OKNOPLAST wspiera profilaktykę nowotworową

Podziel się:
Firma OKNOPLAST została oficjalnym partnerem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Rak. To się leczy!”. Spółka będąca czołowym producentem stolarki w Europie od zawsze angażuje się w inicjatywy ważne społecznie, szczególnie wspierając aktywny tryb życia wśród społeczności lokalnych.

Fot. OknoplastFot. OknoplastDruga edycja kampanii „Rak. To się leczy!” ruszyła 4 lutego w Światowy Dzień Walki z Rakiem. W tej odsłonie organizatorzy, zgodnie z Europejskim Kodeksem Walki z Rakiem, będą namawiać m.in. do rzucenia palenia, zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej. Jak podkreślają eksperci ruch jest ważnym czynnikiem profilaktyki nowotworowej. Dla firmy OKNOPLAST, która mocno wspiera działalność sportową, włączenie się w kampanię było naturalnym wyborem. Wyniki badań wskazują, że aktywny tryb życia zmniejsza ryzyko rozwoju raka. Poza sponsoringiem światowych gigantów piłkarskich jak Inter Mediolan, Olympique Lyon i Borussia Dortmund, od lat wspieramy programy sportowe skierowane do dzieci i młodzieży. Współpracujemy m.in. z Akademią Sportu Progres pod patronatem Jerzego Dudka. W ten sposób staramy się kształtować zdrowe nawyki wśród młodego pokolenia. W OKNOPLAST jesteśmy głęboko przekonani, że firmy odnoszące rynkowe sukcesy mają obowiązek działać na rzecz społeczeństwa – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST. Spółka uruchomiła właśnie osobną stronę internetową www.oknoplastsport.pl, na której prezentuje aktualności dotyczące swojej działalności sportowej.

Fot. OknoplastFot. OknoplastFot. OknoplastFot. Oknoplast
Jednym z elementów projektu jest bieg „Przegonić raka”. W tym roku zorganizowane zostaną aż 4 takie wyścigi na dystansie 5 km. Weźmie w nich udział reprezentacja OKNOPLAST, która regularnie uczestniczy
w maratonach.
REKLAMA:

Głównym celem kampanii „Rak to się leczy!” jest przekonanie Polaków do badań profilaktycznych i uświadomienie społeczeństwu, że nowotwory można skutecznie leczyć. Dziś wcześnie wykryty rak jest wyleczalny i możliwe jest z nim prowadzenie normalnego aktywnego życia. Kampania ma także zmieniać stereotypy związane z nowotworami.

Fot. OknoplastFot. OknoplastZnakiem rozpoznawczym OKNOPLAST są odważne działania marketingowe. Jako pierwsza polska firma podjął decyzję o sponsorowaniu słynnego Interu Mediolan. Kampania „Rak to się leczy!” w sposób niebanalny porusza tematykę profilaktyki nowotworowej oraz wykorzystuje innowacyjne formy dotarcia. W ramach projektu stworzono pierwszą w Polsce aplikację mobilną „Piersi badacze”, zachęcającą do profilaktyki i samobadania piersi. Przemysław Saleta, Maciej Jachowski, Radosław Majdan, Tomasz Puzon i Jacek Stachursky, na swoim przykładzie uczą kobiety jak badać piersi.

(G)
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #okno #okna i drzwi #oknoplast

Więcej tematów: