Odpowiednia ekspozycja i prezentacja produktów w punktach sprzedaży jest niezwykle ważnym elementem, który może skłonić klienta do zainteresowania się produktem lub utwierdzić go w przekonaniu dobrze dokonanego wyboru.
Fot. AluplastWychodząc temu naprzeciw firma Aluplast proponuje narzędzia pozwalające na profesjonalną i atrakcyjną w formie prezentację okien w swoich systemach.
Producent przedstawia zestawienie materiałów do ekspozycji w punktach handlowych, związanych z prestiżowym wyróżnieniem - Złotym Medalem 2013 Międzynarodowych Targów Poznańskich otrzymanym dla serii energooszczędnych profili Ideal 8000. Kampania pod hasłem „Poczuj energię wnętrza” realizowana jest w prasie ogólnobudowlanej, a jej dopełnieniem jest pakiet materiałów POS, które wyeksponować można w punktach handlowych.
Pakiety materiałów POS "Poczuj energię wnętrza" można otrzymać za pośrednictwem współpracujących z firmą Aluplast producentów okien. Dodatkowe pytania w tym zakresie można kierować na adres: marketing@aluplast.com.pl.
Producent przedstawia zestawienie materiałów do ekspozycji w punktach handlowych, związanych z prestiżowym wyróżnieniem - Złotym Medalem 2013 Międzynarodowych Targów Poznańskich otrzymanym dla serii energooszczędnych profili Ideal 8000. Kampania pod hasłem „Poczuj energię wnętrza” realizowana jest w prasie ogólnobudowlanej, a jej dopełnieniem jest pakiet materiałów POS, które wyeksponować można w punktach handlowych.
REKLAMA:
Pakiety materiałów POS "Poczuj energię wnętrza" można otrzymać za pośrednictwem współpracujących z firmą Aluplast producentów okien. Dodatkowe pytania w tym zakresie można kierować na adres: marketing@aluplast.com.pl.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluplast