konsumenckich. Jak co roku, Oknoplast otrzymał szereg nagród i wyróżnień przyznawanych zarówno przez ekspertów, jak i klientów.

Tegoroczna nowość Oknoplast - energooszczędne okno Winergetic Premium - otrzymało prestiżową nagrodę programu „Vip innowacyjna stolarka 2012” jako „Innowacyjne okno PVC – Projekt autorski”. Kapituła konkursu doceniła również ponad 10-letnią działalność Dyrektora Marketingu Oknoplast - Grzegorza Filipka - przyznając mu nagrodę „Najlepszy Menadżer Roku”.
REKLAMA:
Niezmiernie ważnym wydarzeniem było przyznanie produktom Oknoplast certyfikatu „Zielone Okno”. Taki logotyp to znak dla konsumentów, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko. Konkurs „Zielone Okno” został zorganizowany w ramach kampanii „Zielone okno – wyrzuć rtęć ze swojego życia, której celem jest edukacja ekologiczna społeczeństwa.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast