W 1993 roku, bezpośrednio po przejęciu fabryki w Cigacicach ROCKWOOL Polska Sp. z o. o. zatrudniał około 500 osób. Przez ostatnie 20 lat firma sukcesywnie rozwijała się na powstającym w Polsce rynku budowlanym. W 1993 roku na rynku istniało około 3.000 hurtowni budowlanych - dziś jest już ich już ponad 10.000. Dzięki tej dynamice, zatrudnienie w dziale sprzedaży ROCKWOOL Polska wzrosło w tym okresie niemal czterokrotnie. Pozostałe działy firmy rozwijały się równie szybko: aktualnie ROCKWOOL Polska zatrudnia w kraju ponad 1.000 osób, a łącznie ponad 1250 we wszystkich zarządzanych krajach.
Począwszy od 1993 roku ROCKWOOL Polska rozrastał się również obszarowo, początkowo przejmując zarządzanie rynkami Ukrainy i Białorusi, a dziś kontrolując łącznie aż siedem krajów: Polskę, Czechy, Słowację, Litwę, Łotwę, Estonię i Węgry.
Fot. Rockwool
Produkty dostarczane na te 7 rynków powstają łącznie na 9 liniach w 4 fabrykach: w Cigacicach i Małkini w Polsce, w Bohuminie w Czechach i w Tapolce na Węgrzech.
Oprócz podstawowych linii do produkcji wełny skalnej, ROCKWOOL Polska zarządza również liniami przetwarzania innych produktów z tego surowca, tzw. linii offline’owych. Powstają na nich między innymi sufity akustyczne (3 linie w Cigacicach), podłoża ogrodnicze (Małkinia), czy specjalistyczne izolacje techniczne (Cigacice i Tapolca).
Na początku swojej działalności, ROCKWOOL Polska produkował kilka rodzajów produktów pod dwoma nazwami: POLMIN i ROCKMIN. Dziś asortyment oferowany przez firmę to blisko 70 produktów do każdego typu budownictwa. Począwszy od ocieplenia budynków jedno i wielorodzinnych, poprzez budynki użyteczności publicznej, komercyjne i magazynowe, po produkcyjne i specjalistyczne, kierowane do sektora energetyki i ciepłownictwa.
Zwiększające się wymagania rynku, wzrost oczekiwań klientów, jak również rozwój technologii oraz wzrost znaczenia ochrony środowiska - to najważniejsze przesłanki, które nadają tempo procesowi inwestycyjnemu ROCKWOOL Polska. Rokrocznie dokonywane inwestycje, liczone w dziesiątkach milionów złotych, pozwoliły na poprawę efektywności prac linii, zastosowanie systemów ochrony środowiska, budowę nowych linii zarówno do produkcji wełny skalnej jak i linii offline’owych. Przez 20 lat ROCKWOOL Polska, nie licząc kosztów zakupu samych fabryk, zainwestował w kraju ponad 1.000.000.000 zł.
Zaangażowanie ludzi, ciągły rozwój, dbałość o najwyższą jakość, efektywność i komfort pracy zaowocowały licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Można wśród nich wymienić dwukrotny tytuł Lidera Polskiej Ekologii, wielokrotną Budowlaną Markę Roku, nagrody Państwowej Inspekcji Pracy, Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, kilkukrotnie zdobyty Laur Konsumenta, jak również liczne nagrody dla produktów, takie jak TopBuilder, Izolacja Roku, Złoty Medal Targów Budma.
Dziś ROCKWOOL Polska produkuje kilkaset tysięcy ton wełny rocznie. To wystarczająca ilość wełny, aby ocieplić wszystkie nowobudowane domki jednorodzinne od ścian aż po dach. Przez 20 lat produkcji i sprzedaży naszych produktów, w polskich budynkach zamontowano ponad 8.000.000 metrów kwadratowych ocieplenia, znacząco podnosząc ich standard energetyczny i w konsekwencji przykładając się do wymiernych oszczędności.
Fot. Rockwool
Produkty dostarczane na te 7 rynków powstają łącznie na 9 liniach w 4 fabrykach: w Cigacicach i Małkini w Polsce, w Bohuminie w Czechach i w Tapolce na Węgrzech.
REKLAMA:
Oprócz podstawowych linii do produkcji wełny skalnej, ROCKWOOL Polska zarządza również liniami przetwarzania innych produktów z tego surowca, tzw. linii offline’owych. Powstają na nich między innymi sufity akustyczne (3 linie w Cigacicach), podłoża ogrodnicze (Małkinia), czy specjalistyczne izolacje techniczne (Cigacice i Tapolca).
Na początku swojej działalności, ROCKWOOL Polska produkował kilka rodzajów produktów pod dwoma nazwami: POLMIN i ROCKMIN. Dziś asortyment oferowany przez firmę to blisko 70 produktów do każdego typu budownictwa. Począwszy od ocieplenia budynków jedno i wielorodzinnych, poprzez budynki użyteczności publicznej, komercyjne i magazynowe, po produkcyjne i specjalistyczne, kierowane do sektora energetyki i ciepłownictwa.
Zwiększające się wymagania rynku, wzrost oczekiwań klientów, jak również rozwój technologii oraz wzrost znaczenia ochrony środowiska - to najważniejsze przesłanki, które nadają tempo procesowi inwestycyjnemu ROCKWOOL Polska. Rokrocznie dokonywane inwestycje, liczone w dziesiątkach milionów złotych, pozwoliły na poprawę efektywności prac linii, zastosowanie systemów ochrony środowiska, budowę nowych linii zarówno do produkcji wełny skalnej jak i linii offline’owych. Przez 20 lat ROCKWOOL Polska, nie licząc kosztów zakupu samych fabryk, zainwestował w kraju ponad 1.000.000.000 zł.
Zaangażowanie ludzi, ciągły rozwój, dbałość o najwyższą jakość, efektywność i komfort pracy zaowocowały licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Można wśród nich wymienić dwukrotny tytuł Lidera Polskiej Ekologii, wielokrotną Budowlaną Markę Roku, nagrody Państwowej Inspekcji Pracy, Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, kilkukrotnie zdobyty Laur Konsumenta, jak również liczne nagrody dla produktów, takie jak TopBuilder, Izolacja Roku, Złoty Medal Targów Budma.
Dziś ROCKWOOL Polska produkuje kilkaset tysięcy ton wełny rocznie. To wystarczająca ilość wełny, aby ocieplić wszystkie nowobudowane domki jednorodzinne od ścian aż po dach. Przez 20 lat produkcji i sprzedaży naszych produktów, w polskich budynkach zamontowano ponad 8.000.000 metrów kwadratowych ocieplenia, znacząco podnosząc ich standard energetyczny i w konsekwencji przykładając się do wymiernych oszczędności.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Rockwool