Blisko 900 wystawców, z tego kilkudziesięcioosobowa grupa przedsiębiorców z Polski, ponad 60 tys. zwiedzających ze 122 krajów – zakończone właśnie 20. Targi Rolet, Bram i Osłon Przeciwsłonecznych R+T w Stuttgarcie były wyjątkowe pod każdym względem.
Fot. Somfy - Odbywające się w dniach 24-28 lutego targi to było pięć dni naprawdę wytężonej pracy. Z polskiego oddziału Somfy przyjechaliśmy w silnej grupie, byli niemal wszyscy handlowcy, którzy tutaj właśnie mieli okazję spotkać się ze swoimi klientami, nawiązać nowe kontakty biznesowe, a przede wszystkim zapoznać się ze wszystkimi nowościami jakie dla swoich klientów szykuje firma Somfy – mówi Radosław Borkowski, Dyrektor Zarządzający Somfy sp. z o.o. – Cała grupa Somfy przygotowywała się do tego wydarzenia od miesięcy. To w końcu najważniejsze spotkanie naszej branży, organizowane raz na trzy lata, gdzie można się przekonać o trendach i rozwiązaniach, które będą obowiązywały na rynku przez kolejne lata.
Somfy do Stuttgartu przywiozło kilka nowości: ultra ciche napędy do rolet Sonesse, aktualizację systemu TaHoma z niezwykle czytelnym i przyjaznym użytkownikom interfejsem (dom inteligentny io-homecontrol), nowy designerski pilot NiNa. Na stoisku o wielkości 900 mkw można było wszystkiego dotknąć, wypróbować i sprawdzić. Zmieniła się także koncepcja marketingowa firmy i jej hasło: z Home Motion by Somfy na Somfy Building Happiness, co ma odzwierciedlać filozofię firmy przyjaznej, rodzinnej, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie i swojego domu.
Fot. Somfy W 9 halach wystawowych trudno było o dzień, kiedy nie było tłumów. I rzeczywiście, potargowe statystyki potwierdzają – tegoroczne targi w Stuttgarcie były rekordowe pod każdym względem: zarówno ilości wystawców jak i liczby zwiedzających, a na tych kilka dni Stuttgart zamienił się w istną Wieżę Babel, gdzie język chiński przeplatał się z językiem rosyjskim, angielski z hiszpańskim, a włoski z polskim i francuskim, itp. Bardzo silną grupę, zarówno wśród wystawców jak i zwiedzających stanowili i Polacy. Rekordowo było i pod innym względem – z targowych statystyk wynika, że ponad połowa zwiedzających przyjechała z zamiarem inwestycji o wartości kilku tysięcy i więcej euro.
- Z Polski przyjechało 35 firm, to bardzo duży wzrost w porównaniu do lat ubiegłych i świadczy o tym, jak ważne miejsce na tym rynku zajmuje Polska – mówi Daniel Kwapich, dyrektor handlowy Somfy sp. z o.o. – Po tych targach widać w jakim kierunku idziemy. Nastawiamy się na technologie cyfrowe. W 2007 roku został zaprezentowany pierwszy smartfon, w 2010 pierwszy i-pad, w 2014 zaczęło się mocno rozwijać technologia inteligentnych budynków. Globalna wioska to już nie jest tylko slogan i my jako Somfy chcemy w tym uczestniczyć. Z badań wynika, że w 2020 roku blisko 50 mld różnych urządzeń dziennie będzie podłączonych do internetu.
Co trzy lata targi prezentują liczne nowości techniczne, innowacje produktowe i najnowsze trendy pojawiające się w branży żaluzji, rolet, markiz, osłon przeciwsłonecznych wewnętrznych i zewnętrznych, tekstyliów technicznych, bram, ogrodzeń i siatek, okien i okiennic oraz urządzeń napędowych, systemów sterowania i elektrycznych systemów bezpieczeństwa.
W tym roku dużym zainteresowaniem cieszyły się tematy związane z oszczędnością energii, komfortem i bezpieczeństwem. Rozwój branży spowodował, że na targi przyjechały liczne grupy zawodowe, jak i producenci okien, konsultanci energii, elektrycy, ale i architekci i planiści, od których tak często przecież zależy jakie rozwiązania zostaną przyjęte na rynku.
Somfy do Stuttgartu przywiozło kilka nowości: ultra ciche napędy do rolet Sonesse, aktualizację systemu TaHoma z niezwykle czytelnym i przyjaznym użytkownikom interfejsem (dom inteligentny io-homecontrol), nowy designerski pilot NiNa. Na stoisku o wielkości 900 mkw można było wszystkiego dotknąć, wypróbować i sprawdzić. Zmieniła się także koncepcja marketingowa firmy i jej hasło: z Home Motion by Somfy na Somfy Building Happiness, co ma odzwierciedlać filozofię firmy przyjaznej, rodzinnej, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie i swojego domu.
REKLAMA:
Fot. Somfy W 9 halach wystawowych trudno było o dzień, kiedy nie było tłumów. I rzeczywiście, potargowe statystyki potwierdzają – tegoroczne targi w Stuttgarcie były rekordowe pod każdym względem: zarówno ilości wystawców jak i liczby zwiedzających, a na tych kilka dni Stuttgart zamienił się w istną Wieżę Babel, gdzie język chiński przeplatał się z językiem rosyjskim, angielski z hiszpańskim, a włoski z polskim i francuskim, itp. Bardzo silną grupę, zarówno wśród wystawców jak i zwiedzających stanowili i Polacy. Rekordowo było i pod innym względem – z targowych statystyk wynika, że ponad połowa zwiedzających przyjechała z zamiarem inwestycji o wartości kilku tysięcy i więcej euro.
- Z Polski przyjechało 35 firm, to bardzo duży wzrost w porównaniu do lat ubiegłych i świadczy o tym, jak ważne miejsce na tym rynku zajmuje Polska – mówi Daniel Kwapich, dyrektor handlowy Somfy sp. z o.o. – Po tych targach widać w jakim kierunku idziemy. Nastawiamy się na technologie cyfrowe. W 2007 roku został zaprezentowany pierwszy smartfon, w 2010 pierwszy i-pad, w 2014 zaczęło się mocno rozwijać technologia inteligentnych budynków. Globalna wioska to już nie jest tylko slogan i my jako Somfy chcemy w tym uczestniczyć. Z badań wynika, że w 2020 roku blisko 50 mld różnych urządzeń dziennie będzie podłączonych do internetu.
Co trzy lata targi prezentują liczne nowości techniczne, innowacje produktowe i najnowsze trendy pojawiające się w branży żaluzji, rolet, markiz, osłon przeciwsłonecznych wewnętrznych i zewnętrznych, tekstyliów technicznych, bram, ogrodzeń i siatek, okien i okiennic oraz urządzeń napędowych, systemów sterowania i elektrycznych systemów bezpieczeństwa.
W tym roku dużym zainteresowaniem cieszyły się tematy związane z oszczędnością energii, komfortem i bezpieczeństwem. Rozwój branży spowodował, że na targi przyjechały liczne grupy zawodowe, jak i producenci okien, konsultanci energii, elektrycy, ale i architekci i planiści, od których tak często przecież zależy jakie rozwiązania zostaną przyjęte na rynku.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Somfy