Premierowe pokazy najnowszych produktów, technologiczne nowinki z branży budowlanej, konferencje, dyskusje i konkursy stały się udziałem wystawców i gości XXIII Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA’2014, które zakończyły się w Poznaniu. Jak zawsze organizatorzy poznańskich targów zainaugurowali branżowe spotkanie wręczeniem Złotych Medal przyznanych za najciekawsze z wystawianych produktów. W gronie laureatów prestiżowego wyróżnienia znalazła się również firma FAKRO, której przyznano nagrodę za okno do dachów płaskich typu F.
Fot. FAKRO Ten innowacyjny produkt marki FAKRO gwarantuje doskonałe doświetlenie pomieszczenia pod płaskim dachem. Ma innowacyjny pakiet szybowy, który charakteryzuje się bardzo dobrymi parametrami energooszczędnymi i nowoczesnym wyglądem. Wykonane w dowolnym rozmiarze (w zakresie od 60x60 do 120x220 cm) pozwalają na wymianę istniejących naświetli, często o niestandardowych wymiarach, które nie spełniają obecnych wymagań termoizolacyjnych. Okno jest dostępne w trzech wersjach: DEF – otwierane elektrycznie, DMF – ręcznie za pomocą drążka i DXF – nieotwierane. W wersji elektrycznej okno DEF posiada detektor deszczu, który automatycznie uruchamia funkcję zamykania otwartego skrzydła w czasie pojawienia się opadów. Jego konstrukcja umożliwia montaż akcesoriów przeciwsłonecznych.
- Otrzymane wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem tego, że FAKRO należy do ścisłej czołówki innowacyjnych firm, których kierunek dalszego rozwoju wyznacza dziś pojęcie ekologicznego, energooszczędnego oraz inteligentnego domu - mówi Dyrektor marketingu FAKTO Polska Janusz Komurkiewicz. - Ponieważ posiadamy już pełną ofertę produktów związanych z oknami dachowymi, jesteśmy także wiceliderem światowego rynku schodów strychowych, obecnie chcemy inwestować w inne produkty związane z branżą budowlaną, takie jak nagrodzone okno do dachów płaskich.
Fot. FAKRO Produkowana przez FAKRO Markiza elektryczna AMZ Solar, którą w ubiegłym roku wyróżniono Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich BUDMA zyskała kolejną, cenną nagrodę. Tym razem ten innowacyjny produkt docenili sami konsumenci, którzy w konkursie „Wybór konsumenta” uznali markizę za najlepszy produkt budowlany roku 2013.
Rokrocznie organizatorzy Międzynarodowych Targów Poznańskich zachęcają konsumentów, aby za pośrednictwem internetu zdecydowali, który spośród jedenastu innowacyjnych produktów, nagrodzonych Złotym Medalem targów poprzedniej edycji, uznali za najlepszy. Wybór padł na markizę elektryczną AMZ Solar. Konsumenci docenili odpowiednie połączenie skutecznej ochrony poddasza przed nagrzewaniem z najwyższym komfortem obsługi. Sterowana pilotem lub obsługiwana automatycznie, Markiza AMZ Solar zapewnia blisko osiem razy skuteczniejszą ochronę przed nagrzewaniem pomieszczenia w porównaniu z zasłonami wewnętrznymi, umożliwiając jednocześnie dopływ naturalnego światła i kontakt wzrokowy z otoczeniem.
Dwa innowacyjne produkty FAKRO okno typu F do dachów płaskich oraz Markiza VMZ Solar do okien pionowych otrzymały również nagrodę TopBuilder 2014, przyznawaną przez redakcję branżowego miesięcznika Builder. To cenione w branży budowlanej wyróżnienie przyznawane jest najlepszym innowacyjnym produktom budowlanym. Nagrodzone produkty FAKRO opiniowała Kapituła Konkursu pod kierunkiem prof. dr hab. inż. Leonarda Runkiewicza, w skład której wchodzi redakcja miesięcznika Builder i Rada Programowa pisma.
Fot. FAKROFot. FAKRO
Podczas targów BUDMA, FAKRO zaprezentowało pełną ofertę produktów związanych z bezpieczeństwem, energooszczędnością i komfortowym użytkowaniem poddasza. Uznanie zwiedzających zyskały okna balkonowe Galeria, najcieplejsze okna dachowe na rynku FTT U8 Thermo oraz innowacyjne, dwufunkcyjne okna uchylno – obrotowe preSelect. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się zupełnie nowe, zdalnie sterowane zewnętrzne markizy oraz markizolety solarne do okien pionowych. Goście stoiska FAKRO mogli samodzielnie sprawdzić ich działanie przy użyciu pilota oraz przekonać się o ich wielu zaletach. Poza ochroną przed nagrzewaniem pomieszczeń w lecie struktura materiału umożliwia napływ naturalnego światła do pomieszczenia oraz utrzymanie kontaktu wzrokowego z otoczeniem. Działanie automatyki w produktach FAKRO można było przetestować także na oknach dachowych zamykanych i otwieranych za pomocą paneli dotykowych, pilotów i iPhona.
Liczącą blisko 300 metrów kwadratowych ekspozycją FAKRO w tonacji zieleni i bieli podczas tegorocznej BUDMY nagrodzono statuetką Acantus Areus. Firmowe stoisko uznano za jedno z najlepiej zaprojektowanych i przygotowanych do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów. Kapituła konkursu na najlepsze ekspozycje organizowanego przez Miedzynarodowe Targi Poznańskie doceniła oryginalność stoiska, uznając, że zastosowane rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają komunikacji z klientem, co w konsekwencji wpływa na pozytywny, innowacyjny wizerunek firmy.
Swoją wiedzę na temat innowacyjnych i energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży okien dachowych mogli poszerzyć także dziennikarze pism branżowych, którzy uczestniczyli w zorganizowanej przez FAKRO konferencji prasowej pod hasłem „FAKRO inspiruje”. Dla FAKRO była to przede wszystkim okazja do przedstawienia firmowej oferty produktów i rozwiązań, które wyznaczają nowe standardy w branży okien dachowych.
- Otrzymane wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem tego, że FAKRO należy do ścisłej czołówki innowacyjnych firm, których kierunek dalszego rozwoju wyznacza dziś pojęcie ekologicznego, energooszczędnego oraz inteligentnego domu - mówi Dyrektor marketingu FAKTO Polska Janusz Komurkiewicz. - Ponieważ posiadamy już pełną ofertę produktów związanych z oknami dachowymi, jesteśmy także wiceliderem światowego rynku schodów strychowych, obecnie chcemy inwestować w inne produkty związane z branżą budowlaną, takie jak nagrodzone okno do dachów płaskich.
Fot. FAKRO Produkowana przez FAKRO Markiza elektryczna AMZ Solar, którą w ubiegłym roku wyróżniono Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich BUDMA zyskała kolejną, cenną nagrodę. Tym razem ten innowacyjny produkt docenili sami konsumenci, którzy w konkursie „Wybór konsumenta” uznali markizę za najlepszy produkt budowlany roku 2013.
Rokrocznie organizatorzy Międzynarodowych Targów Poznańskich zachęcają konsumentów, aby za pośrednictwem internetu zdecydowali, który spośród jedenastu innowacyjnych produktów, nagrodzonych Złotym Medalem targów poprzedniej edycji, uznali za najlepszy. Wybór padł na markizę elektryczną AMZ Solar. Konsumenci docenili odpowiednie połączenie skutecznej ochrony poddasza przed nagrzewaniem z najwyższym komfortem obsługi. Sterowana pilotem lub obsługiwana automatycznie, Markiza AMZ Solar zapewnia blisko osiem razy skuteczniejszą ochronę przed nagrzewaniem pomieszczenia w porównaniu z zasłonami wewnętrznymi, umożliwiając jednocześnie dopływ naturalnego światła i kontakt wzrokowy z otoczeniem.
Dwa innowacyjne produkty FAKRO okno typu F do dachów płaskich oraz Markiza VMZ Solar do okien pionowych otrzymały również nagrodę TopBuilder 2014, przyznawaną przez redakcję branżowego miesięcznika Builder. To cenione w branży budowlanej wyróżnienie przyznawane jest najlepszym innowacyjnym produktom budowlanym. Nagrodzone produkty FAKRO opiniowała Kapituła Konkursu pod kierunkiem prof. dr hab. inż. Leonarda Runkiewicza, w skład której wchodzi redakcja miesięcznika Builder i Rada Programowa pisma.
Fot. FAKROFot. FAKRO
Podczas targów BUDMA, FAKRO zaprezentowało pełną ofertę produktów związanych z bezpieczeństwem, energooszczędnością i komfortowym użytkowaniem poddasza. Uznanie zwiedzających zyskały okna balkonowe Galeria, najcieplejsze okna dachowe na rynku FTT U8 Thermo oraz innowacyjne, dwufunkcyjne okna uchylno – obrotowe preSelect. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się zupełnie nowe, zdalnie sterowane zewnętrzne markizy oraz markizolety solarne do okien pionowych. Goście stoiska FAKRO mogli samodzielnie sprawdzić ich działanie przy użyciu pilota oraz przekonać się o ich wielu zaletach. Poza ochroną przed nagrzewaniem pomieszczeń w lecie struktura materiału umożliwia napływ naturalnego światła do pomieszczenia oraz utrzymanie kontaktu wzrokowego z otoczeniem. Działanie automatyki w produktach FAKRO można było przetestować także na oknach dachowych zamykanych i otwieranych za pomocą paneli dotykowych, pilotów i iPhona.
REKLAMA:
Liczącą blisko 300 metrów kwadratowych ekspozycją FAKRO w tonacji zieleni i bieli podczas tegorocznej BUDMY nagrodzono statuetką Acantus Areus. Firmowe stoisko uznano za jedno z najlepiej zaprojektowanych i przygotowanych do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów. Kapituła konkursu na najlepsze ekspozycje organizowanego przez Miedzynarodowe Targi Poznańskie doceniła oryginalność stoiska, uznając, że zastosowane rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają komunikacji z klientem, co w konsekwencji wpływa na pozytywny, innowacyjny wizerunek firmy.
Swoją wiedzę na temat innowacyjnych i energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży okien dachowych mogli poszerzyć także dziennikarze pism branżowych, którzy uczestniczyli w zorganizowanej przez FAKRO konferencji prasowej pod hasłem „FAKRO inspiruje”. Dla FAKRO była to przede wszystkim okazja do przedstawienia firmowej oferty produktów i rozwiązań, które wyznaczają nowe standardy w branży okien dachowych.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro