Jedyny polski producent elektronarzędzi ZEM-EN CELMA odświeża swój wizerunek. W ramach trwającego rebrandingu zostało zmienione logo firmy, opakowania produktów oraz materiały reklamowe. Jest to jeden z elementów nowej strategii rozwoju spółki.
Fot. CelmaCELMA od ponad 50 lat dostarcza niezawodne narzędzia dla profesjonalistów jako jedyny polski producent. Już od dłuższego czasu spółka stale wprowadza nowe produkty do swojej oferty, dba o jakość, rozszerza sieć serwisów pogwarancyjnych oraz podejmuje inne działania, które mają na celu pozyskiwanie nowych i satysfakcję dotychczasowych Klientów.
Obecnie trwa szeroko zakrojony rebranding marki, mający na celu wzrost jej świadomości wśród konsumentów z grupy 25+, którzy nie znają produktów CELMA, jak również wzmocnienie jej przekazu wśród dotychczasowych odbiorców. Za nowy projekt logotypu oraz opakowania odpowiedzialna była agencja Nice Day. Przy okazji powstania nowego logotypu udało się stworzyć osobny znak „moc polskich narzędzi”, który jest kwintesencją marki – łączy w sobie polskość i moc produktów CELMA.
Nowy znak graficzny łączy w sobie elementy tradycji i bogatego doświadczenia. Nowym nie odcinamy się od naszej historii, z której jesteśmy dumni, a z nowoczesnym podejściem, jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość i niezawodność naszych narzędzi, które niczym nie ustępują znanym markom zachodnim. Rebranding powiązany jest z długofalowymi planami pozyskania kapitału poprzez wejście spółki na warszawską giełdę – podkreśla w-ce Prezes Dariusz Hytroś z ZEM-EN CELMA sp. z o.o.
Fot. CelmaZmiany wizerunkowe prowadzone są cyklicznie. Spółka szacuje, iż wszystkie linie produktowe CELMY będą dostępne w nowym, odświeżonym opakowaniu do końca 2013 roku. Również w przyszłym roku o CELMIE będzie głośno w mediach elektronicznych oraz tradycyjnych. Długofalowa strategia Spółki zakłada m.in. skuteczne konkurowanie z zachodnimi producentami w Polsce oraz ekspansję na rynki zagraniczne. Stale poszerzana jest także sieć dystrybucji. Ponad rok temu CELMA otworzyła się na segment sklepów wielkopowierzchniowych. Poza sklepami dla profesjonalistów, narzędzia marki dostępne są w sieci Leroy-Merlin. Zarząd nie wyklucza również współpracy z innymi marketami z sektora DIY.
W ramach trwającego rebrandingu zmienia się nie tylko logo i opakowania produktów, ale też materiały POS - regały produktowe, flagi, kasetony, banery. Niemniej cały proces zmiany wizerunku obejmuje docelowo znacznie szerszy aspekt naszej działalności – od zmiany całej filozofii firmy, poprzez przebudowę struktur, organizacji do wsparcia sprzedaży i nastawienia na klienta. – dodaje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu.
W najbliższej przyszłości spółka planuje modernizację zakładu produkcyjnego oraz ciągłe wdrażanie nowych produktów, niemniej jednak dbałość o jakość produktów będzie nadal kwestią nadrzędną.
Obecnie trwa szeroko zakrojony rebranding marki, mający na celu wzrost jej świadomości wśród konsumentów z grupy 25+, którzy nie znają produktów CELMA, jak również wzmocnienie jej przekazu wśród dotychczasowych odbiorców. Za nowy projekt logotypu oraz opakowania odpowiedzialna była agencja Nice Day. Przy okazji powstania nowego logotypu udało się stworzyć osobny znak „moc polskich narzędzi”, który jest kwintesencją marki – łączy w sobie polskość i moc produktów CELMA.
REKLAMA:
Nowy znak graficzny łączy w sobie elementy tradycji i bogatego doświadczenia. Nowym nie odcinamy się od naszej historii, z której jesteśmy dumni, a z nowoczesnym podejściem, jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość i niezawodność naszych narzędzi, które niczym nie ustępują znanym markom zachodnim. Rebranding powiązany jest z długofalowymi planami pozyskania kapitału poprzez wejście spółki na warszawską giełdę – podkreśla w-ce Prezes Dariusz Hytroś z ZEM-EN CELMA sp. z o.o.
Fot. CelmaZmiany wizerunkowe prowadzone są cyklicznie. Spółka szacuje, iż wszystkie linie produktowe CELMY będą dostępne w nowym, odświeżonym opakowaniu do końca 2013 roku. Również w przyszłym roku o CELMIE będzie głośno w mediach elektronicznych oraz tradycyjnych. Długofalowa strategia Spółki zakłada m.in. skuteczne konkurowanie z zachodnimi producentami w Polsce oraz ekspansję na rynki zagraniczne. Stale poszerzana jest także sieć dystrybucji. Ponad rok temu CELMA otworzyła się na segment sklepów wielkopowierzchniowych. Poza sklepami dla profesjonalistów, narzędzia marki dostępne są w sieci Leroy-Merlin. Zarząd nie wyklucza również współpracy z innymi marketami z sektora DIY.
W ramach trwającego rebrandingu zmienia się nie tylko logo i opakowania produktów, ale też materiały POS - regały produktowe, flagi, kasetony, banery. Niemniej cały proces zmiany wizerunku obejmuje docelowo znacznie szerszy aspekt naszej działalności – od zmiany całej filozofii firmy, poprzez przebudowę struktur, organizacji do wsparcia sprzedaży i nastawienia na klienta. – dodaje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu.
W najbliższej przyszłości spółka planuje modernizację zakładu produkcyjnego oraz ciągłe wdrażanie nowych produktów, niemniej jednak dbałość o jakość produktów będzie nadal kwestią nadrzędną.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Celma