Spółka BRUK, wiodący producent szlachetnej kostki brukowej, płyt tarasowych oraz galanterii betonowej, właściciel marki Modern Line zmienia wizerunek, wprowadzając do komunikacji nowe logo wraz z nową identyfikacją wizualną.
Odświeżenie wizerunku to zakomunikowanie zmian jakie od dłuższego czasu zachodzą w naszej firmie. – mówi Andrzej Buchcik, Prezes Zarządu w firmie BRUK Sp. z o.o.
Fot. BRUK Sp. z o.o.Obecny kształt firmy to wynik niemal 20-letniego dążenia do perfekcji. Z firmy otulonej tradycją staliśmy się pionierami innowacyjnych rozwiązań. Dziś BRUK stawia na nowe technologie i niepowtarzalny design. Patrzymy daleko w przyszłość i nieustannie poszukujemy nowatorskich rozwiązań. Nowa identyfikacja wizualna to zaakcentowanie innowacyjnego podejścia oraz podkreślenie wielu zmian, jakie zachodzą w naszej firmie. Nowy wizerunek jest także zapowiedzią dalszych działań, których podejmiemy się na przestrzeni najbliższych trzech lat. – kontynuuje Prezes. Jeszcze w tym roku nasz asortyment znacznie powiększy się o nowe, nietypowe formy betonowe znajdujące doskonałe zastosowanie w urbanistyce.
Nowy znak nawiązuje do logo, które obowiązywało od 2007 roku. Zmianie uległa kolorystyka, krój logotypu oraz umiejscowienie sygnetu. Logo stało się znacznie prostsze, a zarazem bardziej wyraziste i czytelne. Oficjalny znak będzie występował zarówno w wersji poziomej jak i pionowej. Dzięki modyfikacji zyskuje na nowoczesności.
Fot. BRUK Sp. z o.o.Nowe logo zostanie wprowadzone do komunikacji z dniem 1 lutego 2013 roku. Znak sukcesywnie będzie pojawiał się w drukach oraz wszystkich materiałach kompatybilnie z zmniejszaniem się zapasów materiałów marketingowych.
Firma nowoczesna, dynamiczna, patrząca w przyszłość – za pomocą takich skojarzeń marka BRUK chce być postrzegana na rynku. Oprócz zmiany logo, zmianie ulegnie także strona internetowa. Nowoczesne zarządzanie firmą, innowacyjne technologie produkcji, a także wprowadzanie na rynek nieszablonowego asortymentu zdaje się doskonale odzwierciedlać te cechy.
Fot. BRUK Sp. z o.o.Obecny kształt firmy to wynik niemal 20-letniego dążenia do perfekcji. Z firmy otulonej tradycją staliśmy się pionierami innowacyjnych rozwiązań. Dziś BRUK stawia na nowe technologie i niepowtarzalny design. Patrzymy daleko w przyszłość i nieustannie poszukujemy nowatorskich rozwiązań. Nowa identyfikacja wizualna to zaakcentowanie innowacyjnego podejścia oraz podkreślenie wielu zmian, jakie zachodzą w naszej firmie. Nowy wizerunek jest także zapowiedzią dalszych działań, których podejmiemy się na przestrzeni najbliższych trzech lat. – kontynuuje Prezes. Jeszcze w tym roku nasz asortyment znacznie powiększy się o nowe, nietypowe formy betonowe znajdujące doskonałe zastosowanie w urbanistyce.
REKLAMA:
Nowy znak nawiązuje do logo, które obowiązywało od 2007 roku. Zmianie uległa kolorystyka, krój logotypu oraz umiejscowienie sygnetu. Logo stało się znacznie prostsze, a zarazem bardziej wyraziste i czytelne. Oficjalny znak będzie występował zarówno w wersji poziomej jak i pionowej. Dzięki modyfikacji zyskuje na nowoczesności.
Fot. BRUK Sp. z o.o.Nowe logo zostanie wprowadzone do komunikacji z dniem 1 lutego 2013 roku. Znak sukcesywnie będzie pojawiał się w drukach oraz wszystkich materiałach kompatybilnie z zmniejszaniem się zapasów materiałów marketingowych.
Firma nowoczesna, dynamiczna, patrząca w przyszłość – za pomocą takich skojarzeń marka BRUK chce być postrzegana na rynku. Oprócz zmiany logo, zmianie ulegnie także strona internetowa. Nowoczesne zarządzanie firmą, innowacyjne technologie produkcji, a także wprowadzanie na rynek nieszablonowego asortymentu zdaje się doskonale odzwierciedlać te cechy.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Bruk