Puszcza Niepołomice i Inter Mediolan – te dwie drużyny, tylko na pierwszy rzut oka nic ze sobą nie łączy. Mistrzowską drużynę z Włoch i aspirującego beniaminka I ligi w Polsce połączyło 1,5 roku temu wspólne logo. Jest nim logotyp sponsora – firmy ONOPLAST, należącej do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Nie jest to jedyny wspólny element łączący obie drużyny. Orange Sport postanowił odkryć pozostałe cechy łączące te dwa kluby. Tak powstał materiał: Co łączy Puszczę Niepołomice z Interem Mediolan?
Fot. OknoplastPo raz pierwszy w swojej 90-letniej historii klub Puszcza Niepołomice gra w I lidze. Sponsorem Puszczy Niepołomice od sezonu 2009/10, kiedy to klub brał jeszcze udział w rozgrywkach IV ligi jest firma OKNOPLAST. Od tego sezonu piłkarze Puszczy z napisem OKNOPLAST na strojach grają w Ekstraklasie.
Nie tylko polscy kibice przyzwyczaili się do obecności polskiego producenta okien PVC podczas meczów. Spółka OKNOPLAST może się posługiwać logotypem „Top Sponsor F.C. Internazionale” i zdjęciem piłkarzy Interu we wszystkich swoich materiałach reklamowych. W maju firma przedłużyła umowę sponsoringową z włoskim klubem. OKNOPLAST będzie Top Sponsorem Interu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015. Firma rozpoczęła współpracę z klubem Inter Mediolan w styczniu 2012 roku. Przedłużenie umowy to wynik konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej firmy.
Fot. OknoplastFot. Oknoplast
Jak mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST każdy rynek, na którym prowadzone są działania sprzedażowe dla marki OKNOPLAST jest dla firmy ważny i dla każdego z nich spółka przygotowuje osobną strategię marketingową.
Polska jest dla firmy kluczowym rynkiem. Potwierdza to fakt, że mimo stagnacji w branży OKNOPLAST na koniec 2012 roku zanotował w naszym kraju wzrost sprzedaży. To naturalne, że w wspieramy naszego sąsiada – drużynę z ambicjami i ogromnym potencjałem, co już udowodnili awansem do I ligi - mówi Grzegorz Filipek z OKNOPLAST o sponsoringu beniaminka.
Fot. OknoplastFot. Oknoplast
Jesteśmy jedyną marką w Polsce, która zdecydowała się na sponsoring tak prestiżowego klubu jak Inter Mediolan. Dziś Włochy to nasz największy rynek eksportowy, z pewnością niemały wpływ na zajmowana pozycję na tym rynku ma nasze partnerstwo z Interem. Z tej współpracy czerpią także nasi klienci i partnerzy w Polsce – mowa tu o różnego rodzaju gadżetach związanych ze sponsorowaną drużyną czy wyjazdach na mecze na największe międzynarodowe stadiony.
Fot. OknoplastOto link do materiału Orange Sport, z którego dowiemy się, jakie inne elementy prócz wspólnego Sponsora łączą te dwa kluby:
http://www.orange.pl/kid,4000158865,id,4003390270,title,Co-laczy-Puszcze-Niepolomice-i-Inter-Mediolan-,video.html
Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.
Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1.
Nie tylko polscy kibice przyzwyczaili się do obecności polskiego producenta okien PVC podczas meczów. Spółka OKNOPLAST może się posługiwać logotypem „Top Sponsor F.C. Internazionale” i zdjęciem piłkarzy Interu we wszystkich swoich materiałach reklamowych. W maju firma przedłużyła umowę sponsoringową z włoskim klubem. OKNOPLAST będzie Top Sponsorem Interu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015. Firma rozpoczęła współpracę z klubem Inter Mediolan w styczniu 2012 roku. Przedłużenie umowy to wynik konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej firmy.
REKLAMA:
Fot. OknoplastFot. Oknoplast
Jak mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST każdy rynek, na którym prowadzone są działania sprzedażowe dla marki OKNOPLAST jest dla firmy ważny i dla każdego z nich spółka przygotowuje osobną strategię marketingową.
Polska jest dla firmy kluczowym rynkiem. Potwierdza to fakt, że mimo stagnacji w branży OKNOPLAST na koniec 2012 roku zanotował w naszym kraju wzrost sprzedaży. To naturalne, że w wspieramy naszego sąsiada – drużynę z ambicjami i ogromnym potencjałem, co już udowodnili awansem do I ligi - mówi Grzegorz Filipek z OKNOPLAST o sponsoringu beniaminka.
Fot. OknoplastFot. Oknoplast
Jesteśmy jedyną marką w Polsce, która zdecydowała się na sponsoring tak prestiżowego klubu jak Inter Mediolan. Dziś Włochy to nasz największy rynek eksportowy, z pewnością niemały wpływ na zajmowana pozycję na tym rynku ma nasze partnerstwo z Interem. Z tej współpracy czerpią także nasi klienci i partnerzy w Polsce – mowa tu o różnego rodzaju gadżetach związanych ze sponsorowaną drużyną czy wyjazdach na mecze na największe międzynarodowe stadiony.
Fot. OknoplastOto link do materiału Orange Sport, z którego dowiemy się, jakie inne elementy prócz wspólnego Sponsora łączą te dwa kluby:
http://www.orange.pl/kid,4000158865,id,4003390270,title,Co-laczy-Puszcze-Niepolomice-i-Inter-Mediolan-,video.html
Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.
Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast