<

Zrównoważone rozwiązania od Deceuninck na targach Fensterbau Frontale 2024

W Norymberdze, co dwa lata odbywają się targi Fensterbau Frontale – najważniejsze międzynarodowe wydarzenie dla branży drzwi, okien oraz fasad. Tegoroczna edycja była doskonałą okazją, by spotkać przedstawicieli branży i ekspertów z całej Europy. Na terenie Nürnberg Messe pojawiło...

Więcej...

Dobra Decyzja: kampania promująca zalety styropianu

W marcu 2024 roku firma Austrotherm uruchomiła kampanię o nazwie "Styropian Austrotherm - Dobra Decyzja". Skierowana do indywidualnych inwestorów, ma na celu podkreślenie zalet produktów Austrotherm stosowanych do termoizolacji w budownictwie.

Więcej...

Kampania informacyjna PORT PC „Pompuj ciepło z głową”

22 marca 2024 r. wystartowała kampania informacyjna „Pompuj ciepło z głową”, której inicjatorem jest Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Jest skierowana do indywidualnych inwestorów – przede wszystkim do tych, którzy są na etapie wyboru urządzenia grzewczego...

Więcej...

„Pilnie strzeżony sekret rodzinny” — coraz bliżej premiery nowego produktu GALECO

Kolejny odcinek kampanii już dostępny! Po tym, jak w lutym firma GALECO zabrała widzów do Perugii w poszukiwaniu sekretu Idealnego Dopasowania, pod koniec marca nastąpiła kontynuacja tej włoskiej podróży. W nowym odcinku bohaterowie kampanii GALECO podkreślają jak jeden sekretny składnik,...

Więcej...

Efektywne ogrzewanie twojego domu z Somfy – marka rusza z nową kampanią marketingową

Firma Somfy, lider rynku z rozwiązaniami smart home, startuje z nową kampanią reklamową. Wraz z sezonem grzewczym marka prezentuje rozwiązania, które pozwolą użytkownikom ich produktów na efektywne zarządzanie ogrzewaniem, co może zapewnić zmniejszenie jego kosztów. W ramach kampanii...

Więcej...

Systemowy Dom – nowa kampania marek ISOVER i Rigips należących do grupy Saint Gobain

Trwa kampania marek ISOVER i Rigips należących do grupy Saint Gobain, promująca systemowe rozwiązania dla poddaszy, które nie tylko mają zapewniać komfort termiczny, ale również wysoką klasę odporności ogniowej i w związku z tym – zwiększenie bezpieczeństwa wszystkich domowników....

Więcej...

„Nie trać energii” - nowa kampania KRISPOL zwraca uwagę na konieczność termomodernizacji domów i oferuje pomoc w tej operacji - od wyceny po dotację.

26 września br. marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME...

Więcej...

Finał kampanii społecznej #Lepiej Bez Smogu

Dobiegła końca kolejna edycja kampanii społecznej #Lepiej Bez Smogu. Celem jej działań była popularyzacja korzyści dla inwestorów z rządowego programu „Czyste Powietrze” oraz edukacja na tematy związane z odpowiednią termomodernizacją domów, walką o lepszą jakość środowiska i czyste...

Więcej...

Radość bierze się z powietrza

Nowa odsłona kampanii #Lepiej Bez Smogu

Więcej...

Październikowa odsłona akcji ONKOODPOWIEDZIALNI

Październik to miesiąc Świadomości Raka Piersi, dlatego w ramach akcji #ONKOODPOWIEDZIALNI organizatorzy chcą przypomnieć, jak ważna jest profilaktyka, jak wygląda diagnostyka i leczenie raka piersi.

Więcej...
Loading...