<

Aby cisza nie była luksusem! Rusza kampania edukacyjna Wycisz.to

Europejska Agencja Środowiska szacuje, że około 20 proc. mieszkańców Unii Europejskiej narażonych jest na oddziaływanie hałasu przekraczającego dopuszczalne normy. Jak podaje GUS, w Polsce problem ten dotyczy niemal 283 tys. osób zamieszkujących miasta powyżej 100 tys. mieszkańców....

Więcej...

WIŚNIOWSKI wspiera akcję charytatywną na rzecz powodzian

Polski lider w produkcji bram, ogrodzeń, okien i drzwi dołączył do medialnej akcji wsparcia powodzian. Tym samym, zachęca do obejrzenia specjalnego charytatywnego bloku reklamowego z którego całkowity dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym, a konkretnie na wsparcie Szpitala...

Więcej...

Aluprof rusza z kampanią „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, promując nowoczesne rozwiązania poprawiające bilans energetyczny budynków

Jako lider w produkcji systemów aluminiowych dla budownictwa Aluprof od lat podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Przejawem zaangażowania firmy na tym polu jest dostarczanie innowacyjnych, ekologicznych produktów poprawiających efektywność energetyczną budynków....

Więcej...

Po co Ci rynna? Nowa kampania reklamowa Galeco

„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.

Więcej...

Deceuninck rozpoczyna nową kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju

Deceuninck rozpoczyna kampanię wizerunkową „Każde okno ma znaczenie”, aby szerzej rozpowszechnić swoją strategię zrównoważonego rozwoju. Poprzez hasło „Każde okno ma znaczenie" marka podkreśla zrównoważony charakter swoich produktów oraz dostarcza swoim partnerom nową formułę komunikacji...

Więcej...

Zrównoważone rozwiązania od Deceuninck na targach Fensterbau Frontale 2024

W Norymberdze, co dwa lata odbywają się targi Fensterbau Frontale – najważniejsze międzynarodowe wydarzenie dla branży drzwi, okien oraz fasad. Tegoroczna edycja była doskonałą okazją, by spotkać przedstawicieli branży i ekspertów z całej Europy. Na terenie Nürnberg Messe pojawiło...

Więcej...

Dobra Decyzja: kampania promująca zalety styropianu

W marcu 2024 roku firma Austrotherm uruchomiła kampanię o nazwie "Styropian Austrotherm - Dobra Decyzja". Skierowana do indywidualnych inwestorów, ma na celu podkreślenie zalet produktów Austrotherm stosowanych do termoizolacji w budownictwie.

Więcej...

Kampania informacyjna PORT PC „Pompuj ciepło z głową”

22 marca 2024 r. wystartowała kampania informacyjna „Pompuj ciepło z głową”, której inicjatorem jest Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Jest skierowana do indywidualnych inwestorów – przede wszystkim do tych, którzy są na etapie wyboru urządzenia grzewczego...

Więcej...

„Pilnie strzeżony sekret rodzinny” — coraz bliżej premiery nowego produktu GALECO

Kolejny odcinek kampanii już dostępny! Po tym, jak w lutym firma GALECO zabrała widzów do Perugii w poszukiwaniu sekretu Idealnego Dopasowania, pod koniec marca nastąpiła kontynuacja tej włoskiej podróży. W nowym odcinku bohaterowie kampanii GALECO podkreślają jak jeden sekretny składnik,...

Więcej...

Efektywne ogrzewanie twojego domu z Somfy – marka rusza z nową kampanią marketingową

Firma Somfy, lider rynku z rozwiązaniami smart home, startuje z nową kampanią reklamową. Wraz z sezonem grzewczym marka prezentuje rozwiązania, które pozwolą użytkownikom ich produktów na efektywne zarządzanie ogrzewaniem, co może zapewnić zmniejszenie jego kosztów. W ramach kampanii...

Więcej...
Loading...