W sobotę 19 października na stadionie Signal Iduna Park odbyła się konferencja prasowa firmy OKNOPLAST dla niemieckich dziennikarzy. Prócz oficjalnego przedstawienia marki OKNOPLAST jako partnera klubu z Dortmundu, Prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek ujawnił plany strategiczne firmy związane z rynkiem niemieckim.
W konferencji wzięli również udział Hans-Joachim Watzke, dyrektor sportowy Borussii i twórca jej obecnych sukcesów oraz Carsten Cramer, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu niemieckiego klubu. Przedstawiciele firmy OKNOPLAST mieli również okazję spotkać się z Jürgenem Kloppem, trenerem jedenastki z Dortmundu.
Fot. OknoplastFot. Oknoplast
Podczas sobotniej konferencji na stadionie Signal Iduna Park, firma OKNOPLAST została oficjalnie przedstawiona jako Partner Borussii Dortmund, a jej Prezes Mikołaj Placek ogłosił strategię działań na rynku niemieckim.
Strategia OKNOPLAST dotycząca rynku niemieckiego zakłada, prócz wykorzystywania w komunikacji marketingowej partnerstwa z jednym z najbardziej utytułowanych klubów w Niemczech, zwiększenie nakładów na innowacje oraz doskonalenie procesu opieki zakupowej. Wszystko to w perspektywie czasu ma przyczynić się do zbudowania silnej, dobrze kojarzonej marki okiennej z segmentu Premium w Niemczech.
Fot. OknoplastNiemcy to duży rynek zbytu dla OKNOPLAST, w chwili obecnej na terenie Niemiec sieć dystrybucyjną firmy tworzy już prawie 300 Punktów Handlowych. Jednak, jak mówi Prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek - Niemcy to bardzo wymagający rynek. Musimy być lepsi niż lokalna konkurencja, gdyż dla przeciętnego Niemca "made in Poland" nie oznacza najwyżej jakości. Polskie firmy, które są tam obecne, choć generują być może jakąś sprzedaż, to jednak nie budują marki, a kupujący nie zdają sobie nawet sprawy, gdzie zostały wykonane produkty. Nam zawsze chodziło o budowanie marki i m.in. dzięki temu oraz najwyższej jakości produktów jesteśmy największym polskim eksporterem okien z PVC. Pozostaje się nam cieszyć, że nasze produkty są tak oceniane na wymagających zachodnich rynkach. Z pewnością klasę produktu i firmy umacnia także partnerstwo z tak utytułowanym klubem jak Borussia – twierdzi Mikołaj Placek.
Borussia to klub, który budzi bardzo dobre skojarzenia i cieszy się dużym szacunkiem kibiców. Uznaliśmy, że warto wesprzeć polski filar w klubie polskim sponsorem. Razem z piłkarzami z Polski, grającymi w Borussii mamy szansę jeszcze bardziej umocnić pozytywne cechy Polaków i polskich firm na arenie międzynarodowej. Wspólnie promujemy przecież najwyższą polską jakość – podsumowuje Prezes OKNOPLAST.
Fot. OknoplastPrzypomnijmy, że w ramach rocznej umowy z klubem OKNOPLAST może posługiwać się wizerunkiem Partnera Borussii Dortmund, jak również czołowych zawodników klubu we wszystkich materiałach reklamowych. Logo OKNOPLAST jest też obecne podczas meczów na największym stadionie w Niemczech - Signal Iduna Park. Kibice na całym świecie mogą zobaczą logotyp firmy na telebimach i videobandach wokół murawy oraz w strefie VIP. Kontrakt obejmuje także udział piłkarzy firmowych eventach oraz obecność firmy w mediach społecznościowych i newsletterach Borussi, jak również programy „hospitality”, czyli możliwość udziału partnerów i klientów Oknoplastu w meczach czołowej europejskiej drużyny.
Fot. OknoplastFot. Oknoplast
Podczas sobotniej konferencji na stadionie Signal Iduna Park, firma OKNOPLAST została oficjalnie przedstawiona jako Partner Borussii Dortmund, a jej Prezes Mikołaj Placek ogłosił strategię działań na rynku niemieckim.
REKLAMA:
Strategia OKNOPLAST dotycząca rynku niemieckiego zakłada, prócz wykorzystywania w komunikacji marketingowej partnerstwa z jednym z najbardziej utytułowanych klubów w Niemczech, zwiększenie nakładów na innowacje oraz doskonalenie procesu opieki zakupowej. Wszystko to w perspektywie czasu ma przyczynić się do zbudowania silnej, dobrze kojarzonej marki okiennej z segmentu Premium w Niemczech.
Fot. OknoplastNiemcy to duży rynek zbytu dla OKNOPLAST, w chwili obecnej na terenie Niemiec sieć dystrybucyjną firmy tworzy już prawie 300 Punktów Handlowych. Jednak, jak mówi Prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek - Niemcy to bardzo wymagający rynek. Musimy być lepsi niż lokalna konkurencja, gdyż dla przeciętnego Niemca "made in Poland" nie oznacza najwyżej jakości. Polskie firmy, które są tam obecne, choć generują być może jakąś sprzedaż, to jednak nie budują marki, a kupujący nie zdają sobie nawet sprawy, gdzie zostały wykonane produkty. Nam zawsze chodziło o budowanie marki i m.in. dzięki temu oraz najwyższej jakości produktów jesteśmy największym polskim eksporterem okien z PVC. Pozostaje się nam cieszyć, że nasze produkty są tak oceniane na wymagających zachodnich rynkach. Z pewnością klasę produktu i firmy umacnia także partnerstwo z tak utytułowanym klubem jak Borussia – twierdzi Mikołaj Placek.
Borussia to klub, który budzi bardzo dobre skojarzenia i cieszy się dużym szacunkiem kibiców. Uznaliśmy, że warto wesprzeć polski filar w klubie polskim sponsorem. Razem z piłkarzami z Polski, grającymi w Borussii mamy szansę jeszcze bardziej umocnić pozytywne cechy Polaków i polskich firm na arenie międzynarodowej. Wspólnie promujemy przecież najwyższą polską jakość – podsumowuje Prezes OKNOPLAST.
Fot. OknoplastPrzypomnijmy, że w ramach rocznej umowy z klubem OKNOPLAST może posługiwać się wizerunkiem Partnera Borussii Dortmund, jak również czołowych zawodników klubu we wszystkich materiałach reklamowych. Logo OKNOPLAST jest też obecne podczas meczów na największym stadionie w Niemczech - Signal Iduna Park. Kibice na całym świecie mogą zobaczą logotyp firmy na telebimach i videobandach wokół murawy oraz w strefie VIP. Kontrakt obejmuje także udział piłkarzy firmowych eventach oraz obecność firmy w mediach społecznościowych i newsletterach Borussi, jak również programy „hospitality”, czyli możliwość udziału partnerów i klientów Oknoplastu w meczach czołowej europejskiej drużyny.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast