Co łączy Puszczę Niepołomice z Interem Mediolan

Podziel się:
Puszcza Niepołomice i Inter Mediolan – te dwie drużyny, tylko na pierwszy rzut oka nic ze sobą nie łączy. Mistrzowską drużynę z Włoch i aspirującego beniaminka I ligi w Polsce połączyło 1,5 roku temu wspólne logo. Jest nim logotyp sponsora – firmy ONOPLAST, należącej do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Nie jest to jedyny wspólny element łączący obie drużyny. Orange Sport postanowił odkryć pozostałe cechy łączące te dwa kluby. Tak powstał materiał: Co łączy Puszczę Niepołomice z Interem Mediolan?

Fot. OknoplastFot. OknoplastPo raz pierwszy w swojej 90-letniej historii klub Puszcza Niepołomice gra w I lidze. Sponsorem Puszczy Niepołomice od sezonu 2009/10, kiedy to klub brał jeszcze udział w rozgrywkach IV ligi jest firma OKNOPLAST. Od tego sezonu piłkarze Puszczy z napisem OKNOPLAST na strojach grają w Ekstraklasie.

Nie tylko polscy kibice przyzwyczaili się do obecności polskiego producenta okien PVC podczas meczów. Spółka OKNOPLAST może się posługiwać logotypem „Top Sponsor F.C. Internazionale” i zdjęciem piłkarzy Interu we wszystkich swoich materiałach reklamowych. W maju firma przedłużyła umowę sponsoringową z włoskim klubem. OKNOPLAST będzie Top Sponsorem Interu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015. Firma rozpoczęła współpracę z klubem Inter Mediolan w styczniu 2012 roku. Przedłużenie umowy to wynik konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej firmy.
REKLAMA:

Fot. OknoplastFot. OknoplastFot. OknoplastFot. Oknoplast
Jak mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST każdy rynek, na którym prowadzone są działania sprzedażowe dla marki OKNOPLAST jest dla firmy ważny i dla każdego z nich spółka przygotowuje osobną strategię marketingową.

Polska jest dla firmy kluczowym rynkiem. Potwierdza to fakt, że mimo stagnacji w branży OKNOPLAST na koniec 2012 roku zanotował w naszym kraju wzrost sprzedaży. To naturalne, że w wspieramy naszego sąsiada – drużynę z ambicjami i ogromnym potencjałem, co już udowodnili awansem do I ligi - mówi Grzegorz Filipek z OKNOPLAST o sponsoringu beniaminka.

Fot. OknoplastFot. OknoplastFot. OknoplastFot. Oknoplast
Jesteśmy jedyną marką w Polsce, która zdecydowała się na sponsoring tak prestiżowego klubu jak Inter Mediolan. Dziś Włochy to nasz największy rynek eksportowy, z pewnością niemały wpływ na zajmowana pozycję na tym rynku ma nasze partnerstwo z Interem. Z tej współpracy czerpią także nasi klienci i partnerzy w Polsce – mowa tu o różnego rodzaju gadżetach związanych ze sponsorowaną drużyną czy wyjazdach na mecze na największe międzynarodowe stadiony.

Fot. OknoplastFot. OknoplastOto link do materiału Orange Sport, z którego dowiemy się, jakie inne elementy prócz wspólnego Sponsora łączą te dwa kluby:
http://www.orange.pl/kid,4000158865,id,4003390270,title,Co-laczy-Puszcze-Niepolomice-i-Inter-Mediolan-,video.html


Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.
Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #okno #okna i drzwi #imprezy #oknoplast

Więcej tematów: