Technologie Schüco ukoronowane tytułem TOP MARKA 2012!

Podziel się:
Pod koniec grudnia 2012 firma Schüco International Polska otrzymała prestiżowy tytuł TOP MARKA 2012 w kategorii „Profile i systemy okienno-drzwiowe z aluminium i PCV”. Najwyższe wyróżnienie w ramach plebiscytu Laur Klienta i Konsumenta stanowi dla spółki zwieńczenie wieloletniego, konsekwentnego rozwoju zrównoważonych technologii, którym zaufały już tysiące klientów.

Fot. SchücoFot. SchücoMarka Schüco już od 2006 roku znajduje najwyższe uznanie w oczach klientów. Zaowocowało to szeregiem nagród Złoty Laur Klienta w kategoriach okna i profile z PCV oraz profile i systemy z aluminium. Trzykrotnie towarzyszyło im godło Grand - Prix w kategorii Lider w Branży Budowlanej. W tym roku systemy aluminiowe sygnowane marką Schüco otrzymały po raz czwarty Złoty Laur Klienta. To już dziesiąta nagroda przyznana przez klientów marce Schüco. Tak wysoką pozycję udało się wypracować dzięki konsekwentnemu rozwojowi technologii i rozwiązań znajdujących zastosowanie w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. Firma Schüco niezmiennie wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów, oferując przyszłościowe rozwiązania na miarę indywidualnych wymagań. Każde nowe wdrożenie produktu jest poprzedzone analizą trendów rynkowych oraz poparte doświadczeniem zdobytym dzięki szerokiej współpracy z projektantami i architektami w ponad 78-u krajach świata. Sukces ten nie byłby możliwy również bez rzetelnych partnerów handlowych, którzy dbają o najwyższe standardy produkcji i obsługi klienta.

Fot. SchücoFot. Schüco

Konsekwentnie złota marka

Firma Schüco dużo wcześniej niż inni zauważyła, że zaawansowane technologie budowlane mogą się przysłużyć ochronie środowiska naturalnego. W stale rozwijanym programie Energy3 powłoka budynku postrzegana jest jako organiczna całość, zbudowana z idealnie dopasowanych komponentów. Klienci doceniają systemy marki Schüco w szczególności za kompleksowość pozwalającą na realizację niemal każdego projektu. Specjalistyczne produkty i wsparcie w doborze indywidualnych rozwiązań gwarantują oczekiwany efekt, zarówno pod względem standardu energetycznego, funkcjonalności, jak i designu. W skład kompleksowego portfolio firmy wchodzą ultraciepłe systemy okienne i drzwiowe z wysokiej jakości aluminium i PVC, jak również energooszczędne systemy fasadowe dające niemal nieograniczone możliwości rozbudowy o automatykę okienną, ochronę przeciwsłoneczną czy rozwiązania solarne. Konsekwentne innowacje mają na celu poszerzanie obszarów zastosowań i ustalanie nowych standardów w dziedzinie energooszczędności, designu i komfortu. Tylko na przestrzeni tego roku do oferty Schüco PVC dołączyły dwa nowe systemy umożliwiające produkcję stolarki w standardzie pasywnym - drzwi przesuwne Schüco ThermoSlide oraz profile okienne Schüco ThermoPlus. Oferta systemów aluminiowych została wzbogacona o rozwiązania okienno-drzwiowe AWS 112.IC i ADS 112.IC, które jako pierwsze na rynku uzyskały certyfikację Instytutu Domów Pasywnych w Darmstadt, tak samo jak uznane już systemy fasadowe FW 50/60+.SI. Premierowe rozwiązanie drzwi panoramicznych z serii Schüco ASS 77 PD.SI łączy energooszczędność na poziomie pasywnym, stabilność i oryginalną estetykę uzyskaną dzięki ekstremalnie wąskim profilom i ukrytym ościeżnicom. Innowacyjnemu designowi i doskonałym parametrom produktów marki Schüco niezmiennie towarzyszy sprawdzona jakość i niezawodność.
REKLAMA:

Ekskluzywny tytuł TOP MARKA jest przyznawany w ramach plebiscytu Laur Klienta/Konsumenta tylko tym firmom, które przez ostatnie lata utrzymywały się w ścisłej czołówce rankingu. O wygranej w corocznie organizowanym konkursie decydują przede wszystkim opinie konsumentów i klientów, pozyskiwane drogą ankiet telefonicznych. Wiarygodne badanie pozwala ocenić, które produkty są najbardziej godne zaufania i polecenia.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Schüco
#okna #drzwi #wiadomości #okno #okna i drzwi #schuco

Więcej tematów: