Uznany producent stolarki PVC premium – Vetrex poszerza wachlarz rozwiązań o nowy system

System V82 Black Design łączy w sobie najbardziej cenione przez klientów zalety: energooszczędność, solidność i estetykę, a przy tym wyposażony jest w unikalne, galwanizowane okucie o zwiększonej odporności na korozję. To ważny atut dla klientów ceniących, praktyczne rozwiązania i oryginalność – wyjaśnia Krzysztof Smolnik, dyrektor ds. technicznych i rozwoju w firmie Vetrex.
REKLAMA:
Konstrukcja nowego okna oparta jest na 6-komorowym profilu o głębokości zabudowy 82 mm. Już w standardzie wyposażone jest ono w pakiet szybowy Ug = 0,5 W/m²*K wg EN673 z ramką Master therm i potrójny układ uszczelek sprawiający, że system z powodzeniem może być stosowny w domach energooszczędnych. Współczynnik przenikania ciepła dla całego okna, wynoszący Uw = 0,77 W/m2*K oraz inne parametry użytkowe systemu zostały potwierdzone badaniami w Mobilnym Laboratorium Techniki Budowlanej.

Nowy system jest jednym z najbardziej designerskich rozwiązań dostępnych na rynku. O jego wyjątkowości stanowią starannie dobrane detale, w tym przede wszystkim eleganckie, czarne okucie, wykonane z galwanizowanej stali ocynkowanej, nadające oknu nowoczesnego, wyrafinowanego charakteru, a także ergonomiczne klamki Swing Secustik o łagodnym łuku z zakrytą rozetą i mechanizmem blokującym obrót przy próbie otwarcia okna od zewnątrz. Ponadto dla uzyskania optymalnego efektu estetycznego – można dobrać odpowiedni odcień klamek, ramek międzyszybowych i uszczelek. Kolory ram okiennych, tradycyjnie dostępne są w 48 odcieniach z palety Vetrex.
Wprowadzenie nowego okna na rynek wsparte będzie nietuzinową kampanią reklamową. Wyjątkowość produktu podkreśli oryginalna kreacja w stylu glamour, korespondująca z designerskim charakterem promowanego systemu.
„Świadomie zdecydowaliśmy się na odważną i nietypową jak na naszą branżę kreację. Silnym atutem systemu V82 Black Design, wyróżniającym go na tle innych rozwiązań, jest oryginalne wzornictwo. Właśnie na tej wartości oparty został konspekt reklamy. Choć samo okno nie pojawia się w kreacji – doskonale akcentuje ona unikalną wartość produktu” – wyjaśnia Agnieszka Lubieniecka, specjalistka ds. PR i marketingu w Vetrex.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Vetrex